kan dit ook gebeuren als je crasht met 100 km per uur?quote:Op zaterdag 15 april 2017 11:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die V70 op 0:18 is onherkenbaar... soort van bolletje verwrongen staal....
Probeer het eens.quote:Op zaterdag 15 april 2017 11:42 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
kan dit ook gebeuren als je crasht met 100 km per uur?
maar waarom zou ik dat doen. de kans is groot dat er van mij ook niks meer overblijft.quote:
Over pauperauto's gesproken, is je vw golf al binnen?quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:23 schreef Aiciu het volgende:
Bebouwde kom - 80
Provinciale - 120
Snelweg minimaal 150 linkerstrook mag je zelf bepalen. Verbod voor pauper auto's die geen eens 200 halen.
In dit voorbeeld stond de V70 geparkeerd tegen een blok beton, vergelijk het met een vrachtwagen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 11:42 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
kan dit ook gebeuren als je crasht met 100 km per uur?
Tegen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:21 schreef serkot het volgende:
Op veel snelwegen kan de maximum snelheid gewoon afgeschaft worden. Ongelukken komen niet door hard rijden, maar door te weinig afstand te houden of niet op te letten. In Duitsland kan het ook en daar gebeuren niet meer ongelukken per afgelegde kilometer dan in Nederland.
Voor stukken met veel afslagen of scherpe bochten, kan de maximumsnelheid naar 150.
80 of 100 op een "snel"weg slaat echt helemaal nergens op.
1998 Opel Astra 1.6_16v Sport op LpG. Me eerste leasebakkiequote:Op zaterdag 15 april 2017 11:23 schreef sturmpie het volgende:
[..]
met wat voor auto deed je dat ?
merk/model/bouwjaar/specs
Zo oud en wijs ben ik ook nu. Meestal 110 en soms 120.quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:49 schreef MaGNeT het volgende:
Ach ja, hardrijden was leuk toen ik jong was.
Tegenwoordig zet ik de CC op 110 tot 120 en rij ik op m'n gemakje naar m'n bestemming.
Brandstofverbruik blijft dan ook nog wat binnen de perken met een 5-cilinder.
Die 7 minuten op een rit van Leeuwarden naar Amsterdam verlies ik vaak toch al bij de sluizen van de Afsluitdijk.
leuk, wat was de topsnelheid ?quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:22 schreef Fer het volgende:
[..]
1998 Opel Astra 1.6_16v Sport op LpG. Me eerste leasebakkie
ik ben bang.quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In dit voorbeeld stond de V70 geparkeerd tegen een blok beton, vergelijk het met een vrachtwagen.
Als je achter een vrachtwagen staat en er rijdt iemand met 100km/u achterop dan wordt je auto wel fors korter.
Ik vermoed dat je achterlicht dan ongeveer bij je rugleuning zit, dus voor inzittenden achterin redelijk vervelend.
Bij 200km/u ... naja, dat heb je gezien...
Minder halsbrekende toeren dan zoals nu bumper aan bumper op een sukkeldrafje met 1km verschil naast elkaar over 5 stroken.quote:Op zaterdag 15 april 2017 16:52 schreef hollandia02 het volgende:
Mensen die niet snappen dat een hogere maximumsnelheid veiliger is en beter voor millieu vanwege minder toeren...
Zelfrijdende auto'squote:Op zaterdag 15 april 2017 16:27 schreef TwisterNederland het volgende:
Zelfrijdende auto's. Geen snelheidslimiet meer nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |