of dj gaat omhoog voor de uitdagingquote:Op zondag 16 april 2017 18:11 schreef escalatie het volgende:
Damn, Whittaker bewijst nu echt dat hij de real deal is. Met zijn snelheid en bewegelijkheid is hij gewoon een kanshebber voor de titel. Ook zijn TDD was indrukwekkend. Dat was een onderdeel waar ik twijfels over had, maar na dit optreden niet meer. Deze jongen kan alleen maar veel beter worden op zijn leeftijd.
Ik schat hem ook hoger in dan Moussasi, die toch vaak wat te statisch is en daardoor een makkelijk doelwit voor takedowns. Weidman had het te makkelijk met hem. Maar ja, eerst afwachten of Moussasi gaat verlengen.
DJ was DJ, zijn dominantie verraste mij niet. Hij staat een straatlengte voor op de anderen. Misschien dat Garbrandt echt een keer een klasse lager gaat vechten en dat kan dan een leuke pot worden.
BJJ is gewoon weer eens overrated ben wel benieuwd hoe Whittaker het tegen een worstelaar doet. Maar ja die hele divisie ligt op z'n gat door dat titelgevecht waarvoor nog geen datum is.quote:Op zondag 16 april 2017 18:11 schreef escalatie het volgende:
Damn, Whittaker bewijst nu echt dat hij de real deal is. Met zijn snelheid en bewegelijkheid is hij gewoon een kanshebber voor de titel. Ook zijn TDD was indrukwekkend. Dat was een onderdeel waar ik twijfels over had, maar na dit optreden niet meer. Deze jongen kan alleen maar veel beter worden op zijn leeftijd.
Ik schat hem ook hoger in dan Moussasi, die toch vaak wat te statisch is en daardoor een makkelijk doelwit voor takedowns. Weidman had het te makkelijk met hem. Maar ja, eerst afwachten of Moussasi gaat verlengen.
Volgens mij gaf DJ eerder in interview aan voor een superfight minimaal 2 miljoen dollar te willen. Ik geef hem geen ongelijk, hij verdient geloof ik meer met zijn nevenactiviteiten dan met vechten. Nu domineert hij (als relatief kleine Flyweight) zonder al teveel schade te incasseren en in BW zijn de tegenstanders al een stuk groter dan hem.quote:
Mwoah, traditionele BJJ werkt inderdaad niet meer, maar BJJ zoals Jacare en Maia laten zien werkt prima. De afgelopen jaren heeft alleen Romero de TD's van Jacare fatsoenlijk kunnen stoppen. Dus ik blijf onder de indruk. Vergelijk maar eens met de laatste match van Moussasi tegen Jacare.quote:Op zondag 16 april 2017 18:32 schreef Nober het volgende:
[..]
BJJ is gewoon weer eens overrated ben wel benieuwd hoe Whittaker het tegen een worstelaar doet. Maar ja die hele divisie ligt op z'n gat door dat titelgevecht waarvoor nog geen datum is.
en jij gelooft Danaquote:Op zondag 16 april 2017 18:32 schreef Nober het volgende:
Johnson krijgt z'n acht belts.
Apart hoe Megan de rivaal van haar vriend (of inmiddels man?) zo kan interviewen.
[..]
BJJ is gewoon weer eens overrated ben wel benieuwd hoe Whittaker het tegen een worstelaar doet. Maar ja die hele divisie ligt op z'n gat door dat titelgevecht waarvoor nog geen datum is.
dont believe his liesquote:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 16-04-2017 om 23:50:07Tomorrow on #TheMMAHour: @MightyMouseUFC @rosenamajunas @CubSwanson @DiegoSanchezUFC @TomFirekid @FunkMaster_UFC @GrishamMMA and you! reageer retweet
Die en Sanchez, Duquesnoy sla ik over.quote:
Het maakt niet zoveel uit, clean of niet. zolang je maar niet positief test.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
maar post-usada
is Bisping clean? altijd clean geweest? post-usada maakte Rockhold een zwak indruk tegen Bisping
idem dito Jacare vs Whittaker
Moose en Bisping hebben cardio
Zijn Moose, Whittaker en Bisping de future top3 van de middenklasse en stelt de rest post-usada helemaal niks meer voor?
Romero vraagteken natuurlijk.
Bobby Knuckles was wel indrukwekkender.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:38 schreef THEFXR het volgende:
Is whittaker overlooping Moose omdat hij wel van Jacare heeft gewonnen en zelfs gefinished?
twitter:arielhelwani twitterde op dinsdag 18-04-2017 om 21:03:01UFC wants GDR-Cyborg on 7/29 in Anaheim, but it's not done yet. They'd also like DC-Jones then, but that's also not close to done either. reageer retweet
En Woodley?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:21 schreef THEFXR het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op dinsdag 18-04-2017 om 21:03:01UFC wants GDR-Cyborg on 7/29 in Anaheim, but it's not done yet. They'd also like DC-Jones then, but that's also not close to done either. reageer retweet
die levert geld op???quote:
UFC 213 heeft maar een titelgevecht dus Woodley vs Diaz of Nunes vs Shevchenko II?quote:
diaz boeit het vechten niet, die is alleen maar aan het feesten, mocht hij willen vechten, duurt het wel een jaar voor ie fit is.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:52 schreef Nober het volgende:
[..]
UFC 213 heeft maar een titelgevecht dus Woodley vs Diaz of Nunes vs Shevchenko II?
De rest is niet beschikbaar dus Woodley of Nunes op UFC 213.quote:Op woensdag 19 april 2017 00:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
diaz boeit het vechten niet, die is alleen maar aan het feesten, mocht hij willen vechten, duurt het wel een jaar voor ie fit is.
tegen wie gaat woodley dan?quote:Op woensdag 19 april 2017 00:06 schreef Nober het volgende:
[..]
De rest is niet beschikbaar dus Woodley of Nunes op UFC 213.
Booked:
Miocic, Jedrzejczyk, Aldo, Bisping, Garbrandt
Just fought:
Cormier, D. Johnson
Retired:
McGregor
Dat is dus wat ik wil weten!! Sowieso Maia/Masvidal winnaar maar dit is de UFC dus waarschijnlijk Diaz tijdens UFC 213.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |