Dat is 'n hele goeie vraag maar wel redelijk simpel te verklaren.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:18 schreef theguyver het volgende:
Waar ik btw erg benieuw naar ben is hoe dit vuurtje over FE weer wat meer bekendheid heeft gekregen?
Goede serie sowiesoquote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:09 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Vanaf 19:30 min
http://www.dailymotion.com/video/x3mozkp
Goeie vraagquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:07 schreef SecretPret het volgende:
Wat denken F.E.C. denkers over kompassen?
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:04 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik vind dat verband vergezocht. Ik zie flat earth apart van de maanlanding theorie.
Alleen is er vaak wel overlap omdat "complotters" neigen altijd 100% van de alternatieve kant te geloven. All the way of niet zeg maar. Dat is de tendens.
De vraag is, waar geef je het meest om; feiten, of presentatie van de feiten?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is 'n hele goeie vraag maar wel redelijk simpel te verklaren.
Ik heb zelf niet erg veel aandacht aan de onderwerp gegeven. Ik had eerst wat over FE 30jaar terug gehoord. Ik vond dat de FE vids 'n beetje op gepolijste New Age vids van 10 jaar of zo te vergelijken waren.
Alleen de presentatie genoeg voor mij om het allemaal verdacht te vinden.
Van waar komen al die honderden gelikte vids met media-savvy mensen, scherpe grafieken, professionele narraties enz. ineens ? Boem! Allemaal rond zelfde tijd 'n paar jaren terug.
Heeft al deze mensen 'n soort collective awakening gehad ? Tis toch 'n full-time job om al dit soort redelijk hoog kwaliteits vids te maken? Er zit in iedere geval veel werk in.
The flat earth gedoe 'n psychological operation is. Een enorme distraction/discredit by association taktiek is. Het geeft shills 'n beetje ammo tegen de mensen die heel goed onderzoekjes doen. Bvb : 'Oh als je in de maanlandingen/space exploratie geloven dan ben je ook flat-earther.'
Oh dear...
Flat Earth International Conference.November 9-10,2017. Raleigh,NC.
http://fe2017.com/
Dat laatste en elke presentatie is verdacht.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:45 schreef Kamina het volgende:
[..]
De vraag is, waar geef je het meest om; feiten, of presentatie van de feiten?
Die zou moeten omdraaien als je de zuidpool nadert. Maar dat doet hij niet, dus flat earth bewezen. ..quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:07 schreef SecretPret het volgende:
Wat denken F.E.C. denkers over kompassen?
Snap ik niet, waarom zou een kompas moeten omdraaien en hoe bewijst dat de platte aarde?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die zou moeten omdraaien als je de zuidpool nadert. Maar dat doet hij niet, dus flat earth bewezen. ..
Is het zo simpel?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die zou moeten omdraaien als je de zuidpool nadert. Maar dat doet hij niet, dus flat earth bewezen. ..
Omdat als jij de zuidpool nadert in een rechte lijn, en je gaat er overheen, verandert op het moment dat jij dat doet de pool van eentje die recht voor je is, naar eentje die recht achter je is. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 09:27 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Snap ik niet, waarom zou een kompas moeten omdraaien en hoe bewijst dat de platte aarde?
Snap ik ook niet, maar ik wacht even op de verklaring van Wantie.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 10:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Omdat als jij de zuidpool nadert in een rechte lijn, en je gaat er overheen, verandert op het moment dat jij dat doet de pool van eentje die recht voor je is, naar eentje die recht achter je is. Lijkt me logisch.
Een kompas wijst naar de noordpool, correct? Op het moment dat die noordpool voor je is, wijst hij dus naar voren. Ga je over die pool heen, is de noordpool achter je, een kompas zou dan dus omdraaien.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 10:59 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, maar ik wacht even op de verklaring van Wantie.
Hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet erg veel aandacht aan de onderwerp gegeven. Ik had eerst wat over FE 30jaar terug gehoord. Ik vond dat de FE vids 'n beetje op gepolijste New Age vids van 10 jaar of zo te vergelijken waren.
Van waar komen al die honderden gelikte vids met media-savvy mensen, scherpe grafieken, professionele narraties enz. ineens ? Boem! Allemaal rond zelfde tijd 'n paar jaren terug.
Heeft al deze mensen 'n soort collective awakening gehad ? Tis toch 'n full-time job om al dit soort redelijk hoog kwaliteits vids te maken? Er zit in iedere geval veel werk in.
The flat earth gedoe 'n psychological operation is. Een enorme distraction/discredit by association taktiek is. Het geeft shills 'n beetje ammo tegen de mensen die heel goed onderzoekjes doen. Bvb : 'Oh als je in de maanlandingen/space exploratie geloven dan ben je ook flat-earther.'
Oh dear...
Je bedoelt sommige gebruikers van Youtube. Youtube zelf levert enkel de streamingdienst.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:43 schreef Manke het volgende:
Youtube slaat door, zelfs met live streams waarin globeheads uitgemaakt worden voor domme geïndoctrineerde mensen. "Illuminate yo mind" was het motto groot in beeld.
In 1,5 jaar tijd is het echt uit de voegen geknalt.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:43 schreef Manke het volgende:
Youtube slaat door, zelfs met live streams waarin globeheads uitgemaakt worden voor domme geïndoctrineerde mensen. "Illuminate yo mind" was het motto groot in beeld.
Ja thanks!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:38 schreef theguyver het volgende:
Oh als je in de maanlandingen/space exploratie NIET geloven dan ben je ook flat-earther.'
Nee er is een ijsmuur waar je niet doorheen kunt, afbeelding is niet de platte aarde van de FE beweging.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 09:27 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Of is er een soort van kracht die je bij de rand weg houdt? Magnetische noord- en zuidpool zijn ook niet de geografische noord- en zuidpool, maar liggen ergens anders.
Jij twijfelt ook over het space gebeuren toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja thanks!
Oh als je in de maanlandingen/space exploratie NIET geloven dan ben je ook flat-earther.'
Zo moet 't zijn inderdaad.
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kunnen wij daaruit opmaken dat je nu ook in een platte aarde gelooft?
Nee, je zegt dat als je niet in de maanlandingen gelooft, dat je dan een FE'er bent. Ik zie het toch hier staan?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Zoals ik zeg : Ik denk dat de FE onderwerp een grote discredit by association PsyOp is.
Oke?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Zoals ik zeg : Ik denk dat de FE onderwerp een grote discredit by association PsyOp is.
Dat is 'n hele goeie vraag maar wel redelijk simpel te verklaren.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke?
Ik volg je dan niet helemaal meer, misschien kan je het in het Engels er neer zetten.
Dus je bent wel een FE-er omdat spyops zeggen dat je het bentquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
The flat earth gedoe 'n psychological operation is. Een enorme distraction/discredit by association taktiek is. Het geeft shills 'n beetje ammo tegen de mensen die heel goed onderzoekjes doen.
Bvb : 'Oh als je in de maanlandingen/space exploratie NIET geloven dan ben je 'n flat-earther.'
Oh dear...
Uiteraard hoort het kompas niet om te draaien, maar vanuit de logica van flat earth is het magnetische zuide nop een gegeven moment dichterbij dan het magnetische noorden, dus dan trekt het zuiden harder dan het noorden en draait het kompas om.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 09:27 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Snap ik niet, waarom zou een kompas moeten omdraaien en hoe bewijst dat de platte aarde?
FE denkt vaak best in simpele termen. Bijv. ooit een discussie gehad met iemand waarom objecten naar beneden vallen. Dat doen ze gewoon, daar is niet iets magisch als zwaartekracht voor nodig.quote:
Tja, bij 911 is het verdacht dat de beelden niet professioneel genoeg zijn, bij flat earth is het verdacht omdat de beelden te professioneel zijn...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
The flat earth gedoe 'n psychological operation is. Een enorme distraction/discredit by association taktiek is. Het geeft shills 'n beetje ammo tegen de mensen die heel goed onderzoekjes doen.
Bvb : 'Oh als je in de maanlandingen/space exploratie NIET geloven dan ben je 'n flat-earther.'
Oh dear...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |