Lijkt me wel, omdat ie daar ook zegt dat ie alleen IJsland aanvalt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet meteen alles doen?
[..]
Zou me verbazen als dit ook echt als doel had om alleen Ijsland te pakken.
Kijk, nog een voorbeeldquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:31 schreef Montagui het volgende:
Mja, ik had ook alleen Oekraïne aangevallen en niet heel BMIK.....
Dat is dus niet wat ik erachter zocht. Als die door ging, had je het tegenovergestelde gehad.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het doel, anders had ik Nieuw-Gibraltar gezegd. IJsland hoort bij Scandinavië en ik wilde het noordelijke gedeelte van de map oranje (en lichter blauw) hebben
Volgens mij begrijp je het begrip "Je krijgt alleen het land dat je zegt dat je aanvalt" niet helemaal...quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dus niet wat ik erachter zocht. Als die door ging, had je het tegenovergestelde gehad.
Maar goed, ik laat Turkije buiten de verovering en hou de rest. * Nattekat steekt hand uit voor deal
* Nattekat vindt dat beide partijen concessies mogen doenquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:32 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het begrip "Je krijgt alleen het land dat je zegt dat je aanvalt" niet helemaal...
Nee, dan had ik dat eiland oranje (goed, toen was ik nog roze) gekleurdquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dus niet wat ik erachter zocht. Als die door ging, had je het tegenovergestelde gehad.
Maar goed, ik laat Turkije buiten de verovering en hou de rest. * Nattekat steekt hand uit voor deal
En dit. Heb ik net al twee of drie keer gezegd. Pak Griekenland en laat de rest van zijn landen met rust.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:32 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het begrip "Je krijgt alleen het land dat je zegt dat je aanvalt" niet helemaal...
Neen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat vindt dat beide partijen concessies mogen doen
Dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:35 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat akkoord gaat met Griekenland mits andere aanvallen na de mijne ongeldig worden verklaard en onderstaande uitgevoerd mag worden.
Het is immers wel zo redelijk dat ik ze mag counteren![]()
* Nattekat valt Urbanessië aan
Anderen vallen Griekenland aan, ik counter anderenquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:37 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden.
Hou maar gewoon op en accepteer dat je alleen Griekenland krijgt.
Je zult zelf de posts moeten quoten en pareren, vriend.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anderen vallen Griekenland aan, ik counter anderen
Iedereen weer schone lei.
En dat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:39 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Je zult zelf de posts moeten quoten en pareren, vriend.
Ze vallen Urbanussië aan, niet Griekenland. Dus die zal Urbanussië zelf moeten counteren.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! #5: Nieuwe ronde, geen kans
Het was mijn veronderstelling dat aanvallen die later dan die van jezelf op hetzelfde gebied gepleegd worden meteen ongeldig verklaard worden, zo speelde ik iig altijd als ik zag dat iemand blijkbaar eerder dan ik een land aanviel (en veroverde).quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anderen vallen Griekenland aan, ik counter anderen
Iedereen weer schone lei.
Ja, ik dus ook. Maar dit is een beetje een apart geval.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was mijn veronderstelling dat aanvallen die later dan die van jezelf op hetzelfde gebied gepleegd worden meteen ongeldig verklaard worden, zo speelde ik iig altijd als ik zag dat iemand blijkbaar eerder dan ik een land aanviel (en veroverde).
Bij deze is Griekenland dus van jou en de rest heeft pech.
Ik bezit een deel van Urbanessië.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:42 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ze vallen Urbanussië aan, niet Griekenland. Dus die zal Urbanussië zelf moeten counteren.
Dan is de kwestie mijns inziens hiermee opgelost en komen we graag pilsen in Athenequote:Op vrijdag 14 april 2017 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar dit is een beetje een apart geval.
Dat deel is niet meer van Urbanussië, maar van Katlandquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat deel is niet meer van Urbanussië, maar van Katland
Je hebt nu gezegd dat je Urbanussië aanvalt, dus dat magquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 20 uur, tenzij Urbanessië wakker wordt, is de rest van mij. Deal or no deal?
Bier staat koyd in volgende deel.
Ja, je meest recente aanval is 20 uur. Ik had het over aanvallen van anderen die zich na jouw vorige aanval op Griekenland nog op Urbanussië richttenquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 20 uur, tenzij Urbanessië wakker wordt, is de rest van mij. Deal or no deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |