SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Je kan wel ambassadeur van DTRH wordenquote:Op vrijdag 14 april 2017 22:53 schreef peaceman het volgende:
deze man komt op Down the rabbithole... zeer fijn om naar te luisteren
quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten hier, maar ik luister nog wel even mee.
Ja logisch als je dezelfde ruimte zitquote:Op vrijdag 14 april 2017 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten hier, maar ik luister nog wel even mee.
haha, komt zat wat niks voor mij is.quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan wel ambassadeur van DTRH worden
overigens heb ik wel een idee gekregen dat ik uitzendingen ga maken over festivals.. eentje over pinkpop, best kept secret, down the rabbithole, lowlands... soort dwarsdoorsnede van wat daar komt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan wel ambassadeur van DTRH worden
ja, eerste plaat wasquote:Op vrijdag 14 april 2017 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh trouwens White Lies en dit nummer
quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
overigens heb ik wel een idee gekregen dat ik uitzendingen ga maken over festivals.. eentje over pinkpop, best kept secret, down the rabbithole, lowlands... soort dwarsdoorsnede van wat daar komt.
Oh vond 2 en 3 ook wel ok hoor. 4 moet ik nog steeds luisterenquote:Op vrijdag 14 april 2017 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, eerste plaat was, helaas bleef het daarbij
de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik de andere platen minder goed kenquote:Op vrijdag 14 april 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh vond 2 en 3 ook wel ok hoor. 4 moet ik nog steeds luisteren
Maar alle 3 de platen hebben toppers en tobbers...
leuk idee dus wel?quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:59 schreef just me het volgende:
[..]dan heb ik het gevoel dat ik ook naar festivals ga
haai en baaaiquote:Op vrijdag 14 april 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zegt even hallo, maar moet helaas zo weer weg
Ga je nou net doen alsof je een leven hebt?quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
hallo elfquote:Op vrijdag 14 april 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
heb sowieso veel ideeen, maar sommigen vergen nogal wat voorbereiding.. en dat is wel een probleempje soms... 1 thema uitzending ben ik al twee maanden mee bezigquote:
je neemt het gewoon serieus en dat is prima!quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb sowieso veel ideeen, maar sommigen vergen nogal wat voorbereiding.. en dat is wel een probleempje soms... 1 thema uitzending ben ik al twee maanden mee bezig
eh ja... omdat ik het leuk vind om te doen en sommige thema uitzending niet zomaar uit de losse pols kunnen, vind ik dan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
je neemt het gewoon serieus en dat is prima!
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2017 23:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ga je nou net doen alsof je een leven hebt?
dat is toch hartstikke goedquote:Op vrijdag 14 april 2017 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
eh ja... omdat ik het leuk vind om te doen en sommige thema uitzending niet zomaar uit de losse pols kunnen, vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |