Het is een ongemodereerde shitzooi vol met idioten als jij dat als een serieus medium wilt gebruiken voor je info, be my guest.quote:
Je bent wel errug pessimistisch jij.quote:Op zondag 16 april 2017 16:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zelfs dan hebben ze wrs geen flauw idee waar Turkije ligt idd.
een site niet gecontroleerd door Erdogan politie ??quote:Op zondag 16 april 2017 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is een ongemodereerde shitzooi vol met idioten als jij dat als een serieus medium wilt gebruiken voor je info, be my guest.
Om dezelfde redenen waarom ze jou niet aanpakken, medelijden.quote:Op zondag 16 april 2017 16:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een site niet gecontroleerd door Erdogan politie ??
tja waarom sluiten ze doe nog niet dan ??
onder ruslandquote:Op zondag 16 april 2017 16:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die zijn nog aan het uitzoeken waar Turkije precies ligt wrs.
kan niet ik woon in een vrije democratiequote:Op zondag 16 april 2017 16:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen waarom ze jou niet aanpakken, medelijden.
twitter:AmichaiStein1 twitterde op zondag 16-04-2017 om 16:30:17#BREAKING: #TurkishReferendum results after 14% counted:Yes: 65.3%No: 34.7% https://t.co/3sJNSnGura reageer retweet
Ja daarom.quote:Op zondag 16 april 2017 16:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kan niet ik woon in een vrije democratie
Ik ben benieuwd. Zal hoe dan ook een historisch moment zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 16:29 schreef Triggershot het volgende:
Nog een halfuur aftellen naar Erdomania
Toeter frenzy.quote:Op zondag 16 april 2017 16:29 schreef Triggershot het volgende:
Nog een halfuur aftellen naar Erdomania
Daar is iedereen het wel over eens, zowel ja als nee kamp.quote:Op zondag 16 april 2017 16:31 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Zal hoe dan ook een historisch moment zijn.
Wat houdt dat precies in/ wat voor risico's geeft dat? En waarom doen ze dat?quote:Op zondag 16 april 2017 16:32 schreef Triggershot het volgende:
Hoge verkiezingsraad: Ongestempelde biljetten zullen ook geldig verklaard worden ( controversieel beslissing)
stemfraude.quote:Op zondag 16 april 2017 16:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in/ wat voor risico's geeft dat? En waarom doen ze dat?
Vermoedelijk gaat het om verkeerd gestemde biljetten, maar wel onder militair toezicht overgebracht.quote:
Niets. Huidige systeem zet zich voort.quote:Op zondag 16 april 2017 16:51 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zou er gebeuren als er toch een nee uitkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |