Ja dat is natuurlijk niet zo handig mevrouwtje.quote:Op zondag 16 april 2017 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, er is gewoon te weinig (!!!!!) loonheffing ingehouden..
Dus ja, dan krijg je die praktijken.
niet zoquote:Op zondag 16 april 2017 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
zosk ze negeert me wat moet ik doen
Dat is 1 vliegticket naar New York :/quote:
"Ja kan ik niets aan doen."quote:Op zondag 16 april 2017 21:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk niet zo handig mevrouwtje.
Er zijn twee dingen zeker in het leven:quote:Op zondag 16 april 2017 21:53 schreef Zosk het volgende:
Is de kanker van Nederland maar wel nodig natuurlijk laten we dat niet vergeten jongens en meisjes.
DM haar, dat werkt altijd.quote:Op zondag 16 april 2017 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
zosk ze negeert me wat moet ik doen
Hou op hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja kan ik niets aan doen."
Meneertje koekepeertje.
Mooi gezegd, 4ebe.quote:Op zondag 16 april 2017 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen zeker in het leven:
1. We gaan dood.
2. Belasting betalen.
Ademen dang? Dat je hart klopt??????????????quote:Op zondag 16 april 2017 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen zeker in het leven:
1. We gaan dood.
2. Belasting betalen.
als je wat koopt betaal je belastingquote:Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Maar het enige wat moet is dood gaan, belasting hoef je niet te betalen.
Waarom moet je dingen altijd verpesten???quote:
mensen moeten eens lerenquote:Op zondag 16 april 2017 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom moet je dingen altijd verpesten???
hoe kan je dan zeggen dat het werkt ;squote:Op zondag 16 april 2017 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik niet zo ver ben ik nog nooit gekomen.
Mijn vriendin is verliefd op jequote:Op zondag 16 april 2017 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik niet zo ver ben ik nog nooit gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Niet als je dood bent.quote:Op zondag 16 april 2017 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ademen dang? Dat je hart klopt??????????????
O jawel. Erfgenamen (mocht je die hebben) betalen ook nog eens dubbel belasting.quote:Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Doet mijn vader ook niet ahahaquote:Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Ze geven het vanzelf op, dat je niks kan bezitten op naam moet je maar voor lief nemen.quote:
Is meer dat ik jou geen loon gun.quote:
Doodgaan wel ja, of je leeft is nooit zeker.quote:
Waarom niet, dacht dat we friends warenquote:
Ja ok was ook grapje haha kan je een auto voor mij kopen?quote:Op zondag 16 april 2017 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom niet, dacht dat we friends waren
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op zondag 16 april 2017 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe kan je dan zeggen dat het werkt ;s
quote:Op zondag 16 april 2017 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin is verliefd op jeHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe normaal.
Welkom op FOK!
Haha neequote:Op zondag 16 april 2017 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ok was ook grapje haha kan je een auto voor mij kopen?
Is echt, ze zei "Wow, ik wil hem."quote:
Jammer, even goede vrienden.quote:
Gelukkigquote:
Ik vind die grapjes die jij altijd post van dermate laag niveau dat ik twijfel of jij geen verstandelijke beperking oid hebtquote:
CK pls.quote:Op zondag 16 april 2017 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is echt, ze zei "Wow, ik wil hem."
Was mij belachelijk aan het maken omdat ze speelde zonder mij en vroeg of ik al bijna platinum was, toen zei ik nou ik heb lekker een vriend met die en die rank. Nu zal die bitch haar bek wel dicht houden.
haha je dacht zeker dat er oprecht een vrouw verliefd op je wasquote:Op zondag 16 april 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
CK pls.Maak het nou niet zo ongeloofwaardig net was het nog leuk.
Ja ik dacht echt dat zijn vriendin verliefd op mij was.quote:Op zondag 16 april 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha je dacht zeker dat er oprecht een vrouw verliefd op je was
Ben ik eens eerlijk doe je zo, nou laat maar.quote:Op zondag 16 april 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
CK pls.Maak het nou niet zo ongeloofwaardig net was het nog leuk.
Ze heeft wel zo'n k-pop fase gehad.quote:Op zondag 16 april 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik dacht echt dat zijn vriendin verliefd op mij was.
Laat maar inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2017 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben ik eens eerlijk doe je zo, nou laat maar.
Zolang ze maar in Rotterdam blijven, vind ik het best.quote:Op zondag 16 april 2017 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen die toeterturken in Rotterdam niet lekker optieven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |