quote:Tja, van Philips... Maar niet doen dus...?
Op woensdag 11 december 2002 21:13 schreef F1908 het volgende:
hij schijnt erg lekker te zijn. ik drink het zelf niet. ik weet wel dat ie nu weer terug naar de fabrikant is, we hadden het net en het appraat was een paar weken later al lek
quote:Voor 400 euro heb je nog maar een kleine consumentenmachine (maar wel volautomatisch). Moet je voor de gein eens naar machines van La Marzocco kijken. Als je die prijzen ziet, kijk je echt je ogen uit. Ik zit er trouwens wel aan te denken om een goede machine aan te schaffen, alleen duurt dat nog eventjes
Op woensdag 11 december 2002 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
Zo'n grote horeca koffiemachine lijkt me ook wel lekker, maar ik zag laatst dat die dingen meer dan 400 euro kosten... Een beetje teveel van het goede voor een bakje pleur...
quote:Een bakje espresso af en toe is lekker en daar zijn kleinere machientje voor te koop, minder dan 400 euro. Een bakje capuchinno na het eten vind ik altijd het lekkerst, althans bestel ik altijd als we uit eten gaan. Een gewoon bakje pleur op 90 graden tussendoor is ook niet te versmaden. Kortom: een horecamachine is eik. wel op z'n plaats, maar de prijzen liegen er niet om... Mm, vervelend probleem...
Op woensdag 11 december 2002 21:22 schreef MSXUser het volgende:[..]
Voor 400 euro heb je nog maar een kleine consumentenmachine (maar wel volautomatisch). Moet je voor de gein eens naar machines van La Marzocco kijken. Als je die prijzen ziet, kijk je echt je ogen uit. Ik zit er trouwens wel aan te denken om een goede machine aan te schaffen, alleen duurt dat nog eventjes
Een Senseo-apparaat komt bij mij het huis niet in. Bij een echte espressomachine speelt de druk die de pomp kan leveren een heel belangrijke rol en dat is ook gelijk één van de duurste onderdelen. De geringste afwijking kan het verschil zijn tussen een heerlijke bak koffie of een bakkie bocht.
quote:O, that's it, dan koop ik die niet... Koffie moet 90 graden zijn...
Op woensdag 11 december 2002 22:15 schreef Skoezie het volgende:
Best goed te zuipen, vind het alleen jammer dat het niet echt heet is. Heb het nu al bij verschillende mensen gehad en je moet het echt direct opzuipen want anders is het koud.
Welke smaken zijn er eigenlijk allemaal te koop???
quote:Er zijn ook moccapads te koop
Op woensdag 11 december 2002 22:40 schreef Miesjaa het volgende:
Heb sinds vandaag ook zo'n Senseo-ding (kerstpakket). Ik hou alleen niet zo van koffie. Weet iemand of er ook chocolademelk-pads voor bestaan. (Hoeft niet van DE te zijn hoor, mag ook imitatie). Want dat liijkt me wel heel lekker.Welke smaken zijn er eigenlijk allemaal te koop???
quote:
Op woensdag 11 december 2002 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
Het is binnenkort weer cadeautjestijd en nu wilde ik van het doorluchtige Fok!forum wel eens weten of die Senseo van Philips wat is... Hebben jullie ervaringen? Is het een leuk idee om cadeau te geven? Duur?
quote:Dank
Op woensdag 11 december 2002 22:57 schreef haaahaha het volgende:[..]
Er zijn ook moccapads te koop
quote:Jep
Op donderdag 12 december 2002 09:57 schreef Miesjaa het volgende:[..]
Dank
Zijn die van DE zelf?
De rest van de familie heeft een semi-professionele koffiezetter van - destijds - ruim 3.500 gulden. Mijn koffie vind ik lekkerder :-)
Probleem met de semi-professionele is echt vaak de temperatuur. Goed kijken wat je doet voor je gaat kopen!
Wacht tot januari/februari...dan komen de nieuwe series zonder de kinderziektes op de markt...oftewel de verbeterde versies....
[niet werkende sub]ookal zijn er al meerdere topics over, deze laat ik gewoon open, de andere "algemene Senseo Crema-topics" zijn al wat ouder [/niet werkende sub]
quote:en bedankt voor de tip!!
Op donderdag 12 december 2002 13:47 schreef Archie het volgende:Wacht tot januari/februari...dan komen de nieuwe series zonder de kinderziektes op de markt...oftewel de verbeterde versies....
quote:Maar de Senseo liep (en loopt nog wel, denk ik) enorm goed. Dus ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
Op donderdag 12 december 2002 17:09 schreef Tedda het volgende:
Het enige nadeel met dit soort apparaten is dat, als het niet aanslaat of de belangstelling ervoor zwakt af waardoor er niet genoeg verkocht wordt waardoor zowel het apparaat als de zakjes van de markt worden gehaald, je met een apparaat blijft zitten waar je eigenlijk niet zo veel meer aan hebt. Of je moet zelf die zakjes gaan zitten knutselen...
quote:ik heb nergens last van ,die van mij doet het prima
Op donderdag 12 december 2002 13:47 schreef Archie het volgende:
Mooie dingen, erg duur en behoorlijk wat problemen met lekkage en verwarmingselementen....gemiddeld krijgen wij (ik werk in een winkel) er per week zo'n 5 terug en verkopen en zo'n 20-25 per week (indien voorradig)....Wacht tot januari/februari...dan komen de nieuwe series zonder de kinderziektes op de markt...oftewel de verbeterde versies....
Doe maar gewone koffie
Waar kan ik die koffie proeven? En is het zo dat je speciale mokken moet hebben voor die Senseo?
quote:Die pads zijn:
Op woensdag 11 december 2002 20:55 schreef Furby het volgende:
De koffiepads.
2.13 bij de Super (voor 18)
1.89 bij de Plusmarkt
1.78 oid bij de Nettorama
En bij de Sligro, 'huismerk' voor 1.55
Dus met de prijs kan het reuze meevallen, je moet alleen ff goed opletten waar je ze koopt.
Het lijkt me niks om steeds naar beneden te moeten voor een bakje koffie.. (of ik moet dat ding in het pjoeterhok zetten.. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |