Nou en dan ruzie krijgen met zo'n bouwvakker omdat hij denkt dat het zijn garnalenportie is. Ik heb hier slechte herinneringen aan.quote:Op zondag 16 april 2017 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon shit laten bakken op de bakplaat.
Oh echt? Oh gaat altijd wel goed bij mij.quote:Op zondag 16 april 2017 23:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou en dan ruzie krijgen met zo'n bouwvakker omdat hij denkt dat het zijn garnalenportie is. Ik heb hier slechte herinneringen aan.
Zullen we daar heen gaan?quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan al die wok-vreetschuren. Echt plaatsvervangende schaamte
Alleen de eerste ronde neem ik vaak kleine hapjes, beetje vis enz.quote:
Ik heb gelukkig maar 2 keer in mijn leven gewokt. Eerste keer ging wel, maar tweede keer was op een zaterdag en toen heb ik besloten om dit nooit meer van mijn leven te gaan doen.quote:Op zondag 16 april 2017 23:24 schreef Dqod het volgende:
Ik weet niet wat jij daar pakt, maar voor dat soort dingen ga ik wel naar de snackbar. Ff niet zo gek doen ;s
Hell no. Beter neem je me mee naar een fatsoenlijke eettent. Ik betaal welquote:
Laatste keer dat ik heen ging hadden we het ook bijna voor ons zelf.quote:Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig maar 2 keer in mijn leven gewokt. Eerste keer ging wel, maar tweede keer was op een zaterdag en toen heb ik besloten om dit nooit meer van mijn leven te gaan doen.
quote:Op zondag 16 april 2017 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Beter neem je me mee naar een fatsoenlijke eettent. Ik betaal wel
Omdat ik een hekel heb aan vrouwen die er standaard maar van uitgaan dat de man betaalt.quote:Op zondag 16 april 2017 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer betalen, doe normaal.
Pff nou hoop niet dat zo druk gaat worden.quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama gaat morgen dus gezellig met 150 man in een rij staan voor beetje gewokte groenten
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen de eerste ronde neem ik vaak kleine hapjes, beetje vis enz.
Ik denk een stuk of 4 keer hier en hoeft ook zeker geen vaste prik te worden wmb, maar als ik word uitgenodigd zeg ik geen nee.quote:Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig maar 2 keer in mijn leven gewokt. Eerste keer ging wel, maar tweede keer was op een zaterdag en toen heb ik besloten om dit nooit meer van mijn leven te gaan doen.
Chloro is de witte haai.quote:Op zondag 16 april 2017 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer betalen, doe normaal.
Haha jaquote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Dqod het volgende:
Met jou kan ik praten.
En daarna helemaal los en schranzen als een wild zwijn om vervolgens vies dik vol naar huis te rollen
En dan één voor één eten zodat je je tafelgenoten pas bij het betalen weer ziet.quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama gaat morgen dus gezellig met 150 man in een rij staan voor beetje gewokte groenten
Ik vind er ook niet zo veel aan.quote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Willoow het volgende:
Snap sws dat wokken niet. Wachten in de rij en opstaan voor je eten.
zalmquote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Bestel wel gewoon meteen 3x een stuk zalm ofzo.
Voor eten wil ik mij wel verantwoorden. Ik ga dik wordenquote:Op zondag 16 april 2017 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Vind wel mooi hoe iedereen nu zichzelf aan het verantwoorden is dat ze naar die vreetschuren gaan
Dan maak ik liever thuis bami.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |