quote:
Over de post heen gelezenquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heb je dat laten gebeuren?
Onderschat mijn legers niet!quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heb je dat laten gebeuren?
Namens Nieuw-Kekistan pareer ik ook deze aanval.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
* Alan_Bastard bezet Stockholm, Malmö en Göteborg, en vanuit daar de rest van Zweden.
De :---D X----DDDDDDDDD :-DDDDDDDDD legioenen kruipen huilend op hun blote knietjes, over het hoogpolige tapijt de grens terug over. De aanval geweerd!quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:10 schreef PartyHard het volgende:
:---D X----DDDDDDDDD :-DDDDDDDDD legioenen
Ik wil niet verder zonder Carpetlandquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Drizzt valt Carpetland weer aan.
Wreekt? WREEKT! Rusland is gewoon verlaten door de voormalige heersers. Nu gaan we iedereen voorzien van nette plinten.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:14 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat Rusland wreekt samen met alle andere carpetlanden
* Nattekat de katten de carpetten laat slopenquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:18 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wreekt? WREEKT! Rusland is gewoon verlaten door de voormalige heersers. Nu gaan we iedereen voorzien van nette plinten.
Nou zeg, wat een aanvallen opeens! Terwijl Carpetland juist zo vredelievend is en iedereen wil voorzien van mooie vloerbedekking.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:19 schreef PartyHard het volgende:
* Nieuw Kekistan pompt snel nieuwe memes uit en valt direct weer heel carpetland aan
* Alan_Bastard vindt dit amper een aanval te noemen en stuurt alles wat in de buurt van de grens komt terug met plintentrapjes.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat de katten de carpetten laat slopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |