K3 vergelijken met Disney. Ga ga gaquote:Op maandag 17 april 2017 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
disney vind ik echt vreselijk. als ik naar kinderliedjes wil luisteren zeg ik wel k3 op ofzo
Laatst Dombo nog gezien.quote:Op maandag 17 april 2017 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
disney vind ik echt vreselijk. als ik naar kinderliedjes wil luisteren zeg ik wel k3 op ofzo
of echte pareltjes die 3/5 hebben :squote:Op maandag 17 april 2017 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
het vervelende aan netflix is dat je totaal niet aan kan op die ratings. goede films hebben soms max 4 sterren, en saaie bagger heeft dan 5/5. Moet ik alsnog steeds alles op imdb opzoeken.
Tuurlijk, maar dr is imo toch wel een bepaalde standaard te geven. Ik kan me iig vaak vinden in de ratings van imdb, in tegenstelling tot die rating van netflix die bijna random lijktquote:Op maandag 17 april 2017 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is sowieso wel erg persoonlijk wat je écht goed vindt
hey jijquote:Op maandag 17 april 2017 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
K3 vergelijken met Disney. Ga ga ga
Nooit gesnapt wat er leuk is aan disney als je volwassen bent.quote:Op maandag 17 april 2017 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
K3 vergelijken met Disney. Ga ga ga
Ik vind het nog steeds leuk op zn tijd.quote:Op maandag 17 april 2017 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nooit gesnapt wat er leuk is aan disney als je volwassen bent.
Heyquote:
Echt slecht huwelijk ditquote:Op maandag 17 april 2017 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nooit gesnapt wat er leuk is aan disney als je volwassen bent.
Lig je nog niet in bed?quote:
Gvdquote:Op maandag 17 april 2017 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee nog niet, moet me eerst uitkleden
Ja, maar er zit ook wel veel bagger tussenquote:Op maandag 17 april 2017 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat Netflix zelf ook hele goeie docu's maakt.
als alles koek en ei is in een relatie is ook zo saai tochquote:
rrrrrrrrarquote:Op maandag 17 april 2017 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee nog niet, moet me eerst uitkleden
Toe maar.quote:Op maandag 17 april 2017 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben statwhore, 12 k/d pm
Vind uitkleden juist het beste moment van de dagquote:
omg deze chickquote:Op maandag 17 april 2017 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind uitkleden juist het beste moment van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |