Johquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb je Polen wel gezien? 18 miljoenDat kan toch niet? Ik denk dat ze 18 miljard bedoelen
Vladgodquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
The board is set, the pieces are moving.twitter:L0gg0l twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 12:42:21Russian military movement seen in Vladivostok. Unclear if related to DPRK situation https://t.co/JUc4P2vHd4 reageer retweet
Dat Twitter account post alleen maar bullshit/sensatie. Als alles wat daar wordt gepost waarheid zou zijn stonden we nu aan het begin van WW7.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
The board is set, the pieces are moving.twitter:L0gg0l twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 12:42:21Russian military movement seen in Vladivostok. Unclear if related to DPRK situation https://t.co/JUc4P2vHd4 reageer retweet
Geen idee, maar ongetwijfeld een heleboel die sowieso niet in de buurt komen van Nederland (denk aan tientallen Afrikaanse, Centraal-Amerikaanse, Caraïbische, Aziatische landen etc).quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel legers zijn er in de wereld?
Dat kan inderdaad maar zoquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat Twitter account post alleen maar bullshit/sensatie. Als alles wat daar wordt gepost waarheid zou zijn stonden we nu aan het begin van WW7.
Die staan al decennia klaarquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:44 schreef Odaiba het volgende:
Vind het ook raar dat zuid koreaanse leger niet aan het mobiliseren is.
Volgens mij staan die al sinds 1953 op scherp en gemobiliseerdquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:44 schreef Odaiba het volgende:
Die staan toch al 40/45 jaar paraat?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:44 schreef Odaiba het volgende:
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb diverse onderzoeken ingezien waar Noord-Korea als krachtigste leger eruit komt.
Dat zijn ze toch al?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:44 schreef Odaiba het volgende:
Die heb ik echt nog nooit gezien. Ze hebben veel mensen, maar technologisch zijn ze blijven steken in de jaren 60/70.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb diverse onderzoeken ingezien waar Noord-Korea als krachtigste leger eruit komt.
Dat is al lang allemaal getest.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:47 schreef myShizzle het volgende:
Die MOAB hebben ze van de week gewoon getest.
Afgelopen dagen hebben ze dan gebruikt om de impact ter plaatse te bekijken, om zo te verifiëren of zo'n ding idd de ondergrondse locaties in Noord Korea zou kunnen penetreren. (Denk ik)
Voor het inzetten van de MOAB heb je air superiority nodig, aangezien je dat ding uit een transport vliegtuig moet gooien.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:47 schreef myShizzle het volgende:
Die MOAB hebben ze van de week gewoon getest.
Afgelopen dagen hebben ze dan gebruikt om de impact ter plaatse te bekijken, om zo te verifiëren of zo'n ding idd de ondergrondse locaties in Noord Korea zou kunnen penetreren. (Denk ik)
Je vergeet het beeld waar Seoul volkomen in puin ligt en er een miljoen doden zijn en miljoenen gewonden en vluchtelingen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:52 schreef Nintex het volgende:
Kim haalt zijn raket tevoorschijn op een live stream van RT. Tierend met zijn klapvee op het balkon.
[ afbeelding ]
3 tellen later, MOAB op zijn harses.
[ afbeelding ]
Alle TV kanalen wereldwijd naar special announcement:
[ afbeelding ]
Afghanistan was gewoon een test run.
Zou wel baas zijn als ze Kimmetje pakken terwijl hij staat toe te kijken bij zo'n grote leger optocht in Pyongyang. Ben wel benieuwd hoe de mensen daar dan zullen reageren.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:52 schreef Nintex het volgende:
Kim haalt zijn raket tevoorschijn op een live stream van RT. Tierend met zijn klapvee op het balkon.
[ afbeelding ]
3 tellen later, MOAB op zijn harses.
[ afbeelding ]
Alle TV kanalen wereldwijd naar special announcement:
[ afbeelding ]
Afghanistan was gewoon een test run.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |