abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8355122
een knappe kop koffie
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 9 februari 2003 @ 11:10:18 #102
19284 B
van benbenieuwd
pi_8363753
Het is weer senseo time !!!!!!!!!!!
  zondag 9 februari 2003 @ 11:18:21 #103
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8363804
quote:
Op zondag 9 februari 2003 11:10 schreef B het volgende:
Het is weer senseo time !!!!!!!!!!!
Het nadeel van zo'n apparaat is wel dat je 6 keer zoveel koffie gaat drinken.. slecht voor de bloeddruk..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 9 februari 2003 @ 11:45:32 #104
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_8364027
oeh, senseo, dat is lekker!
maar ik zou het thuis niet hoeven (te veel gedoe).
Maar op het werk hebben de "overburen" op de gang zo'n apparaat, en af en toe worden wij dan uitgenodigd voor een kopje senseo crema!
pi_8364658
quote:
Op zondag 9 februari 2003 11:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Het nadeel van zo'n apparaat is wel dat je 6 keer zoveel koffie gaat drinken.. slecht voor de bloeddruk..

Neemie, just like I did, caffienevrij.
*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
  zondag 9 februari 2003 @ 17:47:33 #106
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_8369629
Ik ga die zwarte maar nemen... Hoewel de blauwe lekker campy staat in de zwart/creme keuken.
The Internets, I needs it..
pi_10741418
Zo, ik heb eindelijk een Senseo gekocht, verleden week, en ik moet zeggen... ... het valt zwaar tegen. Doe het niet zeg ik. Laat je niet overhalen, het is een normaal, niet eens heet piepklein bakkie. Het crêmehoedje roer je zo weg als je melk en suiker in je koffie hebt gedaan. De koffie is duur en het apparaat navenant dus ook: 69,95 Euro. Jullie zijn dus gewaarschuwd.
I´m back.
pi_10741704
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
Zo, ik heb eindelijk een Senseo gekocht, verleden week, en ik moet zeggen... ... het valt zwaar tegen. Doe het niet zeg ik. Laat je niet overhalen, het is een normaal, niet eens heet piepklein bakkie. Het crêmehoedje roer je zo weg als je melk en suiker in je koffie hebt gedaan. De koffie is duur en het apparaat navenant dus ook: 69,95 Euro. Jullie zijn dus gewaarschuwd.
Laat ik nou toevallig ook net vandaag zo'n ding gekocht hebben.

Bij BCC in Zoetermeer in de aanbieding 59.95 ( + 1 euro verwijderingsbijdrage ).

Ik heb een blauwe genomen , heb alle smaken koffie gehaald en ga vanavond eens lekker testen.

† In Memoriam † woensdag 28 mei 2003 @ 20:46:22 #109
47213 ArmaniMania
pi_10741728
Geef mij maar de ouderwetse manier van koffie zetten
pi_10741753
We hebben nu zo'n hele mooie koperen espresso machine met allemaal knopjes en metertjes en zo'n stoompijpje, maar nu wil mijn moeder ook zo'n senseo geval omdat dat zo lekker makkelijk gaat

Ik snap het niet

pi_10741772
Super dingetje
pi_10741909
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:44 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Laat ik nou toevallig ook net vandaag zo'n ding gekocht hebben.

Bij BCC in Zoetermeer in de aanbieding 59.95 ( + 1 euro verwijderingsbijdrage ).

Ik heb een blauwe genomen , heb alle smaken koffie gehaald en ga vanavond eens lekker testen.

Ben benieuwd wat je ervan vindt dan. Ik heb er net 1 op en het kan mij nog steeds niet echt bekoren. Ik doe er nu een mok onder zetten en laat hem voor twee piepkleine bakjes vollopen, met twee pads.

59, 95 is trouwens wel goedkoop. Die van mij was een tientje duurder en ik kon niet kiezen tussen blauw en zwart. Er was alleen zwart. Bij aankoop van drie zakken pads voor 5 euro kreeg ik er wel een doos met tweed padblikken en twee piepkleine kopjes bij.

I´m back.
  woensdag 28 mei 2003 @ 21:02:49 #113
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_10742026
Ik maak of oplos, en als ik echt lekkere koffie wil pak ik deze:

met een lekker Cubaan of pittige Spanjaard.

Doordat het water kookt als je het opgiet en ook omdat de koffie in het water blijft vind ik de smaak onovertroffen. Beter dan de senseo of vaak zelfs nog beter dan goeie espresso.

Is alleen één nadeel, na 2 minuten staan is het al niet meer te zuipen dus ik maak één mok per keer of zoveel als ik in één keer aan andere kwijt kan. 2e rondje is dan automatisch nieuwe maken, dus er gaat veel koffie doorheen. Maar tis wel errrrug smullie

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_10742177
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:02 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik maak of oplos, en als ik echt lekkere koffie wil pak ik deze:

[afbeelding] met een lekker Cubaan of pittige Spanjaard.

Doordat het water kookt als je het opgiet en ook omdat de koffie in het water blijft vind ik de smaak onovertroffen. Beter dan de senseo of vaak zelfs nog beter dan goeie espresso.

Is alleen één nadeel, na 2 minuten staan is het al niet meer te zuipen dus ik maak één mok per keer of zoveel als ik in één keer aan andere kwijt kan. 2e rondje is dan automatisch nieuwe maken, dus er gaat veel koffie doorheen. Maar tis wel errrrug smullie

Is dat de perculator?
I´m back.
pi_10743515
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je ervan vindt dan. Ik heb er net 1 op en het kan mij nog steeds niet echt bekoren. Ik doe er nu een mok onder zetten en laat hem voor twee piepkleine bakjes vollopen, met twee pads.

59, 95 is trouwens wel goedkoop. Die van mij was een tientje duurder en ik kon niet kiezen tussen blauw en zwart. Er was alleen zwart. Bij aankoop van drie zakken pads voor 5 euro kreeg ik er wel een doos met tweed padblikken en twee piepkleine kopjes bij.

Tot nu toe vind ik de Mokka het lekkerst

Valt me niet tegen eigenlijk, maar ja , ik drink altijd en overal koffie dus ben niet zo kieskeurig.

Waar heb je die 3 zakken pads gekocht met gratis blikken en kopjes?

Had die blikken wel gezien maar waren 9.95 per stuk en dan dus leeg, vond ik een beetje duur eigenlijk.

woensdag 28 mei 2003 @ 22:04:41 #116
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_10743555
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dat de perculator?

Cofeemaker staat er op

Jouw term ken ik niet...... wat zegt google op images???

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  woensdag 28 mei 2003 @ 22:13:28 #117
55066 Onjob
stempelkussen
pi_10743794
waar ik nou benieuwd naar ben: maakt dat ding bij jullie ook zo'n takkeherrie? dan wil ik lekker 's nachts om 02:00 een bakkie leut en begint bij Onnie het laken te trillen wahah.. je begrijpt dat wanneer ik 's nachts moet werken (of fok!ken), ze het liefst heeft dat ik non-stop die Senseo start, maar nee; ff serieus.. ik denk dat het gewoon het geluid van het (water)pompje is, maar zij denkt dat het ding niet goed is
keep on fok!in' in a free world
pi_10743840
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:03 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Tot nu toe vind ik de Mokka het lekkerst

Valt me niet tegen eigenlijk, maar ja , ik drink altijd en overal koffie dus ben niet zo kieskeurig.

Waar heb je die 3 zakken pads gekocht met gratis blikken en kopjes?

Had die blikken wel gezien maar waren 9.95 per stuk en dan dus leeg, vond ik een beetje duur eigenlijk.

Bij locale Appie.

Ik heb alleen roodmerk genomen, maar vind het nogal slap. Moet denk ik maar Robuust nemen de volgende keer.

Je vind het lekker, maar is het ook van superieure kwaliteit? Ik vind dat laatste zeker niet. En is het niet zo dat als je suiker en melk neemt en roert het schuim laagje vrij snel verdwenen is? Bij mij wel iig.

I´m back.
pi_10743886
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:13 schreef Onjob het volgende:
waar ik nou benieuwd naar ben: maakt dat ding bij jullie ook zo'n takkeherrie? dan wil ik lekker 's nachts om 02:00 een bakkie leut en [afbeelding] begint bij Onnie het laken te trillen wahah.. je begrijpt dat wanneer ik 's nachts moet werken (of fok!ken), ze het liefst heeft dat ik non-stop die Senseo start, maar nee; ff serieus.. ik denk dat het gewoon het geluid van het (water)pompje is, maar zij denkt dat het ding niet goed is
Verraste mij ook: dat lawaai, maar blijkbaar hoort dat zo, want die van mij doet dat ook...
I´m back.
pi_10743927
Ik heb er afgelopen weekend een kado gedaan aan mijn broer, heerlijke koffie!!!
pi_10744123
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Cofeemaker staat er op

Jouw term ken ik niet...... wat zegt google op images???

Bij deze de perculator. Sommige mensen zweren er bij. Ik denk dat die van jou ook een perculator is.
I´m back.
pi_10744375
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij locale Appie.

Ik heb alleen roodmerk genomen, maar vind het nogal slap. Moet denk ik maar Robuust nemen de volgende keer.

Je vind het lekker, maar is het ook van superieure kwaliteit? Ik vind dat laatste zeker niet. En is het niet zo dat als je suiker en melk neemt en roert het schuim laagje vrij snel verdwenen is? Bij mij wel iig.

Nou, superieure kwaliteit is ook weer overdreven natuurlijk, een best bakkie dat is het wel, voor mij goed genoeg om de tijd op te vullen tijdens het zetten van koffie

Over dat melk en suiker verhaal: geen idee drink mijn koffie zwart, koffie zoals koffie bedoeld is...

Morgen even naar Appie dus, dank.

woensdag 28 mei 2003 @ 23:31:16 #123
16715 Mylene
*schatje*
pi_10745979
Bij Schlecker Home Shopping kost ie 59,99.
pi_10747199
quote:
Sluit ik me bij aan,het is een te sterk(misselijkmakend)klein bakje koffie dat veel heter had moeten zijn
Verder lekt het ventiel van het waterresevoir en zijn de pads te duur
Oploskoffie van de Aldi smaakt stukken beter dan die senseo-shit
Ik snap nog steeds niet waarom er zoveel van die belachelijk dure senseo-spuitertjes verkocht zijn...
pi_10752743
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 00:16 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan,het is een te sterk(misselijkmakend)klein bakje koffie dat veel heter had moeten zijn
Verder lekt het ventiel van het waterresevoir en zijn de pads te duur
Oploskoffie van de Aldi smaakt stukken beter dan die senseo-shit
Ik snap nog steeds niet waarom er zoveel van die belachelijk dure senseo-spuitertjes verkocht zijn...

Ja, met de koffie is niets mis, maar er had toch wel zo'n 50% meer uit mogen komen vind ik.
Maar misschien komt dat omdat ik gewend ben aan grote bakken koffie
pi_10754717
Ik heb er, net als Ryan3, vorige week ook een voor ¤ 69,95 gehaald bij de Albert Heijn. Een blauwe; bij de vestiging alhier was keus genoeg qua kleur.

En inderdaad, hij trilt wel wat, maar ik vind het een ideaal ding, vooral als ik 's ochtends heel vroeg moet beginnen, ik heb dan geen zin om een pot koffie te zetten (duurt te lang en is veel werk).
En ik ben meteen goed wakker omdat het ding zo'n hard geluid maakt. Maar dat neem ik voor lief.

quote:
Op donderdag 29 mei 2003 11:28 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

Ja, met de koffie is niets mis, maar er had toch wel zo'n 50% meer uit mogen komen vind ik.
Maar misschien komt dat omdat ik gewend ben aan grote bakken koffie

Dan doe je toch twee pads erin, en zet je een grote mok eronder ipv een kleintje? Doe ik ook
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 29 mei 2003 @ 14:07:05 #127
136 V.
Like tears in rain...
pi_10754757
quote:
niet eens heet
Je laat hem toch wel een beetje opwarmen neem ik aan?

Mijn bakkies zijn altijd heet (maar ik flikker er ook geen melk in)

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 29 mei 2003 @ 15:26:03 #128
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_10756026
Gewoon 2 rondjes erin, en 1 klein kopje zetten
Werkt prima tegen een slaperig gevoel
Geluk is een richting, geen punt
pi_10757834
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 15:26 schreef Yvonnetje het volgende:
Gewoon 2 rondjes erin, en 1 klein kopje zetten
Werkt prima tegen een slaperig gevoel
als jij maag-en darmproblemen wil,moet je dat vooral blijven doen
pi_10763612
HEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK zeker de dark roast de lekkerste

Grtz Mario

Let's Go For Pumping

pi_10763769
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 14:04 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb er, net als Ryan3, vorige week ook een voor ¤ 69,95 gehaald bij de Albert Heijn. Een blauwe; bij de vestiging alhier was keus genoeg qua kleur.

En inderdaad, hij trilt wel wat, maar ik vind het een ideaal ding, vooral als ik 's ochtends heel vroeg moet beginnen, ik heb dan geen zin om een pot koffie te zetten (duurt te lang en is veel werk).
En ik ben meteen goed wakker omdat het ding zo'n hard geluid maakt. Maar dat neem ik voor lief.
[..]

Dan doe je toch twee pads erin, en zet je een grote mok eronder ipv een kleintje? Doe ik ook

Nee, dan komt m'n moeder: "Wat denk je dat het kost1"
pi_10763928
pi_10830086
Overal waar ik kom hebben ze wel zo'n apparaat.
Oer sterke marketing van Philips en DE.

Maar volgens mij is de koffie uit een zakje net zo lekker en eenvoudig.
En nog een punt, zelfs goedkoper.

Het is gewoon iets als je met de rest van het klootjesvolk wilt meedoen dan heb je zo'n aparaat nodig.

pi_10841443
Ik vind het een beetje wannabe espresso, wel willen niet kunnen

Wij hebben thuis een Braun Espresso staan en een La Pavoni

pi_10845777
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:14 schreef Two_Tribes het volgende:
Ik vind het een beetje wannabe espresso, wel willen niet kunnen

Wij hebben thuis een Braun Espresso staan en een La Pavoni

[afbeelding]

Ja, dat bedoel ik.....wannabe espresso
pi_10893401
Mm, ik begin langzaam toch te wennen aan die Senseo-koffie, zeg. Gek eik.
I´m back.
  woensdag 4 juni 2003 @ 23:03:51 #137
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_10893484
Koffie is koffie zeg ik altijd maar. Of het nu zwart is of met een schuim kraagje dat maakt mij niet uit. (geel met kraagje daar in tegen weer wel )
  dinsdag 1 juli 2003 @ 23:52:56 #138
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_11499975
Ik ben heel tevreden met mijn Senseo, maar vandaag overkwam me toch iets pijnlijks....
quote:
Zojuist verstuurd naar de afdeling consumenten-service van Philips

Hallo,

Hoewel ik over het algemeen heel enthousiast over mijn Senseo-apparaat ben, heb ik toch een klacht:

Vandaag heb ik mij in de pink gesneden aan het metalen plateau (de metalen plaat waar je de kopjes op moet zetten) van mijn Senseo-apparaat. Ik was de onderdelen van de Senseo aan het afwassen en op de een of andere manier gleed ik met het topje van mijn pink langs de rand van het metalen plateau. Het gevolg: een diepe, bloedende en pijnlijke snee in de pink van mijn linker hand.

Nadat het bloeden gestopt was en ik een pleister op de wond had gedaan, heb ik het plateau even bekeken en tot mijn verbazing is de rand daarvan bijna net zo scherp als die van een conservenblikje! Ik vind dit eigenlijk best wel gevaarlijk. Ik kan me voorstellen dat er zich meer mensen aan dat plateau gaan bezeren. Helemaal omdat die onderdelen juist zo handig even snel af te wassen zijn en dus veel mensen het plateau regelmatig zullen vasthouden.

Uiteraard is er aan mijn wond niets meer te doen, maar ik wilde u toch even op de hoogte stellen van deze, in mijn ogen, fout in het ontwerp van het Senseo-apparaat. Ik hoop dan ook dat u in een eventueel volgend ontwerp hiermee rekening zult houden en de rand van het plateau minder scherp zult maken.

Met vriendelijke groet,

Leon Zandman

What's the speed of Dark?
pi_11504458
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:52 schreef lzandman het volgende:
Ik ben heel tevreden met mijn Senseo, maar vandaag overkwam me toch iets pijnlijks....
[..]

Als je mazzel hebt krijg je misschien een hele doos met koffie nu thuis Tenminste, meestal krijg je wat na een klacht.
pi_11504489
Lekkerrrrrrrrr !!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_11504738
Ik vind het nog steeds prima hoor, drink meestal 1 of hooguit 2 bakkies per avond, en dat nog geeneens elke avond. Mijn vriendin drinkt geen koffie, dus ik ga echt niet met gewone machines of perculators ofzo aan de slag, kom nou.

Prima ding!

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 2 juli 2003 @ 11:12:42 #142
57404 noirtje
Unnecessary Protector
pi_11505185
Er komt zo weinig koffie uit per zakje. Of ben ik gewoon verslaaft?
Iedereen wil leuke collega's,... ook jouw collega's!
pi_11505210
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:12 schreef noirtje het volgende:
Er komt zo weinig koffie uit per zakje. Of ben ik gewoon verslaaft?
Mwoch, gewoon normale kopjes hoor. Anders pak je toch 2 pads en een hele grote mok?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11505258
ik heb er hier ook 1 staan, ideaal voor mij en mijn vriendin, wij drinken nl. weinig koffie, zo kan je toch een lekker snel bakkie maken, heerlijke koffie....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_11505333
wij hebben er thuis ook 1, omdat er hier weinig koffie wordt gedronken en je zo heel snel ff een bakkie kunt zetten

we hebben ook nog wel een gewoon koffiezetapparaat voor verjaardagen enzo

woensdag 2 juli 2003 @ 11:57:24 #146
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_11506279
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 10:40 schreef Two_Tribes het volgende:Als je mazzel hebt krijg je misschien een hele doos met koffie nu thuis Tenminste, meestal krijg je wat na een klacht.
Ik zie het vanzelf wel. Ik verwacht in ieder geval een reactie van ze.
  woensdag 2 juli 2003 @ 19:52:05 #147
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_11518407
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:57 schreef lzandman het volgende:
Ik zie het vanzelf wel. Ik verwacht in ieder geval een reactie van ze.
En die heb ik vanmiddag gekregen:
quote:
Geachte heer Zandman,

U heeft ons recentelijk aangegeven dat u zich gesneden heeft aan het plateau van de Senseo.

Het spijt ons te vernemen wat u is overkomen. Wij hebben dit doorgestuurd naar ons Produkt Management zodat hier naar gekeken en aangepast kan worden.

Met vriendelijke groet,

Philips Customer Care Centers

Grrr... Helemaal geen gratis jaarvoorraad Senseo-pads
pi_11520194
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 19:52 schreef lzandman het volgende:

[..]

En die heb ik vanmiddag gekregen:
[..]

Grrr... Helemaal geen gratis jaarvoorraad Senseo-pads

Gewoon over twee weken weer mailen dat je een presentje was toegezegd, maar dat je tot op heden nog niks ontvangen hebt. Misschien trappen ze er in .
  zondag 12 oktober 2003 @ 01:44:39 #149
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_13820691
Hmmm k ga binnenkort op mezelf wonen, misschien wel een goeie investering zown Senseo Machine...!
Ga'm denk ik binnenkort ff halen...
So it was written, So it shall be done
  zondag 12 oktober 2003 @ 08:30:40 #150
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_13822942
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 01:44 schreef Duran het volgende:
Hmmm k ga binnenkort op mezelf wonen, misschien wel een goeie investering zown Senseo Machine...!
Hij was onlangs bij de Bijenkorf (tijdens de 3 dwaze dagen) voor 49.95..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_13825244
kep het ding ook en vind de koffie echt niet te drinken. Geen van die smaken trouwens, echt veels te sterk. Slechte aankoop dus.
pi_13825506
Tja, ik kan hier alleen een persoonlijke mening geven. Je had vroegen een philips duo-koffieapparaat en ik zie of proef geen verschil. Maar okay als jij alleen max. 2 kopjes wilt zetten is het prima. Wij hebben in de band zo'n senseo ding en ik proef weinig verschil met mijn eigen koffie uit het apparaat thuis... Wil je met de menigte meedoen dan vooral doen, maar ik verwacht dat ze over een paar jaar of zo, overal op de rommelmarkt te vinden zijn.
Ik vind het net zoiets als al je platen wegdoen en je pickup en het vervangen door cd's en een ceedeespeler, zonde van je geld en het levert je nix op
pi_13825658
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:25 schreef petervandepetteflet het volgende:
Tja, ik kan hier alleen een persoonlijke mening geven. Je had vroegen een philips duo-koffieapparaat en ik zie of proef geen verschil. Maar okay als jij alleen max. 2 kopjes wilt zetten is het prima. Wij hebben in de band zo'n senseo ding en ik proef weinig verschil met mijn eigen koffie uit het apparaat thuis... Wil je met de menigte meedoen dan vooral doen, maar ik verwacht dat ze over een paar jaar of zo, overal op de rommelmarkt te vinden zijn.
Ik vind het net zoiets als al je platen wegdoen en je pickup en het vervangen door cd's en een ceedeespeler, zonde van je geld en het levert je nix op
Senseo is lekker man!
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:45:36 #154
55903 Visvlinder
ik denk dus ik denk...
pi_13826751
Geniet nu al meer dan anderhalf jar van onze senseo.....
En nu met die goedkopere pads van andere merken is het goed te doen!

Alleen is het mij opgevallen dat hij de laatste tijd lekt...
Heeft iemand anders hier ook last van?

tip: warm een laagje melk op in een grote mok, ff opkloppen en dan onder de senseo zetten..

het leven is geen krentenbol en zelfs geen twee...
pi_13827126
Senseo

zondag 12 oktober 2003 @ 15:16:01 #156
57719 Zapje
Who are you
pi_13827234
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 14:45 schreef Visvlinder het volgende:

Alleen is het mij opgevallen dat hij de laatste tijd lekt...
Heeft iemand anders hier ook last van?

Wij hebben ook alweer ruim een jaar een Senseo, en soms lag onder het apparaat een plasje water...Even naar de Mediamarkt geweest, en hebben we gratis een nieuwe waterbak gekregen, en het probleem is over........
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:32:34 #157
55903 Visvlinder
ik denk dus ik denk...
pi_13827482
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:16 schreef Zapje het volgende:

[..]

Wij hebben ook alweer ruim een jaar een Senseo, en soms lag onder het apparaat een plasje water...Even naar de Mediamarkt geweest, en hebben we gratis een nieuwe waterbak gekregen, en het probleem is over........

Het is niet het water dat lekt, hij lekt wel eens koffie als je een kopje aan het "zetten" bent.

Hoe noem je "koffie zetten" bij de senseo? senseo zetten?? Misschien een nieuw topic onderwerp....voor onzin dan hé

pi_13827887
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:32 schreef Visvlinder het volgende:

[..]

Het is niet het water dat lekt, hij lekt wel eens koffie als je een kopje aan het "zetten" bent.

Bij ons zat er in de verpakking een extra rubber afsluitring, die je kan vervangen als die gaat lekken.
  zondag 12 oktober 2003 @ 16:04:50 #159
55903 Visvlinder
ik denk dus ik denk...
pi_13827975
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:00 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Bij ons zat er in de verpakking een extra rubber afsluitring, die je kan vervangen als die gaat lekken.

Dat ga ik eens even opsnorren.....Thanks!
  zondag 12 oktober 2003 @ 16:06:16 #160
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_13828013
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:08 schreef Virus.NL het volgende:
Senseo

[afbeelding]

Leuk kopje...

Net bij Yorin goes out.. stonden ze in een DE koffiewinkel allemaal koffiemixjes te maken. Zag er lekker uit... kon ook met de senseo trouwens

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_13828349
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:06 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Leuk kopje...

Als je op 2 kopjes drukt, zit zo'n kopje precies vol, supermakkelijk
pi_13828404
Ik vind het heerlijke koffie maar als m'n pony's het drinken raken ze altijd in een psychose
pi_13829656
Die pads zijn belachelijk duur...
pi_13829747
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 17:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die pads zijn belachelijk duur...
Je kan ze ook van andere merken kopen, die zijn goedkoper
  zondag 12 oktober 2003 @ 18:06:48 #165
57719 Zapje
Who are you
pi_13830214
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 17:40 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Bv. de C1000 pads zijn wel lekker....
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  zondag 12 oktober 2003 @ 18:07:03 #166
19284 B
van benbenieuwd
pi_13830218
Seneo de gekste ik ga er weer zetten
pi_13830276
Wij hebben em ook thuis en vind em supermakkelijk! De Mild en Mokka smaak vind ik het lekkerst.
Back in business.
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:20:55 #168
18772 pos
@@sweet@@
pi_13831588
Ik weet niet of jullie deze url al kunnen. Zelf je senseo pads maken. Dan kan je ook met bv illy koffie zetten.

http://members.lycos.nl/niekschroten

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:22:18 #169
18772 pos
@@sweet@@
pi_13831618
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:08 schreef Passione het volgende:
kep het ding ook en vind de koffie echt niet te drinken. Geen van die smaken trouwens, echt veels te sterk. Slechte aankoop dus.
En ik vind het dus niks omdat ik de koffie veel te slap vind
Ook zelfs de dark roast of milaan.
Smaken verschillen
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_13831664
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:20 schreef pos het volgende:
Ik weet niet of jullie deze url al kunnen. Zelf je senseo pads maken. Dan kan je ook met bv illy koffie zetten.

Poehee, dat is wel erg veel werk voor 1 kopje.
Doe mij maar lekker die kant&klare padjes
pi_13831826
Ik maak meteen maar ff gebruik van deze topic om mijn vraag te stellen aan anderen:

Ik drink absoluut geen koffie.Simpelweg omdat ik het niet lekker vind.
Maar nu zag ik die reclame van Senseo met al die nieuwe smaakjes.....
Weet iemand of die Vanille lekker is?We hebben nl wel zo'n senseo-geval in huis en vanille vind ik heel erg lekker!Dusse......ja dat was t eigenlijk!

ga hier niet de groetjes doen

pi_13831859
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:32 schreef Yskonijn het volgende:
Ik maak meteen maar ff gebruik van deze topic om mijn vraag te stellen aan anderen:

Ik drink absoluut geen koffie.Simpelweg omdat ik het niet lekker vind.
Maar nu zag ik die reclame van Senseo met al die nieuwe smaakjes.....
Weet iemand of die Vanille lekker is?We hebben nl wel zo'n senseo-geval in huis en vanille vind ik heel erg lekker!Dusse......ja dat was t eigenlijk!

Smaken verschillen
maar je kan toch gewoon 1 zakje ervan kopen, en als je het niet lekker vind, drinken de andere het toch wel op?

[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 12-10-2003 19:34]

pi_13831968
Ja dat is uiteraard een hele goeie!!!
Ik hou alleen niet zo van delen!haha nee hoor grapje...

Scheelt t als ik zeg dat mn hele kast volstaat met 'alle'dingen die ik wilde uitproberen en uiteindelijk toch niks vond?Ik hoopte eik dat iemand zou zeggen 'koffie??Ik proef gewoon de smaak van een vanille-milkshake maar dan met een héél klein vleugje koffie'.

*Gaat dus weer naar de supermarkt *

zondag 12 oktober 2003 @ 23:54:26 #174
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_13839592
Senseo Doe mij maar gewoon koffie, mkee?

ik MOET hier reageren... Koffie!

yankee charlie dinges
pi_13839642
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:54 schreef hyperfuzz het volgende:
Senseo Doe mij maar gewoon koffie, mkee?

ik MOET hier reageren... Koffie!

Wat een onzin zeg!Jij weer!

je MOET reageren op mijn vraag ja!

pi_13839740
Senseo kan niet gedronken worden door mensen die van koffie houden.
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 13 oktober 2003 @ 00:08:46 #177
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_13839857
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:56 schreef Yskonijn het volgende:
Wat een onzin zeg!Jij weer!

je MOET reageren op mijn vraag ja!

Laatste ronde.... Koffie
yankee charlie dinges
pi_13840840
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 17:40 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Ja maar die zijn niet lekker...
pi_13840880
quote:

Die url staat al een jaar in m'n favorieten maar ik heb helemaal geen zin om ze zelf te maken, lijkt me zo'n gedoe...
pi_13840912
quote:
Op woensdag 11 december 2002 20:53 schreef 2Mini het volgende:
Dat is duur... tenminste... het apparaat niet... maar de dingen die je ervoor moet kopen wel...
eigenhuismerk
pi_13840922
Er zijn toch 3 nieuwe smaken bij gekomen? (Milano en nog 2)
Welke van die nieuwe smaken is het lekkerst?
pi_13843296
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 01:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Er zijn toch 3 nieuwe smaken bij gekomen? (Milano en nog 2)
Welke van die nieuwe smaken is het lekkerst?
Milano
pi_13843315
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 00:01 schreef Manono het volgende:
Senseo kan niet gedronken worden door mensen die van koffie houden.
onzin!
  maandag 13 oktober 2003 @ 12:05:23 #184
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_13845893
quote:

das handig ik heb wel is dan is net me senseo pads (eigenhuis merk) op
pi_13868691
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij deze de perculator. Sommige mensen zweren er bij. Ik denk dat die van jou ook een perculator is.
[afbeelding]

ik noem dit
een pergulator.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13869687
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:11 schreef milagro het volgende:

[..]

ik noem dit
[afbeelding] een perculator.

ja precies , die van Ryan3 is een doodgewone 'doordrukkan'.

en senseo: JAKKES!!!

[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 14-10-2003 11:05]

maandag 20 oktober 2003 @ 18:51:35 #187
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_14012684
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 01:44 schreef Duran het volgende:
Heb m dus vorige week gekocht en het is echt senseotioneel LEKKER!!!
Goeie aankoop dus!
So it was written, So it shall be done
  maandag 20 oktober 2003 @ 19:16:44 #188
65363 Scriptieslavin
Mijn naam is geen haas.
pi_14013232
tja, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn vader, een echte koffiefreak, vond het maar een slap waterig bakje. Ik heb ook beetje idee dat het een beetje oploskoffie is in een trendy apparaat met nep laagje schuim. Nee, dan mijn Krups...wel geen topmerk en niet voor het leven, maar maakt prima bakkie espresso met zijn 15 bar pomp en thermoblok...als ik later rijk ben kies ik er wel een met een koperen boiler ofzo, maar voor nu werkt mijn Krups prima! En is ook niet zo milieuvervuilend als al die belachelijke pads, zo'n onzin!
To be or not to be, is that the question?
  maandag 20 oktober 2003 @ 19:29:59 #189
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_14013518
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:16 schreef Scriptieslavin het volgende:
tja, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn vader, een echte koffiefreak, vond het maar een slap waterig bakje. Ik heb ook beetje idee dat het een beetje oploskoffie is in een trendy apparaat met nep laagje schuim. Nee, dan mijn Krups...wel geen topmerk en niet voor het leven, maar maakt prima bakkie espresso met zijn 15 bar pomp en thermoblok...als ik later rijk ben kies ik er wel een met een koperen boiler ofzo, maar voor nu werkt mijn Krups prima! En is ook niet zo milieuvervuilend als al die belachelijke pads, zo'n onzin!
dan had hij vast de minst sterke sensoe cups dan zou hij voor de dark senseo cups kunnen gaan die is erg sterk
  maandag 20 oktober 2003 @ 19:31:32 #190
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14013557
Ik vind 't geen lekkere koffie.

Smaakt karton-achtig.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_14013668
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:31 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik vind 't geen lekkere koffie.

Smaakt karton-achtig.

En drink je wel automaten-koffie die ze bij de meeste bedrijven hebben staan?? Dat is in de meeste gevallen pas ranzig
  maandag 20 oktober 2003 @ 19:37:17 #192
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14013702
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:35 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

En drink je wel automaten-koffie die ze bij de meeste bedrijven hebben staan?? Dat is in de meeste gevallen pas ranzig

Ook niet lekker indd.

Ik drink 't liefst die koffie in die gouden verpakking van Douwe Egberts. Excellent heet 't dacht ik.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  maandag 20 oktober 2003 @ 19:38:30 #193
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14013732

Excellent inderdaad.

Heerlijke koffie.

pi_14239764
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 09:54 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Milano

Ok, maar eens proberen dan
Maar ze blijven te duur...
  donderdag 30 oktober 2003 @ 02:26:54 #195
2586 NoE
Het moet niet gekker worden...
pi_14239903
Werkt ie eigenlijk ook op 110 Volt? (voor in amerika?)

we wilden onlangs een amerikaanse zakenpartner van ons zo'n ding kado doen, maar we wisten niet of ie daar ging werken...

Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist
  donderdag 30 oktober 2003 @ 02:44:47 #196
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_14239947
quote:

Niet doen!!!

Als er per ongeluk één loszwervend korreltje koffie in de pad-houder (of hoe noem je zo'n ding) komt dan heb je een probleem...

(spreek uit ervaring...)

Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  zondag 16 mei 2004 @ 11:10:01 #197
16715 Mylene
*schatje*
pi_19166647
Uit gesloten topic:
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:04 schreef ruk het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuwe blauwe senseocrema apparaat in huis, hiervoor had ik een creme kleurige, en het valt me op dat die ouwe (met dezelfde pad-soort) een iets lekkerdere bakkie koffie zet dan die nieuwe. Er zit ook minder schuim op de koffie van de nieuwe.
Nu vraag ik me af, zijn meer mensen dit opgevallen?
  zondag 16 mei 2004 @ 11:41:47 #198
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_19167090
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:04 schreef ruk het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuwe blauwe senseocrema apparaat in huis, hiervoor had ik een creme kleurige, en het valt me op dat die ouwe (met dezelfde pad-soort) een iets lekkerdere bakkie koffie zet dan die nieuwe. Er zit ook minder schuim op de koffie van de nieuwe.
Nu vraag ik me af, zijn meer mensen dit opgevallen?
Ik merk dit verschil niet tussen de beide senseo's (hier een oude witte en sinds kort een nieuwe zwarte) maar wel tussen de merken pads. De schuimlaag van bv DE pads is heel anders dan de huismerken.

Geldt trouwens ook voor de smaak van de koffie, de dark roast van de huismerken komt over als een slappe bak.
  zondag 16 mei 2004 @ 13:38:38 #199
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19169338
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 02:44 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Niet doen!!!

Als er per ongeluk één loszwervend korreltje koffie in de pad-houder (of hoe noem je zo'n ding) komt dan heb je een probleem...

(spreek uit ervaring...)
en voor de prijs hoef je het ook niet meer te doen, de pads zijn nu stukken goedkoper dan een paar jaar terug. ¤1.59 voor DE en vaak ¤1.20-¤1.40 voor huismerken. (per 18)

er is nu trouwens ook een mooie rooie:
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 mei 2004 @ 13:51:07 #200
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19169594
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:02 schreef DaBuzzzzz het volgende:
koffie uit een perculator is slecht voor je cholestorol ! Wel iets om rekening mee te houden!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')