Het voelt wel heel erg als een zooitje rejectsquote:Op zondag 23 april 2017 00:01 schreef Kerftminister het volgende:
Denk dat Krause het hele boeltje gaat winnen idd, laatst nog heel goed gevochten tegen Shane Campbell. Vraag me alleen af of ze dan nog iemand een contract gaan geven. Vast wel.
Eerste vijf kunnen mij gestolen worden, kijk de rest vanochtend wel terug. Davis vs Dandois geen co main event, da's wel opvallend.quote:
Dus mn kansen zijn verkeken?quote:Op zondag 23 april 2017 01:08 schreef irish.joe het volgende:
Rousey en Browne verloofd...
Downey wordt een Browney
Precies dit, wat een triest niveauquote:Op zondag 23 april 2017 01:41 schreef irish.joe het volgende:
Tering, Cindy legt haar kin op het hakblok zeg....
Die mag wel wat aan haar standup gaan doen...
ass ook hoorquote:Op zondag 23 april 2017 01:46 schreef irish.joe het volgende:
Tetten zijn in ieder geval wel aanwezig.
standup is nooit wat geweest, judo wel. maar geeft wel te denken dat ze cyborg altijd uitdaagde, maar die had haar ko geslagenquote:Op zondag 23 april 2017 01:57 schreef irish.joe het volgende:
Maar heel even.... na alle hype in dit topic over Dandois, had ik echt een superster verwacht. Ik ben echt wel teleurgesteld in Battlecat.
quote:Op zondag 23 april 2017 01:56 schreef Kerftminister het volgende:
En als je dacht dat het ergste geweest is, komt Danielle Taylor nog aan de beurt
WMMA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |