Hmm ja, vind die blauwe ook echt veel mooier!quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda Encyclopedia, CE
[ afbeelding ]
Eigenlijk best lelijk. Die blauwe normale versie is veel mooier wat mij betreft! Zeker als je de eerdere twee ook in 'normale' vorm gekocht hebt.
[ afbeelding ]
lastig, vind ze allebei gaaf maar die blauwe past wel beter erbij aangezien ik die andere 2 ook heb!quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda Encyclopedia, CE
[ afbeelding ]
Eigenlijk best lelijk. Die blauwe normale versie is veel mooier wat mij betreft! Zeker als je de eerdere twee ook in 'normale' vorm gekocht hebt.
[ afbeelding ]
wat een fokkig unicorn millennial snowflake is die chris zegquote:Op woensdag 25 oktober 2017 08:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Je save file overschrijven = game werkt niet goed
wat een sukkel, wie neemt dit soort gasten serieus? :’)quote:Op woensdag 25 oktober 2017 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gamesindustrie en social media in een notendop!
Casuals.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:06 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
wat een sukkel, wie neemt dit soort gasten serieus? :’)
Allang uitgespeeld, met Neo Ganon hebben ze toch wel het vorige einde rechtgetrokkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
DLC2 in de zomer van dit jaar dus
zomer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
DLC2 in de zomer van dit jaar dus
Huh? Die zou toch pas rond de kerst uitkomen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Allang uitgespeeld, met Neo Ganon hebben ze toch wel het vorige einde rechtgetrokken
quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Huh? Die zou toch pas rond de kerst uitkomen?
Hopelijk een leukere gamequote:Op dinsdag 7 november 2017 19:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Grezzo ( makers van de ports voor de 3DS) heeft een vacature online gezet met ‘ can you make a ‘legend’ with us?
http://nintendoeverything(...)nd-unity-experience/
Skyward sword?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |