heb ik ook,ik heb ecopads dus die vul ik met DE koffie,dus ook echte koffiequote:Op zaterdag 6 november 2004 15:35 schreef Adelante het volgende:
ik houd het wel bij géén koffie
Ik vind de kleurtjes en het design wel leukerquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:24 schreef Adelante het volgende:
Bosch Gustino, de variant op Philips Senseo
[afbeelding]
wel leuk dat er eindelijk varianten op komenquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:24 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Senseo is absoluut niet de beste koffie, geef mij maar een kopje gezet van versgemalen Smit & Dorlas bonen, maar allerdings drinkbaar.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:28 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het is maar goed dat ik een Krups Nespresso apparaat heb, smerige Senseo rommel kan dan fijn in de koffiepads blijven.
Zo, die is mooiquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:24 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Hey, niet van mijn brood gaan eten. Je betaald voor de entourage. Maar ik denk dat ik eens de simon levelt op ga zoeken. Goeie, niet te dure espresso branding & maling voor in de senseoquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb net bij Simon Levelt 150 gram espresso koffie gehaald voor 2 Euro (veel lekkerder dan Illy IMO). Met een standaard 7 gram koffie per espresso shot haal ik daar dan ongeveer 20 kopjes espresso uit. Dat komt dan dus neer op maar 10 cent per kopje. (goh, wat is de horeca toch duur)
Nou, de horeca heeft niets te klagen over mij, als ik al het geld dat ik daar in gestoken heb nu opeens terug zou krijgen, dan zou dat een flinke smak geld zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:00 schreef Fixers het volgende:
Hey, niet van mijn brood gaan eten. Je betaald voor de entourage.
quote:Maar ik denk dat ik eens de simon levelt op ga zoeken. Goeie, niet te dure espresso branding & maling voor in de senseo.
Ik denk dat ik zelf ooit eens voor een Rancilio Silvia ga (met een goeie bonenmaler, een Rocky ofzo), een automaat kan toch niet op tegen een goeie handgemaakte espresso/cappucino. Niet dat ik al een echte barista ben, maar het leerproces is ook leukquote:Mocht ik nou een flinke prijs winnen dan koop ik een Z5 en nee, dat is geen product van de Bayerische Motoren Werke.
Al dat handwerk is leuk, en ongetwijfeld beter maar voor thuis ben ik daar te lui voor. Ik drink senseo koffie! Denk je nou echt dat ik 's morgens eerst nejes mijn boontjes ga malen, in espressohouder, aandrukken met de juiste kracht, in apparaat......stik vergeten apparaat voor te verwarmen......geduld hebben, kop je eronder, espresso zetten, suiker erbij en genieten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:38 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Nou, de horeca heeft niets te klagen over mij, als ik al het geld dat ik daar in gestoken heb nu opeens terug zou krijgen, dan zou dat een flinke smak geld zijn
(ben een beetje terras verslaafd en eet nogal eens uit)
[..]Heiden!
[..]
Ik denk dat ik zelf ooit eens voor een Rancilio Silvia ga (met een goeie bonenmaler, een Rocky ofzo), een automaat kan toch niet op tegen een goeie handgemaakte espresso/cappucino. Niet dat ik al een echte barista ben, maar het leerproces is ook leuk
Hehehquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:57 schreef Fixers het volgende:
Al dat handwerk is leuk, en ongetwijfeld beter maar voor thuis ben ik daar te lui voor. Ik drink senseo koffie! Denk je nou echt dat ik 's morgens eerst nejes mijn boontjes ga malen, in espressohouder, aandrukken met de juiste kracht, in apparaat......stik vergeten apparaat voor te verwarmen......geduld hebben, kop je eronder, espresso zetten, suiker erbij en genieten.
Ik kan wel overweg met het ouderwetsche handwerk, en weet ook een behoorlijk Machiato te prepareren in de juiste laagjes (melk, koffie, melkschuim). Maar ik moet op twee knoppies kunnen drukken en dan een kop koffie hebben.
Bij Blokker zag ik ze ook bij de kassa liggenquote:Op woensdag 15 december 2004 18:17 schreef schatje het volgende:
Bij de Action verkopen ze hervulbare Senseo pads, 2 voor ¤1,99.
Zo goedkoop? Verdorie, gister heb ik er 2 op de markt gekocht voor 6,= en ik dacht dat dát goedkoop was...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:17 schreef schatje het volgende:
Bij de Action verkopen ze hervulbare Senseo pads, 2 voor ¤1,99.
Misschien ben je genaaid, misschien niet. Wie weet heb jij een betere kwaliteit. En wat is nou 4 euro extra voor fatsoenlijke koffie die vermoedelijk ook goedkoper is dan een zak Senseo meuk.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:48 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Zo goedkoop? Verdorie, gister heb ik er 2 op de markt gekocht voor 6,= en ik dacht dat dát goedkoop was...![]()
Ben er trouwens wel heel erg tevreden over!
Nou ja, beter goed genaaid dan slecht gestiktquote:Op donderdag 16 december 2004 10:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Misschien ben je genaaid, misschien niet. Wie weet heb jij een betere kwaliteit. En wat is nou 4 euro extra voor fatsoenlijke koffie die vermoedelijk ook goedkoper is dan een zak Senseo meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |