abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7278503
quote:
Op woensdag 11 december 2002 21:13 schreef F1908 het volgende:
hij schijnt erg lekker te zijn. ik drink het zelf niet. ik weet wel dat ie nu weer terug naar de fabrikant is, we hadden het net en het appraat was een paar weken later al lek
Tja, van Philips... Maar niet doen dus...?
I´m back.
  † In Memoriam † woensdag 11 december 2002 @ 21:19:24 #27
7074 moussy
kuttekop
  woensdag 11 december 2002 @ 21:22:52 #28
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7278679
quote:
Op woensdag 11 december 2002 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
Zo'n grote horeca koffiemachine lijkt me ook wel lekker, maar ik zag laatst dat die dingen meer dan 400 euro kosten... Een beetje teveel van het goede voor een bakje pleur...
Voor 400 euro heb je nog maar een kleine consumentenmachine (maar wel volautomatisch). Moet je voor de gein eens naar machines van La Marzocco kijken. Als je die prijzen ziet, kijk je echt je ogen uit. Ik zit er trouwens wel aan te denken om een goede machine aan te schaffen, alleen duurt dat nog eventjes Een Senseo-apparaat komt bij mij het huis niet in. Bij een echte espressomachine speelt de druk die de pomp kan leveren een heel belangrijke rol en dat is ook gelijk één van de duurste onderdelen. De geringste afwijking kan het verschil zijn tussen een heerlijke bak koffie of een bakkie bocht. Trouwens, Seaco heeft ook hele leuke, betaalbare machines (en goed leverbaar in Nederland).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7278891
quote:
Op woensdag 11 december 2002 21:22 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Voor 400 euro heb je nog maar een kleine consumentenmachine (maar wel volautomatisch). Moet je voor de gein eens naar machines van La Marzocco kijken. Als je die prijzen ziet, kijk je echt je ogen uit. Ik zit er trouwens wel aan te denken om een goede machine aan te schaffen, alleen duurt dat nog eventjes Een Senseo-apparaat komt bij mij het huis niet in. Bij een echte espressomachine speelt de druk die de pomp kan leveren een heel belangrijke rol en dat is ook gelijk één van de duurste onderdelen. De geringste afwijking kan het verschil zijn tussen een heerlijke bak koffie of een bakkie bocht.

Een bakje espresso af en toe is lekker en daar zijn kleinere machientje voor te koop, minder dan 400 euro. Een bakje capuchinno na het eten vind ik altijd het lekkerst, althans bestel ik altijd als we uit eten gaan. Een gewoon bakje pleur op 90 graden tussendoor is ook niet te versmaden. Kortom: een horecamachine is eik. wel op z'n plaats, maar de prijzen liegen er niet om... Mm, vervelend probleem...
I´m back.
pi_7280172
Best goed te zuipen, vind het alleen jammer dat het niet echt heet is. Heb het nu al bij verschillende mensen gehad en je moet het echt direct opzuipen want anders is het koud.
pi_7280356
quote:
Op woensdag 11 december 2002 22:15 schreef Skoezie het volgende:
Best goed te zuipen, vind het alleen jammer dat het niet echt heet is. Heb het nu al bij verschillende mensen gehad en je moet het echt direct opzuipen want anders is het koud.
O, that's it, dan koop ik die niet... Koffie moet 90 graden zijn...
I´m back.
pi_7280877
Heb sinds vandaag ook zo'n Senseo-ding (kerstpakket). Ik hou alleen niet zo van koffie. Weet iemand of er ook chocolademelk-pads voor bestaan. (Hoeft niet van DE te zijn hoor, mag ook imitatie). Want dat liijkt me wel heel lekker.

Welke smaken zijn er eigenlijk allemaal te koop???

pi_7281402
quote:
Op woensdag 11 december 2002 22:40 schreef Miesjaa het volgende:
Heb sinds vandaag ook zo'n Senseo-ding (kerstpakket). Ik hou alleen niet zo van koffie. Weet iemand of er ook chocolademelk-pads voor bestaan. (Hoeft niet van DE te zijn hoor, mag ook imitatie). Want dat liijkt me wel heel lekker.

Welke smaken zijn er eigenlijk allemaal te koop???

Er zijn ook moccapads te koop
pi_7283681
quote:
Op woensdag 11 december 2002 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
Het is binnenkort weer cadeautjestijd en nu wilde ik van het doorluchtige Fok!forum wel eens weten of die Senseo van Philips wat is... Hebben jullie ervaringen? Is het een leuk idee om cadeau te geven? Duur?
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7286594
quote:
Op woensdag 11 december 2002 22:57 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Er zijn ook moccapads te koop

Dank
Zijn die van DE zelf?
pi_7286653
quote:
Op donderdag 12 december 2002 09:57 schreef Miesjaa het volgende:

[..]

Dank
Zijn die van DE zelf?

Jep

donderdag 12 december 2002 @ 13:43:39 #37
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_7290018
Senseo? Mijn beste aankoop in maanden!

De rest van de familie heeft een semi-professionele koffiezetter van - destijds - ruim 3.500 gulden. Mijn koffie vind ik lekkerder :-)

Probleem met de semi-professionele is echt vaak de temperatuur. Goed kijken wat je doet voor je gaat kopen!

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 12 december 2002 @ 13:47:01 #38
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_7290097
Mooie dingen, erg duur en behoorlijk wat problemen met lekkage en verwarmingselementen....gemiddeld krijgen wij (ik werk in een winkel) er per week zo'n 5 terug en verkopen en zo'n 20-25 per week (indien voorradig)....

Wacht tot januari/februari...dan komen de nieuwe series zonder de kinderziektes op de markt...oftewel de verbeterde versies....

Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_7291012
Ik heb hem ook en ik vind het werelds! Heerlijke koffie en lekker snel gemaakt. Het is wel wat duurder maar ik vond koffie zetten altijd een rotklus dus ik heb het er graag voor over.

[niet werkende sub]ookal zijn er al meerdere topics over, deze laat ik gewoon open, de andere "algemene Senseo Crema-topics" zijn al wat ouder [/niet werkende sub]

† In Memoriam † donderdag 12 december 2002 @ 14:41:29 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_7291199
quote:
Op donderdag 12 december 2002 13:47 schreef Archie het volgende:

Wacht tot januari/februari...dan komen de nieuwe series zonder de kinderziektes op de markt...oftewel de verbeterde versies....

en bedankt voor de tip!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7294580
Het enige nadeel met dit soort apparaten is dat, als het niet aanslaat of de belangstelling ervoor zwakt af waardoor er niet genoeg verkocht wordt waardoor zowel het apparaat als de zakjes van de markt worden gehaald, je met een apparaat blijft zitten waar je eigenlijk niet zo veel meer aan hebt. Of je moet zelf die zakjes gaan zitten knutselen...
  donderdag 12 december 2002 @ 17:12:04 #42
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_7294639
quote:
Op donderdag 12 december 2002 17:09 schreef Tedda het volgende:
Het enige nadeel met dit soort apparaten is dat, als het niet aanslaat of de belangstelling ervoor zwakt af waardoor er niet genoeg verkocht wordt waardoor zowel het apparaat als de zakjes van de markt worden gehaald, je met een apparaat blijft zitten waar je eigenlijk niet zo veel meer aan hebt. Of je moet zelf die zakjes gaan zitten knutselen...
Maar de Senseo liep (en loopt nog wel, denk ik) enorm goed. Dus ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 12 december 2002 @ 17:24:42 #43
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7294897
quote:
Op donderdag 12 december 2002 13:47 schreef Archie het volgende:
Mooie dingen, erg duur en behoorlijk wat problemen met lekkage en verwarmingselementen....gemiddeld krijgen wij (ik werk in een winkel) er per week zo'n 5 terug en verkopen en zo'n 20-25 per week (indien voorradig)....

ik heb nergens last van ,die van mij doet het prima
pi_7299471
Namens 2Mini: bij C1000: 2.00 euro voor 18 van die dingen
pi_7300379
Kijk eens bij de Jumbo, als je die in de buurt hebt. Ik betaalde nog geen ¤ 1,70 voor een zakje pads van DE.
  vrijdag 13 december 2002 @ 00:03:39 #46
19775 Slam
The True AoD
pi_7304450
Ik heb ook eens een paar keer uit zo'n Senseo apparaat gedronken maar ik vond het niet lekker, het smaakt exact hetzelfde als zo'n bakkie restaurant koffie.

Doe maar gewone koffie

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  vrijdag 13 december 2002 @ 01:40:44 #47
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_7306169
Mmm, af en toe een bakkie thuis is wel lekker. Ik drink het eik alleen buitenshuis op het werk en tijdens uitgaan en zo.

Waar kan ik die koffie proeven? En is het zo dat je speciale mokken moet hebben voor die Senseo?

The Internets, I needs it..
pi_7311814
quote:
Op woensdag 11 december 2002 20:55 schreef Furby het volgende:
De koffiepads.
Die pads zijn:

2.13 bij de Super (voor 18)
1.89 bij de Plusmarkt
1.78 oid bij de Nettorama
En bij de Sligro, 'huismerk' voor 1.55

Dus met de prijs kan het reuze meevallen, je moet alleen ff goed opletten waar je ze koopt.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 13 december 2002 @ 13:45:22 #49
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7312132
Nou ben ik nogal een koffielurker.. En aan een kopje koffie heb ik dus niet genoeg. (heb 't liefst gewoon een pot koffie naast me staan, die gewoon leeg gaat)

Het lijkt me niks om steeds naar beneden te moeten voor een bakje koffie.. (of ik moet dat ding in het pjoeterhok zetten.. )

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 13 december 2002 @ 13:48:28 #50
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_7312205
Ik snap er niks van. Waarom is iedereen zo enthousiast over dat ding?
De koffie is idd veels te koud, en no f***ing way dat het lekkerder is dan de bak die ik met mijn klassieke Braun zet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')