quote:Op zondag 23 april 2017 20:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Deze is er nog wel: http://bradge.messageboard.nl/forum/viewforum.php?f=2, maar die is niet van Bradge zelf.
Serieus? Lolquote:Op zondag 23 april 2017 20:22 schreef goodtripbob het volgende:
Ik heb braddie weleens op een underground dnb/dubstep fissa gezien. wel vakere. hekende hem laatst pas als braddie maar was te wtf had hem er nier verwacht.
Ja serieus. hij zag ook dat ik hem herkende. had al vaker met hem gepraat maar herkende hem niet. heb hem ook nooit echt gevcolgt met z'n streams en zo.quote:
Je weet zeker dat je niet gewoon aan het hallucineren was?quote:Op zondag 23 april 2017 20:26 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja serieus. hij zag ook dat ik hem herkende. had al vaker met hem gepraat maar herkende hem niet. heb hem ook nooit echt gevcolgt met z'n streams en zo.
nee man, brad gaat niet naar dat soort feestjes, 1000% nietquote:Op zondag 23 april 2017 20:26 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja serieus. hij zag ook dat ik hem herkende. had al vaker met hem gepraat maar herkende hem niet. heb hem ook nooit echt gevcolgt met z'n streams en zo.
heb hem toch echt gezien.quote:Op zondag 23 april 2017 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man, brad gaat niet naar dat soort feestjes, 1000% niet
dat kan maar hij was er nietquote:
ok bobquote:Op zondag 23 april 2017 20:37 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
net die pics van hem gezien op dat forum. ik herken hem van meerdere fissa's.
Onmogelijk.quote:Op zondag 23 april 2017 20:37 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
net die pics van hem gezien op dat forum. ik herken hem van meerdere fissa's.
Hé, Bob, dat soort dingen zijn écht niet Bradjes ding, ik denk dat je een look-a-like hebt getroffen. Brad is meer van de Elton John enzo.quote:Op zondag 23 april 2017 20:44 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
snap je mijn wtf toen ik hem herkende van fok.
quote:Op zondag 23 april 2017 20:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Deze is er nog wel: http://bradge.messageboard.nl/forum/viewforum.php?f=2, maar die is niet van Bradge zelf.
Deel je een begeleider met hem dat je dat zo stellig weet?quote:
Is...is dat niet zo dan?quote:Op zondag 23 april 2017 21:07 schreef Moira. het volgende:
Mja bob denkt ook dat iedereen die naar hem kijkt met hem wil neuken waarna hij weer in de isoleer wordt gestopt
Ik sluit niet bij voorbaat uit dat dit zich in een andere dimensie wel afspeelt, maar in deze dimensie lijkt het mij voornamelijk een zeer sterke hallucinatie.quote:Op zondag 23 april 2017 20:22 schreef goodtripbob het volgende:
Ik heb braddie weleens op een underground dnb/dubstep fissa gezien. wel vakere. hekende hem laatst pas als braddie maar was te wtf had hem er nier verwacht.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 23 april 2017 21:27 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Wel. moeira doet aan psyhootje plagen zoentjes vragen.
Zo kennen we haar weer. Heeft Braad de Beemer nou nog? Of was ie te ver kapot?quote:Op zondag 23 april 2017 21:27 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Wel. moeira doet aan psyhootje plagen zoentjes vragen.
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5693321,page=34quote:Op zondag 23 april 2017 21:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo kennen we haar weer. Heeft Braad de Beemer nou nog? Of was ie te ver kapot?
Dank jequote:Op zondag 23 april 2017 22:04 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5693321,page=34
leesvoer
Een vriend van mij dacht " fuck die kruizen " en reed door met zijn motor. Bleek er een gat in het wegdek te zitten. Hij kwam er nog redelijk vanaf. Een gebroken schouder, gebroken sleutelbeen,gebroken ribben en een been gebroken. Motor total loss. Deze was op de andere rijbaan gegleden en schade aan een auto gemaakt. Dit betaalde de verzekering niet.quote:Op zondag 16 april 2017 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso pleuren zie die altijd gewoon aan om mensen te pesten, ik snap dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |