twitter:PA_Rijopleiding twitterde op woensdag 22-02-2017 om 12:01:53Hoeveel méér wil je jezelf openbaar aan de paal nagelen? Handheld filmen achter het stuur en de hele meuk online ze… https://t.co/zNQG3jptsi reageer retweet
Godsammequote:Op zondag 16 april 2017 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar toen een gifje van gemaakt, was trouwens dashcam.
Ff topic er bij zoeken.quote:Op zondag 16 april 2017 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Kut. Kan ook niets posten hier.
99,9% van de tijd is die toch voor niets aanquote:Op zondag 16 april 2017 00:07 schreef LompeHork het volgende:
Netjes het rode kruis gevolgd, geen problemen daar.
Sowieso pleuren zie die altijd gewoon aan om mensen te pesten, ik snap dat wel.quote:Op zondag 16 april 2017 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
99,9% van de tijd is die toch voor niets aan
ja toch? die verkeersregelaars geilen gewoon op files.quote:Op zondag 16 april 2017 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso pleuren zie die altijd gewoon aan om mensen te pesten, ik snap dat wel.
quote:Op zondag 16 april 2017 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Eens per maand is het gewoon ineens weer tijd voor een hoop rode kruizen. Rijdt pijnlijk kut dan.
quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze grap deed fysiek pijn gewoon.
Lol, die actiequote:Op zaterdag 15 april 2017 23:52 schreef LompeHork het volgende:
Echt, dit kan toch niet in Nederland? Bekijk deze mooie Tweet:twitter:PA_Rijopleiding twitterde op woensdag 22-02-2017 om 12:01:53Hoeveel méér wil je jezelf openbaar aan de paal nagelen? Handheld filmen achter het stuur en de hele meuk online ze… https://t.co/zNQG3jptsi reageer retweet
man man man.
Komt door z'n vlog, die is vet superpopulair onder de jeugdquote:Op zondag 16 april 2017 00:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol, die actie![]()
Wel apart dat Braddie nu populairder is dan toen ie nog op FOK kwam
Nou ja, de jeugd HIER dan, al is het vooral Braddie wat willen trollen. Maar aan de andere kant, als je dat soort acties als in die video uithaalt vraag je er ook een beetje om.quote:Op zondag 16 april 2017 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt door z'n vlog, die is vet superpopulair onder de jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |