Was een prima school.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan heb je veel pech gehad. Er zijn ook hele goede katholieke scholen.
Je zou zeggen dat ze kerkleer aanhouden.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is er een standaardmodel katholieke basisschool dan?
Cijfers graag..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Resultaten van katholieke scholen zijn altijd beter dan zowel protestante als openbare.
Nee, maar voor een basisschool is het wel vreemd om het om half 9 s avonds te willen doen he.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Katholieken hoeven zowel van de kerk als van de traditie niet op vaste tijdstippen te bidden
Dan volgen ze dus niet de kerkleer.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar voor een basisschool is het wel vreemd om het om half 9 s avonds te willen doen he.
Ik heb de eerste 3 jaar op een prostestante school gezeten, simpelweg omdat dit in de wijk waar wij toen woonden de enige school was die überhaupt ok was. Daarna naar een katholieke en daar was men 3 maanden verder met de leerstof.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Resultaten van katholieke scholen zijn altijd beter dan zowel protestante als openbare.
Geen idee wat kerkleer is. Ik ga pitten ipv piemels te meten wie op de meest katholieke basisschool zat.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan volgen ze dus niet de kerkleer.
moet jij wetenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stuur mij kind gewoon naar een niet-gemengde katholieke school
Ze hebben je elke dag om 8:30 laten bidden maar kerkleer niet uitgelegd.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee wat kerkleer is. Ik ga pitten ipv piemels te meten wie op de meest katholieke basisschool zat.
Kapi heeft een selectief geheugen denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze hebben je elke dag om 8:30 laten bidden maar kerkleer niet uitgelegd.
Wat hier samen met de anglicaanse scholen de afleveraars zijn van zo ongeveer alle hooggeplaatse politici, zakenmensen en andere notabelen.quote:
Is goed inso.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hier samen met de anglicaanse scholen de afleveraars zijn van zo ongeveer alle hooggeplaatse politici, zakenmensen en andere notabelen.
Zit je dan op je openbare non school.
Nee is juist geen non school (lol)quote:Op donderdag 13 april 2017 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hier samen met de anglicaanse scholen de afleveraars zijn van zo ongeveer alle hooggeplaatse politici, zakenmensen en andere notabelen.
Zit je dan op je openbare non school.
Ik zou je kroost naar een islamitische school sturen, als ik dat artikel zo lees..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stuur mij kind gewoon naar een niet-gemengde katholieke school
Ik heb ons kind al opgegeven hequote:Op donderdag 13 april 2017 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hier wordt het sowieso een katholieke school. Heb op openbare scholen en katholieke scholen gewerkt. Veel beter gevoel bij katholieke scholen. Ook betere CITO opbrengsten.
Niet nastreven is iets anders dan geen belang aan hechten.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het CDA artikel niet echt sterk, opper.
Vooral voor een partij die zelf de christelijke leer niet nastreeft maar gewoon misbruikt voor autoritair belang.
Particuliere scholen met beperkt aantal plaatsen he.quote:
Of een flinke som geld schenkt aan de school?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Particuliere scholen met beperkt aantal plaatsen he.
Voorrang als een van je (groot)ouders er hebben gezeten.
VK god.
Die schenk je sowieso wel.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of een flinke som geld schenkt aan de school?
ik maak echt leuke moneys met semi daytrading van cryptoquote:Op donderdag 13 april 2017 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Particuliere scholen met beperkt aantal plaatsen he.
Voorrang als een van je (groot)ouders er hebben gezeten.
VK god.
Ik niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik maak echt leuke moneys met semi daytrading van crypto
Wat is niets terecht gekomenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:37 schreef Befbekje het volgende:
Maar eigenlijk, als ik de socioloog in mij even mag laten spreken, zijn die cijfers eigenlijk vrij nietszeggend als je geen vervolgonderzoek doet naar hoe die kinderen het op de middelbare school en later in het hoger onderwijs doen.. Ik bedoel, Inso, jij mag dan wel een zogenaamd goede opleiding hebben gehad op je katholieke basisschool, maar van jou is ook niets terecht gekomen tot op heden..
De mensen van mijn middelbare school zijn heel goed terecht gekomen. Op Stijn na dan.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:37 schreef Befbekje het volgende:
Maar eigenlijk, als ik de socioloog in mij even mag laten spreken, zijn die cijfers eigenlijk vrij nietszeggend als je geen vervolgonderzoek doet naar hoe die kinderen het op de middelbare school en later in het hoger onderwijs doen.. Ik bedoel, Inso, jij mag dan wel een zogenaamd goede opleiding hebben gehad op je katholieke basisschool, maar van jou is ook niets terecht gekomen tot op heden..
Maar je hebt gewoon voorrang als je familie op die scholen hebt gehad.quote:
Jij bent van de gong gered met een rijke schoonfamilie en met je werk als vertaler van Pools naar weet-ik-wat-voor-taal verdien je geen reet natuurlijk.. En welke instellingen hebben jou geholpen met je problemen? Hoe worden/werden die gefinancierd?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Nooit cent uitkering getrokken.
Belastingbetaler.
Werk.
Private instellingenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Befbekje het volgende:
En welke instellingen hebben jou geholpen met je problemen? Hoe worden/werden die gefinancierd?
Dus iedereen in de SC kan nog voor de klas op GGMM en tong na.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
Alles valt of staat toch bij een goede leerkracht. Leerkrachten die niet functioneren kunnen nog jaren in het onderwijs blijven. Of je moet aan een kind zitten of stomdronken voor de klas staan.
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat overheidsinstellingen per definitie kut zijn.
Vlak mij niet uitquote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus iedereen in de SC kan nog voor de klas op GGMM en tong na.
Dat is wel een geruststelling.
Goed ingekopt.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus iedereen in de SC kan nog voor de klas op GGMM en tong na.
Dat is wel een geruststelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |