Bijzonder slecht idee, dan krijg je vrouwen die niks kunnen zeggen als hun man ze mishandeld. Het zou de eigen keus van moeders moeten zijn om thuis te blijven met de kinderen, zeker als ze nog klein zijn. Kwestie van nationale moraal en cultuur, zou geen dwang bij hoeven.quote:
vrouwen inschuren is de beste optie imo. net zoals met koeien.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bijzonder slecht idee, dan krijg je vrouwen die niks kunnen zeggen als hun man ze mishandeld. Het zou de eigen keus van moeders moeten zijn om thuis te blijven met de kinderen, zeker als ze nog klein zijn. Kwestie van nationale moraal en cultuur, zou geen dwang bij hoeven.
Zou jij ook nog misschien kans maken er eentje aan de haak te slaan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
vrouwen inschuren is de beste optie imo. net zoals met koeien.
de kans is kleinquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou jij ook nog misschien kans maken er eentje aan de haak te slaan.
dit is ook leuk, 'n kunstmatige baarmoeder dan hoeven vrouwen niet meer zwanger te worden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:06 schreef Swlabr het volgende:
Dit zou dus ook allemaal opgelost zijn als de mannen lekker thuis gingen zitten. Behalve dan dat de meesten nog te stompzinnig zijn om een wasmachine aan te zetten.
Nog even en mannen zijn helemaal niet meer nodig
Als mannen er niet zouden zijn dan zou je nog in een berenveel achter konijnen aan het rennen zijn. Het gaat wel wat verder dan alleen het baren van kinderen. Alle functionele functies worden uitgevoerd door mannen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:06 schreef Swlabr het volgende:
Dit zou dus ook allemaal opgelost zijn als de mannen lekker thuis gingen zitten. Behalve dan dat de meesten nog te stompzinnig zijn om een wasmachine aan te zetten.
Nog even en mannen zijn helemaal niet meer nodig
Mee eens!quote:Op donderdag 13 april 2017 18:03 schreef LA_niner het volgende:
N.a.v. :
[..]
feminisme moet vernietigd worden, beter voor iedereen.
aanrecht is enige recht van vrouwen word veelal grappend gezegd maar dat is serieus beter dan huidige westerse situatie.
Vroeger mochten vrouwen amper werken, nu worden ze verplicht, eerste situatie is voor iedereen beter.
Spot de vrijgezel.quote:Op donderdag 13 april 2017 18:03 schreef LA_niner het volgende:
N.a.v. :
[..]
aanrecht is enige recht van vrouwen word veelal grappend gezegd maar dat is serieus beter dan huidige westerse situatie.
Vroeger mochten vrouwen amper werken, nu worden ze verplicht, eerste situatie is voor iedereen beter.
Ik kan je wel 99% biedenquote:Op vrijdag 21 april 2017 16:55 schreef vera166 het volgende:
Waar blijft de vent die mij 100% gaat onderhouden dan?
Zeer terechte klacht!quote:Op donderdag 13 april 2017 18:03 schreef LA_niner het volgende:
N.a.v. :
[..]
Oke maar mijn beslissing is al gemaakt.quote:Op vrijdag 21 april 2017 16:59 schreef Iommi het volgende:
[..]
Hier moet ik nog een nachtje over slapen dan
O, dan ga ik vannacht ook niet slapen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 17:05 schreef vera166 het volgende:
[..]
Oke maar mijn beslissing is al gemaakt.
Ja, we staan met z'n allen aan de rand van de afgrond!!!1quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:39 schreef JimmyDean het volgende:
De meeste kinderen worden ook niet meer fatsoenlijk opgevoed omdat mama moet werken. Kind naar de opvang, waar rare hippies en/of pedo's rondlopen en ze allerlei gekke onzin aangepraat krijgen.
Logisch dat de westerse wereld naar de tyfus gaat.
Maar goed, het is nu toch al te laat.
heb een pizzeria, interesse?quote:Op vrijdag 21 april 2017 16:55 schreef vera166 het volgende:
Waar blijft de vent die mij 100% gaat onderhouden dan?
Zijn we al overheen, we zijn alleen nog niet te pletter gevallen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:42 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ja, we staan met z'n allen aan de rand van de afgrond!!!1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |