Ik laat me graag overtuigen dat het niet zo is. Vertel. Er zijn weinig artiesten die zo consequent sterke albums hebben uitgebracht, zowel verkooptechnisch als gezien door critici. En dan heb ik het nog niets eens gehad over de socio-culturele impact van zijn muziek.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een sterke post afsluiten met een dosis goede humor is altijd goed.
Het fanboyschap kan het zicht op de realiteit vertroebelen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:08 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Ik laat me graag overtuigen dat het niet zo is. Vertel. Er zijn weinig artiesten die zo consequent sterke albums hebben uitgebracht, zowel verkooptechnisch als gezien door critici. En dan heb ik het nog niets eens gehad over de socio-culturele impact van zijn muziek.
Kan zijn... maar hij batst wel je moeder.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Het fanboyschap kan het zicht op de realiteit vertroebelen.
Zozoquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan zijn... maar hij batst wel je moeder.
puik argumentquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Is de laatste weken geen ruk aanquote:Op zaterdag 15 april 2017 00:48 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Matthijs gaat kappen met dwdd na de zomer
Eergisteren een geweldige aflevering. Kon niet posten door een ban. Dat gezeik als het over kunst gaat het dan saai is.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is de laatste weken geen ruk aan![]()
Matthijs is ook veel agressiever geworden valt me opquote:Op zaterdag 15 april 2017 09:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is de laatste weken geen ruk aan![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |