Waardeer op zijn minst haar aandacht.quote:Op maandag 17 april 2017 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
overigens vroeg ik om een comfy docu op netflix. Frozen is geen docu en al helemaal niet comfy.
Ik niet, lijkt me zo saai om iets over mezelf te kijken. :squote:Op maandag 17 april 2017 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een docu kijken over professioneel gamen.
quote:Op maandag 17 april 2017 00:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me zo saai om iets over mezelf te kijken. :s
chloro houdt wel een beetje van hard to get geloof ikquote:
Frozen planet.quote:Op maandag 17 april 2017 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
overigens vroeg ik om een comfy docu op netflix. Frozen is geen docu en al helemaal niet comfy.
oh op die manierquote:Op maandag 17 april 2017 00:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je queued voor het type game dat je wil spelen en door matchmaking kom je in een game met soortgelijke spelers qua skill niveau. Geen servers die je kan joinen oid, tenzij je custom games speelt.
Goed punt.quote:Op maandag 17 april 2017 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
chloro houdt wel een beetje van hard to get geloof ik
Is het ook.quote:Op maandag 17 april 2017 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh op die manier
Lijkt me wel kut met nieuw account enzo
Ook een mooiequote:
quote:Op maandag 17 april 2017 00:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me zo saai om iets over mezelf te kijken. :s
Waarom vind je Frozen niet comfy?quote:Op maandag 17 april 2017 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ja, van die statwhores enzoquote:Op maandag 17 april 2017 00:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is het ook.dan kom je echt tussen van alles. Slechte beginners en smurf accounts van pro's.
![]()
Sterrensysteem is weg hoor.quote:Op maandag 17 april 2017 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
het vervelende aan netflix is dat je totaal niet aan kan op die ratings. goede films hebben soms max 4 sterren, en saaie bagger heeft dan 5/5. Moet ik alsnog steeds alles op imdb opzoeken.
die heb ik inmiddels te vaak gezien alquote:
is sowieso wel erg persoonlijk wat je écht goed vindtquote:Op maandag 17 april 2017 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
het vervelende aan netflix is dat je totaal niet aan kan op die ratings. goede films hebben soms max 4 sterren, en saaie bagger heeft dan 5/5. Moet ik alsnog steeds alles op imdb opzoeken.
Ik vind trouwens dat Netflix zelf ook hele goeie docu's maakt.quote:Op maandag 17 april 2017 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
d
[..]
die heb ik inmiddels te vaak gezien al
Precies die ja.quote:Op maandag 17 april 2017 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, van die statwhores enzo
disney vind ik echt vreselijk. als ik naar kinderliedjes wil luisteren zeg ik wel k3 op ofzoquote:Op maandag 17 april 2017 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom vind je Frozen niet comfy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |