Als de wind uit het Oosten kwam waren al je gewassen radioactief jaquote:Op maandag 17 april 2017 15:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon was en de seks vies.

Oh ja... Na Tsjernobyl mochten we geen spinazie meer eten.quote:Op maandag 17 april 2017 15:48 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Als de wind uit het Oosten kwam waren al je gewassen radioactief ja

Ja, waar is die hype eigenlijk heengewaaid?quote:

Ze vonden je geweer vast coolquote:Op maandag 17 april 2017 15:49 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik had dit weekend een nerf-battle met mijn neefjes.
Toen ik zo oud was, schoten we met een windbuks en loden kogels.

Was geen hype, er zijn toen maatregelen genomen waardoor de zure regen is verholpen.quote:Op maandag 17 april 2017 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, waar is die hype eigenlijk heengewaaid?

De katalysator oa.quote:Op maandag 17 april 2017 15:52 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Was geen hype, er zijn toen maatregelen genomen waardoor de zure regen is verholpen.

quote:Dankzij de invoering van rookgasontzwavelingsinstallaties bij elektriciteitscentrales en raffinaderijen zijn emissies van zwaveldioxide in Nederland met 89% gedaald sinds 1980. De invoer van de driewegkatalysator bij personenauto’s zorgde voor een emissiedaling van stikstofoxiden met 40%. Ook de emissie van ammoniak is afgenomen. Dankzij deze maatregelen is de hoeveelheid zure regen in Nederland sterk afgenomen en is het proces van de bodemverzuring sterk vertraagd.

quote:
quote:Op zondag 16 april 2017 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste van die mannen zijn echt meh imo.

IK GA DEZE ZOMERVAKANTIE NAAR BOSTON EN DAN GA IK SOWIESO FUCKING VEEL IN-N-OUT BURGERS ETEN!!!quote:

Zolang je in beweging blijft.quote:Op maandag 17 april 2017 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
IK GA DEZE ZOMERVAKANTIE NAAR BOSTON EN DAN GA IK SOWIESO FUCKING VEEL IN-N-OUT BURGERS ETEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]

Rotterdam?quote:Op maandag 17 april 2017 16:18 schreef Kaas- het volgende:
Die burgers kunnen sowieso niet tippen aan de burgers bij Ter Marsch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |