(Ik verheug me nu al op m'n jongetje als ik al die poep- en piemelverhalen lees
 (Ik verheug me nu al op m'n jongetje als ik al die poep- en piemelverhalen lees  )
 ) 

die eerste waggelstapjes
 die eerste waggelstapjes  Ik vraag S. onredelijk vaak om iets te gaan zoeken, gewoon om naar dat wiebelkontje te kijken als hij loopt
 Ik vraag S. onredelijk vaak om iets te gaan zoeken, gewoon om naar dat wiebelkontje te kijken als hij loopt   

oh man, vermoeiend is dat. Het is vast een fase, maar daar wordt het niet beter van.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:32 schreef Krisvc het volgende:
Tas, daar ga je. Kleine wereldontdekker!
L. is zo ontzettend aan het uitproberen en zich aan het afzetten tegen alles. Gister van 7 tot half 5 aan één stuk door strijd gehad. Om de stomste dingen. Omdat ze niet op de tafel mag staan. Omdat ze niet naar buiten wil. Omdat ze niet naar binnen wil. Omdat ze een boterham wil. Omdat ik een boterham voor d'r heb gemaakt. Omdat ze met de stofzuiger wil spelen. Omdat ze met de stofzuiger mág spelen. Omdat ik de stofzuiger opruim omdat ze er niet mee speelt. En zo de hele dag door. Ik word daar echt geen leukere mamma van ofzo.

Ik was hem bewust in de licht bonte was omdat hij erom bekend staat snel valer te worden als je hem met donkerdere kleuren wast.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:23 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Jaaa! Hij is zeker leuk, bij jouw vent staat 'ie ook goed.
Blijft 'ie bij jou wel mooi trouwens? Ik heb hem al een aantal keer gewassen, maar het "knal" lijkt er een nogal af te gaan..
Stappende Tas!!

Wat kijkt hij er ook heerlijk blij bij.
 Wat kijkt hij er ook heerlijk blij bij. 
 Kris, die fases zijn stom inderdaad. Voor iedereen.
 Kris, die fases zijn stom inderdaad. Voor iedereen. Was het zeefje nog te redden?
 Was het zeefje nog te redden? 

Ik vind het ook zo fijn dat hij nu goed loopt, we worden er zo veel mobieler van.
 Ik vind het ook zo fijn dat hij nu goed loopt, we worden er zo veel mobieler van. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn ouders zijn deze week op vakantie in een huisje in de buurt, dus gisteravond even langs geweest. Het licht was zó prachtig, blij dat ik mijn camera bij had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mijn vader inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:46 schreef kwakz0r het volgende:
Die van je vader (?) en K. Is er echt een om groot af te laten drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Mijn vader inderdaad.Haha nice! (Ja niet dat ik dacht dat t je moeder was hoor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak

Had zomaar een random man kunnen zijn! Je weet het niet op die schapenboerderijen!quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Haha nice! (Ja niet dat ik dacht dat t je moeder was hoor)

Ben blij dat A al weigert op het verschoonkussen te liggen als er een minuscuul poepvlekje op zit ("mama..bahhh..nee!!! Bah!!!")
 Ben blij dat A al weigert op het verschoonkussen te liggen als er een minuscuul poepvlekje op zit ("mama..bahhh..nee!!! Bah!!!")  )
) 
  Wat is hij daar snel mee!
 Wat is hij daar snel mee! Ik ben er zelf om 9u maar uit gegaan. Mijn lijf deed pijn, want is het niet gewend meer om 11u achtereen te liggen
 Ik ben er zelf om 9u maar uit gegaan. Mijn lijf deed pijn, want is het niet gewend meer om 11u achtereen te liggen  
  Ik mag de 22e naar het zkh voor nader onderzoek.
 Ik mag de 22e naar het zkh voor nader onderzoek.  maar was wel mooi gemaakt). Nieuwe fiets bevalt prima, en A vindt het geweldig!
 maar was wel mooi gemaakt). Nieuwe fiets bevalt prima, en A vindt het geweldig!  

Die wilde ik ook. Totdat ik hoorde dat hij niet echt tot 15 kg te gebruiken is en dat de voorwielen snel doorbuigen. De Consumentenbond liet sowieso niet veel heel van die buggy trouwens. Vandaar toch maar een MacLaren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:56 schreef Aerenia het volgende:
Ik heb de Chicco Liteway2. Was bedoeld als "handig voor in de auto als we opeens ergens kort naartoe moeten", maar het ding rijdt zo fijn dat hij ook meegaat naar de dierentuin. Hij kan ook helemaal plat, zodat A lekker kan tukken tussendoor
De Nuna Pepp had dit rapport:quote:Wij testten buggy's op gebruiksgemak, rijgedrag en stevigheid. De buggy die de hoogste score kreeg is de Maclaren Volo met een 8,2. Maar dit is een ouder model dat al in 2011 getest is. Vanaf 2016 testten we 14 nieuwere buggy's. Ze zijn deels op een andere manier getest dan de modellen die we vóór 2016 testten. Van de nieuwer geteste buggy's scoort de Easywalker Mini buggy (¤225) het best met een 7,9. Verschillende buggy's scoren een onvoldoende. De Chicco Liteway2 raden we zelfs af: hij ging kapot tijdens onze duurtest en er is ook een veiligheidsissue: tussen de zonnekap en het frame zit een ruimte waar kindervingertjes in bekneld kunnen raken.
quote:Besturen en rijden 9,4
Gebruiksgemak 8,1
Kind in de wagen 6,9
Ergonomie (voor het kind) 6,2
Vervoer 8,7
Autostoeltje en reiswieg N.v.t.
Boodschappenmand/-net 4,7
Bekleding wassen 7,8
Voordelen
Je hoeft alleen de kap nog te monteren
Blijft rechtop staan als je hem ingeklapt hebt
Prettig om mee te rijden op de stoep, maar ook de stoep op en af gaat makkelijk
Rijdt voor een buggy vrij aardig op alle ondergronden

Ja, hier hetzelfde. Echt een fijn ding!quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:43 schreef McLaura het volgende:
Ik heb er heel wat uitgeprobeerd in de afgelopen jaren maar ben nu eindelijk tevreden. Ik heb een MacLaren Techo XLR. Wel via MP, want ¤450,- voor een buggy vond ik iets teveel.

ik heb m voor op vakantie en sinds noud er is gebruiken we m ook als we met z'n allen ergens langer heen gaan. Dierentuin of uitgebreid shoppen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef Malteser het volgende:
Luna, wat een prachtige foto's!
Buggy, wij hebben er geen. We hebben een Joolz en een Tula. Als ik met de auto op pad ga, heb ik de Joolz en de Tula bij me. Als ik met de fiets op pad ga, zit de Tula in de fietstas. Ik twijfel over de aanschaf van een buggy. Waarom wel/niet?

Wij hebben ook een joolz en een tula, En een buggy (easywalker Mini). Die hebben we destijds gekocht voor vakantie (want kan mee in het vliegtuig, paraplu model). Maar in de praktijk ligt hij nu standaard in mijn auto. Handiger meenemen dan de joolz (kleine auto, joolz past niet volledig in de kofferbak, buggy wel). De buggy gaat mee naar opa en oma op hun oppasdag en wordt veel gebruikt als we even de stad ofzo ingaan met de auto.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef Malteser het volgende:
Luna, wat een prachtige foto's!
Buggy, wij hebben er geen. We hebben een Joolz en een Tula. Als ik met de auto op pad ga, heb ik de Joolz en de Tula bij me. Als ik met de fiets op pad ga, zit de Tula in de fietstas. Ik twijfel over de aanschaf van een buggy. Waarom wel/niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |