kutwijf , pijpbek, vul maar in als je zoiets leest , denk maar aan billyquote:Op maandag 17 april 2017 16:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus Billy is nu zowel Bats als Trol. Wordt steeds lastiger om te volgen zo
Heeft ze nog meer bijnamen? Ik zag net 'Pijpsnol' langskomen.
Gelijk hebben zequote:Op maandag 17 april 2017 16:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Romy vindt Wesley Sneider lelijk, helemaal niet knap.
Bas vindt het erg dat je op dit moment in Turkije moet zitten.
Nou ik denk dat die gewoon op Jessie gaat hoor, hij praat een beetje mee met Jessie(weet nog hoe t met Britt is afgelopen die aangaf op Jessie te stemmen) maar zit duidelijk in t kamp van Jeroen en Rob en wil naar een andere srtuctuur samen met hunquote:Op maandag 17 april 2017 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu weer niet, vanmorgen nog wel en morgen is ook maar weer de vraag bij Rene
Rene waait met alles en iedereen mee
Lekkerquote:Op maandag 17 april 2017 16:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Moeten dit croissantjes voorstellen?![]()
[ afbeelding ]
Johquote:Op maandag 17 april 2017 16:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
nu gaat jessie toch weer naast billy zitten, hij doet het zelf ook
Dat zeg ik , Rene zegt continu wat anders , lult met iedereen mee, nu weer met Jessie , dus Rene is een slappelingquote:Op maandag 17 april 2017 16:42 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik denk dat die gewoon op Jessie gaat hoor, hij praat een beetje mee met Jessie(weet nog hoe t met Britt is afgelopen die aangaf op Jessie te stemmen) maar zit duidelijk in t kamp van Jeroen en Rob en wil naar een andere srtuctuur samen met hun
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |