Een oudere man heeft geleefd en zal bepaalde dingen begrijpen. De jongeren die ik tot nu toe als partner heb gehad hebben geen weet van vrouwen. Niet hoe ze zich moeten gedragen en ook niet wat een vrouw nodig heeft. Naarmate men ouder wordt neemt ervaring toe.quote:
thanks.quote:Op zondag 16 april 2017 17:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Begrijp nu pas waarom Stimorol Fuschia drie keer niks vindt.
Jij bent 33 toch? Hoe oud was je laatste partner?quote:
3 en 5 jaar jonger.quote:Op zondag 16 april 2017 17:14 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jij bent 33 toch? Hoe oud was je laatste partner?
Tovbe de yavvvvvvvvvvvvvvvquote:Op zondag 16 april 2017 17:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hamzoef, ben jij vrijgezel? Grijp je kans nuuuuu!!!
o wauw jammer dat ik mijn vr bril niet meer hebquote:
boek een lang weekendjequote:Op zondag 16 april 2017 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
God moet echt op vakantie voor ik helemaal doordraai
Ik ook! Ben echt toe aan vakantie.quote:Op zondag 16 april 2017 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
God moet echt op vakantie voor ik helemaal doordraai
Nee, dat geef mij geen rust. Wil in september een maand weg.quote:
o lekker.. hopelijk komt september snel voor jequote:Op zondag 16 april 2017 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat geef mij geen rust. Wil in september een maand weg.
Ik kom tot rust als ik lang weg ben.
Dat ben je nu toch?quote:Op zondag 16 april 2017 17:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ook! Ben echt toe aan vakantie.
Stim wat lees ik, is het uit met je bf?quote:Op zondag 16 april 2017 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat geef mij geen rust. Wil in september een maand weg.
Ik kom tot rust als ik lang weg ben.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 16 april 2017 18:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stim wat lees ik, is het uit met je bf?
In je vorig posts, lijkt alsof jullie niet meer samen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |