Ik kan morgen niet, omdat ik nu op locatie aan het studeren ben, maar ik drop wel een verzoekje op WA anders?quote:
Ik moet toch naar het Boijmans volgende week, kan ik het net zo goed bij de originele locatie proeven.quote:Op maandag 17 april 2017 16:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee niet daar. Ze hebben in die straat twee locaties en dit is de niet-hamburger-eet-locatie.
Van die " alleen maar speciale burgers" restaurants heb je tegenwoordig in bijna iedere stad johquote:
http://thrillgrill.nlquote:Op maandag 17 april 2017 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die " alleen maar speciale burgers" restaurants heb je tegenwoordig in bijna iedere stad joh
Met eten, niet met onzin.quote:Op maandag 17 april 2017 16:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ALS IK 8 EURO VOOR EEN BUGER AFREKEN MOET IK WEL VOL ZITTEN!
Maar niks komt in de buurt van Ter Marsch. Nederlands en Europees kampioen met hun burgers en redelijk gepresteerd op de wereldkampioenschappen.quote:Op maandag 17 april 2017 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die " alleen maar speciale burgers" restaurants heb je tegenwoordig in bijna iedere stad joh
Ga niet voor het eten zitten zuipen. Die hamburger gaat je honger niet stillen.quote:Op maandag 17 april 2017 16:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Die komt binnenkort ook in Tilburg volgens mij.
Dat is meer niveau dan we van je gewend zijn.quote:
Ja, en ik kan ook een burger bij de Mac halen. Ging om Ter Masch vrind.quote:Op maandag 17 april 2017 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken die hele tent nietquote:Op maandag 17 april 2017 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en ik kan ook een burger bij de Mac halen. Ging om Ter Masch vrind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |