zit inderdaad een gat waar de watermeter etc zijn. Maar daar kun je niet naar onder.quote:
neequote:Op donderdag 13 april 2017 19:29 schreef StupidDutch het volgende:
Is het mogelijk dat het huis verbouwd is? Bijvoorbeeld een open keuken wat vroeger een aparte keuken was met achterdeur was? Luiken zaten ook nog wel eens bij een achterdeur.
Onder de afgetimmerde trap in de bergkast al eens gekeken ? Daar heb ik ze ook al eens aangetroffenquote:Op donderdag 13 april 2017 18:46 schreef Pinjewaar het volgende:
Ik heb een eiken houten vloer. Op de rekening van deze vloer van 2 bewoners terug staat dat er een luik is geplaatst voor toegang te krijgen tot de kruipruimte.
Ik ga er vanuit dat dit luik te bereiken is door een paar planken weg te halen.
Maar waar? Hoe vindt je nu zoiets? (voor als het eens met spoed nodig is)
(vorige bewoners en de bewoners daarvoor zijn overleden / naar het buitenland).
Niet gekeken. Omdat er woonkamer bij staat. Daar waar de houten vloer is gelegd destijds.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Onder de afgetimmerde trap in de bergkast al eens gekeken ? Daar heb ik ze ook al eens aangetroffen
Woon je in een rijtjeswoning ? Heb je bij de buren al eens gevraagd of gekeken waar hun kruipruimte luik zit ?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Niet gekeken. Omdat er woonkamer bij staat. Daar waar de houten vloer is gelegd destijds.
Moet een kwestie zijn van ergens een paar planken los halen. Maar waar haha.
Ja woon in rijtjeshuis. Goeie tip, zal ze eens mailenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Woon je in een rijtjeswoning ? Heb je bij de buren al eens gevraagd of gekeken waar hun kruipruimte luik zit ?
Of je klopt aan?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Ja woon in rijtjeshuis. Goeie tip, zal ze eens mailen
Of je loopt er gewoon even heenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Ja woon in rijtjeshuis. Goeie tip, zal ze eens mailen
Die man is doodquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:02 schreef hottentot het volgende:
Dat luik kan overal zijn, je kunt geluk hebben dat je hem met kloppen vind.
Kun je die mensen niet benaderen via facebook o.i.d je hebt enige gegevens via de rekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |