Ik hou van mijn eigen honden.quote:Op zondag 16 april 2017 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Ben eigenlijk meer kattenpersoon maar Zosk niet dus voor de verandering lieve hondjes.
is die nu al in de sale?quote:Op zondag 16 april 2017 23:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ooit eens gedaan ja maar alleen 1.6 was leuk. Dus alleen Overwatch is het antwoord.
Dat zijn ook tenminste echt honden.quote:
Mag ook bij jou in de buurt hoor. Blijf ik gewoon slapenquote:Op zondag 16 april 2017 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ken niets in de buurt daar dus lijkt me vrij lastig.
Zo groot zijn ze niet hoor, 12 en 16 kilo.quote:Op zondag 16 april 2017 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn ook tenminste echt honden.![]()
Heb echt hekel aan kleine hondjes.
Ja maar toch.quote:
Dat is toch best groot? Klinkt zwaarder dan een labrador in ieder geval.quote:Op zondag 16 april 2017 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo groot zijn ze niet hoor, 12 en 16 kilo.
knap dat je kennelijk zo weinig geeft om je gezondheid/lichaam, het belangrijkste bezit dat je hebtquote:
Ja dit heb ik echt nooit begrepen.quote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Zosk het volgende:
Morgen is zo'n dag dat iedereen naar woon boulevards of Ikea gaat.
Rij je dan deze kant op of moet ik je ophalen en thuisbrengen?quote:Op zondag 16 april 2017 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ook bij jou in de buurt hoor. Blijf ik gewoon slapen
Een Labrador weegt gemiddeld 30 kilo volgens mij.quote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is toch best groot? Klinkt zwaarder dan een labrador in ieder geval.
ik ga lekker wokkenquote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Zosk het volgende:
Morgen is zo'n dag dat iedereen naar woon boulevards of Ikea gaat.
Ama ookquote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een Labrador weegt gemiddeld 30 kilo volgens mij.
Serieus?quote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een Labrador weegt gemiddeld 30 kilo volgens mij.
Dan zou ik nu kaal en lelijk zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stel je eens voor als jij niet had gerookt...
Beide denk ik. Ze trokken vroeg al door, daarna brak het in stukken en konden sommigen niet meer terugkomen door de wind. Stukken beter dan dat iedereen wacht op laatste keer Caubergquote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had de wijziging in de etappe het gewenste effect of kwam het door de wind?
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Oke. Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 16 april 2017 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beide denk ik. Ze trokken vroeg al door, daarna brak het in stukken en konden sommigen niet meer terugkomen door de wind. Stukken beter dan dat iedereen wacht op laatste keer Cauberg
Labrador is drie keer zo groot volgens mij.quote:Op maandag 17 april 2017 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Heh ik vond je honden er op foto serieus zwaarder iets zien dan een lab.
Oeps.quote:Op maandag 17 april 2017 00:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Labrador is drie keer zo groot volgens mij.
Weet niet of Danny rookt.quote:Op maandag 17 april 2017 00:00 schreef HPLC het volgende:
ow nee, die kan zich niet verdedigen.
Arme Danny
1 was op zich wel leuk ja. Met die Sergequote:Op maandag 17 april 2017 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beverly hills cop is er op, grappig
Ik heb een wolfshond gehad, ook zo'n kalfquote:
vind dat deuntje wel lekkerquote:Op maandag 17 april 2017 00:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
1 was op zich wel leuk ja. Met die Serge
Ja dat is mij allemaal weer iets te groot hoor.quote:Op maandag 17 april 2017 00:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een wolfshond gehad, ook zo'n kalf
kon je die hond wel houden? ;squote:Op maandag 17 april 2017 00:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een wolfshond gehad, ook zo'n kalf
Waarom zou je me moeten ophalen?! Heb gewoon een auto en ben niet incapabelquote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rij je dan deze kant op of moet ik je ophalen en thuisbrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |