Ja, daar hak ik ook wel eens wat nagel mee af.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:01 schreef Debsterr het volgende:
Oh nee ik had gewoon een groot koksmes vast.
Die snap ik niet. Mobiel kun je toch zo een topic openen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb er zélfs nog een foto van gemaakt, maar het showtopic was bijna vol en daar had ik geen zin in mobiel.
Ohja daar ben ik dus super panisch mee, want motorisch gestoord.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:01 schreef Debsterr het volgende:
Oh nee ik had gewoon een groot koksmes vast.
Wel mooi gelakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's ook wat er met wijsvinger is gebeurd.
[ afbeelding ]
Met de meeste reeksen boeit het me ook niet zo, maar ik had geen zin in checken op dooie links.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Mobiel kun je toch zo een topic openen?
Pwetty!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's ook wat er met wijsvinger is gebeurd.
[ afbeelding ]
Hoe kán dit. Jij bent 14!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:03 schreef Vaiana het volgende:
[..]
4 jaar later lees ik dit alsnog.En ja, ik schop hem gewoon, puh.
Toen was ik verloofd.Nu ben ik getrouwd en zwanger.
Teen Mom, jeweetz.quote:
GVDquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef SQ het volgende:
Ik kwam er dus achter dat bami al 30 is. Toen voelde ik me pas écht oud
Heel mijn wereldbeeld aan gort!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:59 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Neuh.3 december eerste date, 24 december was het officieel aan.
Thanks.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel mijn wereldbeeld aan gort!
Leuk, en gefeliciteerd. Kiddo's
Voor je het weet willen ze een ballerinafeestje geven mét een oranje juichcape omquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:03 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Thanks.De zwangerschap is nog heel pril, ik durf het pas echt te geloven als ik een hartje heb zien kloppen, maar de echo is (pas) 15 juli.
Vind ik best wel klinken als een goed idee eigenlijk, zo'n feestje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor je het weet willen ze een ballerinafeestje geven mét een oranje juichcape om
![]()
![]()
Ik duim voor een goeie echo voor je! Ik ga mijn flurp eens van de opvang sleuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |