Belachelijk slecht plan, weer iemand zonder enige competentie op een minister positie.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:39 schreef Pietverdriet het volgende:
KNMG is er tegen, er is sowieso heel veel felle kritiek op. Plan wordt op het moment afgeschoten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-justitie-te-geven
Lambiekje, ik moet je even vertellen dat ik zo blij ben met Big Pharma en met de artsen en verpleegkundigen. Zonder Big Pharma was ik gek geworden van de pijn. Dus bij deze evenquote:Op woensdag 3 mei 2017 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
Ziekenhuis wordt DNA-databank voor justitie
Demissionair minister Schippers van Volksgezondheid (VVD) wil dat gegevens over afgenomen lichaamsmateriaal in de zorg beschikbaar komen voor politie en justitie. Ook in het verleden afgestaan materiaal valt hieronder. Patiënten wordt daarbij niet om toestemming gevraagd. De minister heeft hiervoor een wetsvoorstel ter consultatie gepubliceerd.
https://www.privacybarome(...)tabank_voor_justitie
En jawel de arts hoeft niets te vragen. Gewoon doen.
Dus men kan mij bannen. Realiteit haalt het wel in.
Ik snap dat.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje, ik moet je even vertellen dat ik zo blij ben met Big Pharma en met de artsen en verpleegkundigen. Zonder Big Pharma was ik gek geworden van de pijn. Dus bij deze even
Ik zal hier maar niet zeggen welke emotie er bij mij op kwam na het lezen van je tweede zinnetje.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik snap dat.
Echter Pijn is een emotie.
de somatische component wellicht, de viscerale nietquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik snap dat.
Leuke ijsbreker voor iemand met bijvoorbeeld 2egraads brandwonden lijkt me.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik snap dat.
..wat is er gebeurd Waardoor brandwonden.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Leuke ijsbreker voor iemand met bijvoorbeeld 2egraads brandwonden lijkt me.
Wat is gebeurd.. Ik had wel gelezen van operatiequote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet zeggen welke emotie er bij mij op kwam na het lezen van je tweede zinnetje.
Echter, rullend vel is een emotie. Spetterend vet is een hoax van Phat Pharma.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 08:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..wat is er gebeurd Waardoor brandwonden.
Ik had zelfs een rullend stuk vel door vetspetters. Idd was indringende pijnbeleving.
Whahaha. Bedrog, fraude en bogus in medische wetenschap wordt met de dag groter en groterquote:Almost all medical studies are “bogus”
If you’ve ever wanted to read large collections of fake news, look no further than medical science journals such as The Lancet or the British Medical Journal. Almost everything they publish is “bogus,” explains science writer Richard Harris, who writes for NPR, and the result is billions of dollars in fraud, waste and unnecessary expenditures on Big Pharma drugs that simple don’t work.
His new book is called Rigor Mortis: How Sloppy Science Creates Worthless Cures, Crushes Hope, and Wastes Billions, and it reveals the truth about science fraud that I’ve been documenting for years on Natural News and Scientific.news. What truth is that? Most “science” studies don’t hold up under scrutiny, and most of them can’t be reproduced when someone else attempts to perform the same experiment.
The entire apparatus of Big Pharma and FDA approved drugs, in other words, is largely fraudulent. Most drugs simply don’t work on most people, which is exactly why people who take lots of prescription medications almost always see a decline in their health (they get sicker, not healthier).
bron
Lees de reviews.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Whahaha. Bedrog, fraude en bogus in medische wetenschap wordt met de dag groter en groter
En er is weer een boek over de walgelijk misdadige en criminele handel en wandel van de medische wetenschap.
Ipv zelf weer krachttermen erbij te fantaseren.quote:For the most part, academic biomedical scientists are not evil, malicious, or liars at heart."
--Ars Technica
is daar bewijs voor?quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:53 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik vind dat een kind van 12 jaar, die duidelijk tussen twee ouders met een verschil van mening zit, daar niet op eigen houtje over mag beslissen. Het is een kind die niet volledig op de hoogte is van de consequenties van zijn/haar beslissingen.
Chemo verbetert inderdaad je kansen op genezing. En nee, ik hoef geen naturalnews linkje om mijn ongelijk te bewijzen, dank je.
Natuurlijk niet.quote:
Je bent zo contra productief bezig met de manier waarop je reageert.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Petrochemische industrie moet wel geld verdienen.
Chemo maakt kwaal alleen maar erger. En dat is een win-win situatie voor bigpharma.
Dat men 'beter' wordt is ondanks.
dat is ook mijn trieste privé conclusie.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Petrochemische industrie moet wel geld verdienen.
Chemo maakt kwaal alleen maar erger. En dat is een win-win situatie voor bigpharma.
Dat men 'beter' wordt is ondanks.
n=1 is niet relevant.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 00:01 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat is ook mijn trieste privé conclusie.
vandaar mijn vraag
nee de wereld is velen maken corrupter, crimineler en bedenkelijker op episch schaal wat ik stel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 00:08 schreef .SP. het volgende:
[..]
n=1 is niet relevant.
Effectiviteit van chemo is sterk afhankelijk van het type kanker en hoe je effectiviteit meet. Het is niet zo zwart-wit als vooral Lambiekje denkt dat de wereld in inelkaar zit.
http://www.independent.co(...)ess-rate-400248.html
Klopt, de wereld van de "alternatieve genezers" bestaat puur met winstoogmerk.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee de wereld is velen maken corrupter, crimineler en bedenkelijker op episch schaal wat ik stel.
Dat is een triljoenste op wat de kankerindustrie doet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Klopt, de wereld van de "alternatieve genezers" bestaat puur met winstoogmerk.
Lees de bronnen nou eensquote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:23 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.naturalnews.co(...)never-goes-away.html
<dom geblaat>
8 miljoen gevaccineerde meisjes. 400 hebben er helaas een bijwerking die niet eens te linken is aan het vaccin. Dat is 0,005%quote:She has since been treated for PoTS at University of Newcastle Royal Victoria Infirmary where doctors are unable to say what caused her illness.
Het wordt niet groter, want dit is al tientallen jaren bekend. Daarom zijn peer reviews en reproducibility testing zo belangrijk, want die halen aantoonbaar de rotte appels uit het net.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Whahaha. Bedrog, fraude en bogus in medische wetenschap wordt met de dag groter en groter
En er is weer een boek over de walgelijk misdadige en criminele handel en wandel van de medische wetenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |