Moira is Rozevla confirmed.quote:Op donderdag 13 april 2017 02:06 schreef Moira. het volgende:
Altijd komen overal kippen ergens in voor als je van de wereld bent, ik zweer je, let er maar eens op
![]()
![]()
![]()
LEKKER VOOR JE KOM HATEN DANquote:Op donderdag 13 april 2017 02:08 schreef renwan het volgende:
MIJN KAAP VERDOMME, WAT DOE JE?!
Oh vieze slet!
Bye byeeeeeeee, houdoeeeeeeequote:Op donderdag 13 april 2017 02:08 schreef renwan het volgende:
MIJN KAAP VERDOMME, WAT DOE JE?!
Oh vieze slet!
Heb je je weer laten sandwichen door Jean-Pierre en Ricardo?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 02:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb je je weer laten sandwichen door Jean-Pierre en Ricardo?
NORMAAL DOEN
Teveel eer voor mijn persoonquote:Op donderdag 13 april 2017 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
JATOGGG JIJ WEET GEWOON IK WEET RENNEBOY![]()
Mooi dagquote:Op donderdag 13 april 2017 02:13 schreef Moira. het volgende:
beetje m'n eigen forum volbaggeren op zo'n avond, goei leef
wat?quote:
Ga slapen gek!quote:Op donderdag 13 april 2017 02:16 schreef Moira. het volgende:
heb over 7u een stagegesprek tho, misschien ga ik beter slapen maar deze muziek is te goed man, ik kan er niet mee omgaan
Nein! SLAPEN ZUL JEquote:Op donderdag 13 april 2017 02:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja nee moet even chillen met deze goei muziek togg
OH DAN STOP IKquote:Op donderdag 13 april 2017 02:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GVD LEID ME NIET AF MET DEZE SHIT DAN MAAT
Er is nog steeds een appgroep, hoor.quote:Op donderdag 13 april 2017 02:20 schreef Moira. het volgende:
yoooo waar is die apptijd met julie gebleven maten
Beter neem je ORS (zoek maar op)quote:Op donderdag 13 april 2017 02:22 schreef Moira. het volgende:
ik heb srs al een watertje met een vitaminebruistabletje erin, eigenlijk wel klaar met de avond toch
GODVVERRE DOMME FLAT ERIC BOY JIJ WEETquote:
Ja wel maar die was toen ineens dood en toen weer ineens levend en toen was ik er al niet mir snapjequote:Op donderdag 13 april 2017 02:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er is nog steeds een appgroep, hoor.
http://lmgtfy.com/?q=orsquote:Op donderdag 13 april 2017 02:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja te moeilijk maat doe googlen voor mij dan
quote:Op donderdag 13 april 2017 02:26 schreef Moira. het volgende:
f f f f freestyler
rakrakrak rakkemikrofoooooon
Slaap lekker!quote:Op donderdag 13 april 2017 02:27 schreef Moira. het volgende:
aight ik ga 'm echt peren dit keer maten, liefde voor jullie jeweet
Huh.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:38 schreef Chai het volgende:
De censuur op het messageboard is wel streng. Er zijn posts verdwenen en kan nu al helemaal geen touw meer vastknopen aan het verhaal.
Al zijn berichten over de verhuizing heeft ie verwijderd.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:38 schreef Chai het volgende:
De censuur op het messageboard is wel streng. Er zijn posts verdwenen en kan nu al helemaal geen touw meer vastknopen aan het verhaal.
Viel mij ook al op jahquote:Op donderdag 13 april 2017 11:38 schreef Chai het volgende:
Of het is stiekem mapimas forum, maar ik acht haar niet in staat zich enigszins als Braddie voor te doen.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
Al zijn berichten over de verhuizing heeft ie verwijderd.Het was een 'grap' natuurlijk.
Nee, hij maakte het forum aan tijdens de laatste livechat en deelde zelf de link in het chatvenster.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Of het is stiekem mapimas forum, maar ik acht haar niet in staat zich enigszins als Braddie voor te doen.
Ik kan in dat venster nooit linkjes delenquote:Op donderdag 13 april 2017 12:27 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee, hij maakte het forum aan tijdens de laatste livechat en deelde zelf de link in het chatvenster.
Nee, alleen hij kan dat.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan in dat venster nooit linkjes delen
Die kans acht ik heel groot.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:30 schreef Barrah het volgende:
Nadat zijn moeder hem met alle spulletjes nog in de bimmer gelijk de deur wees is hij met hangende pootjes teruggegaan naar de huurbaas.
En nu zijn eigen forum waar hij de baas speelt. Hij krijgt steeds meer 'BradgeTV heeft overleg' trekjes.quote:
Wat vind je van jouw vertolking?quote:Op donderdag 13 april 2017 12:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was echt een geweldig filmpje tho
Gaaf ja! Echt een luxe minihuisje voor roadtrips around the worldquote:
Okéquote:Op donderdag 13 april 2017 13:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sim maat, shit op dat forum mag eigenlijk ook wel op dat forum blijven snapte
Welk forum is dat nou weer?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 13:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik moest lachen, zal niet quoten want ik snap dat jullie die meuk daar willen houden, maar moest toch lachen.
Onmogelijk voor een kanaal dat niet bestaat.quote:
Zo snel kan het gaan.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onmogelijk voor een kanaal dat niet bestaat.
Je weet toch niet welk kanaal hij bedoelt? Misschien wel gewoon live breaking news van de NOS.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onmogelijk voor een kanaal dat niet bestaat.
Mijn vermoedens waren sterk genoeg om die opties bij voorbaat uit te sluiten.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet toch niet welk kanaal hij bedoelt? Misschien wel gewoon live breaking news van de NOS.
quote:Op donderdag 13 april 2017 15:12 schreef renwan het volgende:
Ja leuk, al dat Braddie gezeur hier
DIT HEB JE ZELF AANGERICHT MOIRA
pls beetje respect graag zegquote:Op donderdag 13 april 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Moira, waarom heb je mij niet ff geappt of een dm gestuurd toen je zo dronken was?
Dronken chicks zijn de beste chicks
Ja godver denk ik vriendelijk te zijn door te roepen dat Braddie gewoon Braddie genoemd mag worden ipv allerhande varianten van Lord Voldemort, krijg je ditquote:Op donderdag 13 april 2017 15:12 schreef renwan het volgende:
Ja leuk, al dat Braddie gezeur hier
DIT HEB JE ZELF AANGERICHT MOIRA
Niets dan respect voor iemand die op een doordeweekse nacht stomdronken op FOK! zit natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 16:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niets dan respect voor iemand die op een doordeweekse nacht stomdronken op FOK! zit natuurlijk
Ripquote:Op donderdag 13 april 2017 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Word wel oud tho, die katers blijven steeds langer hangen
Niet op Twitch kijkenquote:
Hou op, hoorquote:
Nee, ik moet nu wel maar ben lui. Ohja en net HG schimmeltroep in de badkamer rondgespoten dat overleef ik nietquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:35 schreef Moira. het volgende:
je dan op de plee gaat zitten en maar blijft wachten tot je eindelijk moet kakken en dat uiteindelijk blijkt dat je alsnog niet
Ohja dan beter ff wachten, en hopen dattie in de tussentijd niet al teruggefloept isquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, ik moet nu wel maar ben lui. Ohja en net HG schimmeltroep in de badkamer rondgespoten dat overleef ik niet
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:35 schreef Moira. het volgende:
Ken je dat dat je eigenlijk moet kakken en je dan op de plee gaat zitten en maar blijft wachten tot je eindelijk moet kakken en dat uiteindelijk blijkt dat je alsnog niet moet kakken en je dan teleurgesteld weer het toilet verlaat?
Nee, gaat ook niet gebeuren.quote:
Wow. Wat is deze. Vrouwen poepen toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:35 schreef Moira. het volgende:
Ken je dat dat je eigenlijk moet kakken en je dan op de plee gaat zitten en maar blijft wachten tot je eindelijk moet kakken en dat uiteindelijk blijkt dat je alsnog niet moet kakken en je dan teleurgesteld weer het toilet verlaat?
Deze manquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, gaat ook niet gebeuren.
Straks wel groen hoertje
Mooie vrouwen niet. Heb je Moira wel eens gezien? Ik welquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wow. Wat is deze. Vrouwen poepen toch helemaal niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Nee maar ik heb dan ook nog wel gevoel in m'n aars.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:35 schreef Moira. het volgende:
En de tandenfee legt altijd doekoe onder onze kussens als we onze melktandjes wisselenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wow. Wat is deze. Vrouwen poepen toch helemaal niet?
groen?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, gaat ook niet gebeuren.
Straks wel groen hoertje
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Mooie vrouwen niet. Heb je Moira wel eens gezien? Ik welSow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Moira weetquote:
Ja ik ook maar sowieso geloof ik niet dat jullie nog nooit 'voor niks' op de plee zijn gaan zitten en je darmstelsel je voor de gek heeft gehoudenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:40 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dan ook nog wel gevoel in m'n aars.
Met enige regelmaat.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ook maar sowieso geloof ik niet dat jullie nog nooit 'voor niks' op de plee zijn gaan zitten en je darmstelsel je voor de gek heeft gehouden
Denk 3 seconden na manquote:
Echt niet, wel dat je gaat zitten met een flinke aandrang om er dan een konijnenkeutel en een lading gas uit te persenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ook maar sowieso geloof ik niet dat jullie nog nooit 'voor niks' op de plee zijn gaan zitten en je darmstelsel je voor de gek heeft gehouden
Boeiequote:Op vrijdag 14 april 2017 00:41 schreef Ingolstadt het volgende:
Nou de eerste (volle) bradgetv-loze dag zit er ook weer op.
Ja da's ook herkenbaar en praktisch even teleurstellendquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk 3 seconden na man
[..]
Echt niet, wel dat je gaat zitten met een flinke aandrang om er dan een konijnenkeutel en een lading gas uit te persen
Zo heel af en toe. Wat ik een aantal jaar geleden wel had was dat ik heel lang moest wachten voordat ik eindelijk ging pissen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk alleen aan de druksquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zo heel af en toe. Wat ik een aantal jaar geleden wel had was dat ik heel lang moest wachten voordat ik eindelijk ging pissen.
Sow dat is kut jaquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk alleen aan de druks
Toch weer een nieuw tijdperk inquote:
Vriendquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik kak altijd 2 of 3 keer per dag
Ik snap nietquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk 3 seconden na man
[..]
Echt niet, wel dat je gaat zitten met een flinke aandrang om er dan een konijnenkeutel en een lading gas uit te persen
Ik heb gewoon 5 dagen vrij mimangquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:44 schreef renwan het volgende:
Ik moet mijn werkkleding nog wassen maar geen zin, ik zit al ruim 2 uur uit te stellen
Vind jij pissen ook zo lekker als je heel nodig moet en dat je dan van dat pissen een kwartiertje nageniet?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk alleen aan de druks
Gesprek nog gehaald?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 5 dagen vrij mimanghele dag in badjas rondlopen
Nederlandse groentenquote:
Ja wel dat ik dan altijd ff extra blijf zitten om ook nog de laatste druppeltjes er dan lekker ontspannen uit te laten lopen voor extra opluchtings-gevoelquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vind jij pissen ook zo lekker als je heel nodig moet en dat je dan van dat pissen een kwartiertje nageniet?
Had geappt of het ook nog ff wat later kon (was gelukkig telefonisch), dus kon nog tot 12u in bed blijven liggenquote:
Ew wat burgerlijkquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Zodra ik mijn bed verlaat wordt er wel meteen in normale kleren gelopen persoonlijk.
Ja, ik ook, hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Zodra ik mijn bed verlaat wordt er wel meteen in normale kleren gelopen persoonlijk.
Ik heb geen broek aan momenteelquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Whehequote:Op vrijdag 14 april 2017 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had geappt of het ook nog ff wat later kon (was gelukkig telefonisch), dus kon nog tot 12u in bed blijven liggen
Ja, dat nadruppelen is belangrijk anders dan wordt het genot weer verstoord door een natte boxer.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wel dat ik dan altijd ff extra blijf zitten om ook nog de laatste druppeltjes er dan lekker ontspannen uit te laten lopen voor extra opluchtings-gevoel
Ja ik veeg wel gewoon, da's in principe wel zo'n dingetjequote:Op vrijdag 14 april 2017 00:48 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ja, dat nadruppelen is belangrijk anders dan wordt het genot weer verstoord door een natte boxer.
Netjesquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:53 schreef renwan het volgende:
Ik heb me vanmiddag aangemeld voor een sportschool met personal training
Lekker fris.quote:
Proefles was 49,95, daarna zal ik wel horen wat het me allemaal gaat kosten. Tot 70 euro per les 1 keer in de week vind ik acceptabel. Als het me honderden euro's gaat kosten mogen ze de pleuris krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
NetjesIs dat duur?
Personal trainer is wel het beste tho
Bohh ik sport 1,5 uurtjes in de week (turnen) en dat kost me al ruim 70¤ per kwartaal, vind ik al veelquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Proefles was 49,95, daarna zal ik wel horen wat het me allemaal gaat kosten. Tot 70 euro per les 1 keer in de week vind ik acceptabel. Als het me honderden euro's gaat kosten mogen ze de pleuris krijgen
Ja hoop het, ze beloven wel veel voor weinig dat maakt me enigszins wantrouwig maar met 4 vestigingen in Den Haag moet het wel wat zijn lijkt me. Is ook redelijk kleinschalig allemaal dus dat bevalt me welquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohh ik sport 1,5 uurtjes in de week (turnen) en dat kost me al ruim 70¤ per kwartaal, vind ik al veel
Maar zal vast wel de moeite waard zijn man, good luck!
Nice, laat maar weten hoe het je bevaltquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja hoop het, ze beloven wel veel voor weinig dat maakt me enigszins wantrouwig maar met 4 vestigingen in Den Haag moet het wel wat zijn lijkt me. Is ook redelijk kleinschalig allemaal dus dat bevalt me wel
chapeauquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:59 schreef renwan het volgende:
Ik heb inmiddels een broek aangetrokken, die was gaat nog gebeuren ook
Hier geen eigen wasmachineaansluiting dus moet gebruik maken van een wasserette 25 verdiepingen lager. Doe ik toch maar even een broek aanquote:Op vrijdag 14 april 2017 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
chapeau
Alleen die broek snap ik niet om 1u 's nachts
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:53 schreef renwan het volgende:
Ik heb me vanmiddag aangemeld voor een sportschool met personal training
Poh, ik doe nu sinds een half jaar aan atletiek. Bevalt best. Zitten er ook een paar bij die aan turnen doen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohh ik sport 1,5 uurtjes in de week (turnen) en dat kost me al ruim 70¤ per kwartaal, vind ik al veel
Maar zal vast wel de moeite waard zijn man, good luck!
Broek weer uit dus, kutlevenquote:Op vrijdag 14 april 2017 01:05 schreef renwan het volgende:
Ik ga eerst kakken voor ik naar beneden ga
Sssst, ik kijk even naar ValerioGod.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:18 schreef renwan het volgende:
De was zit in de machine, ik herhaal, de was zit in de machine
Pijp hem dan hommoquote:Op vrijdag 14 april 2017 01:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sssst, ik kijk even naar ValerioGod.
Pohquote:
leuke meidquote:Op vrijdag 14 april 2017 02:34 schreef Simterklaas het volgende:
Wajo.
http://www.skoften.net/it(...)angerand_door_peuter
kakkenquote:Op vrijdag 14 april 2017 01:05 schreef renwan het volgende:
Ik ga eerst kakken voor ik naar beneden ga
Nice!quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Poh, ik doe nu sinds een half jaar aan atletiek. Bevalt best. Zitten er ook een paar bij die aan turnen doen.
#trotsquote:Op vrijdag 14 april 2017 01:18 schreef renwan het volgende:
De was zit in de machine, ik herhaal, de was zit in de machine
Word je wel flexibel van en dat is best een goede eigenschapquote:Op vrijdag 14 april 2017 03:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben dan weer niet zo sportief dat ik er ook nog zoiets als atletiek naast zou gaan doen tho![]()
rtquote:Op vrijdag 14 april 2017 02:55 schreef Azpilicueta het volgende:
De ekte sc'ers zijn nu nog aan het bazen hier
Heb vroeger langer wedstrijdturnen gedaan, toen was ik écht lenig. Na 10 jaar weer beginnen blijkt toch lastiger dan gedachtquote:Op vrijdag 14 april 2017 03:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Word je wel flexibel van en dat is best een goede eigenschap
Netjes. Ik heb maar een matig wietje gehad. Had geen zin om meer te grinden dus zat niet zo veel in.quote:Op vrijdag 14 april 2017 03:13 schreef renwan het volgende:
Inmiddels is de was opgehangen en ben ik aardig van de wereld
ripquote:Op vrijdag 14 april 2017 03:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb maar een matig wietje gehad. Had geen zin om meer te grinden dus zat niet zo veel in.
ja en ook geen zin om weer nieuwe te draaien weetje, lama dan gewoon pls kutwietquote:
Ik zit inmiddels aan de 2equote:Op vrijdag 14 april 2017 03:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja en ook geen zin om weer nieuwe te draaien weetje, lama dan gewoon pls kutwiet
nicequote:Op vrijdag 14 april 2017 03:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de 2e
Poh ik zat van de week met mn lamme harses te blackjacken en won gewoon 400 euro
Bij twijfel gewoon doenquote:Op vrijdag 14 april 2017 03:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice
ja ik twijfel om nog een 2e te gaan draaien maar aan de andere kant is 't ook alweer 03:15 geweest
die leefquote:Op vrijdag 14 april 2017 03:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon doen
Ik moet morgen pas om 17:00 functioneren dus heb alle tijd van de wereld
Omdat die fucking kip rauw is, maat.quote:Op vrijdag 14 april 2017 03:18 schreef renwan het volgende:
Ik kijk kookvideo's van Gordon Ramsey, waarom?
quote:Op vrijdag 14 april 2017 03:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb vroeger langer wedstrijdturnen gedaan, toen was ik écht lenig. Na 10 jaar weer beginnen blijkt toch lastiger dan gedacht
Die wil natuurlijk gewoon de kans om live te gaan tijdens het begin van de Derde Wereldoorlog niet mislopen.quote:
Dit is een algemeen Knaagdierentopicquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:06 schreef Moira. het volgende:
En nu gaat het weer over de geschiedenis van de muskusrat.
Wtfquote:De muskusrat of bisamrat (Ondatra zibethicus) is een knaagdier uit de onderfamilie der woelmuizen en, hoewel de naam dat suggereert, behoort de muskusrat dus niet tot de ratten. Het dier wordt soms op de menukaart ook wel als waterkonijn aangeduid.
Het heeft er alle schijn van, Bradge Dijk-un is weer keihard aan het onderdrukken geslagen.quote:
Geen Chrome gebruikenquote:Op zaterdag 15 april 2017 01:46 schreef Simterklaas het volgende:
Firefox werkt echt kut na de laatste twee updates
Deze damequote:Op zaterdag 15 april 2017 02:01 schreef Moira. het volgende:
Ik denk overigens wel dat het wat consequenter te modden valt als ik gewoon roep dat Braddievlogs ook hier niet besproken mogen worden. Like I said mag de naam Braddie best eens vallen, het is geen verboden woord ofzo, maar hier is al een tijdje geen podium meer voor Braddievlogs en ook in KLB is dat doek gevallen (en in beide gevallen niet zonder reden), dus om dat dan wel op z'n gemakje hier in de SC te bespreken is eigenlijk evenmin gewenst.
Ik had jullie daarvoor met liefde door willen verwijzen naar zijn forum, maarja..
Anyway, derhalve wat posts hierboven verwijderd en dus ook niet vreemd opkijken als je hier komt om over Braddie te babbelen en dat niet blijft staan.
Gaat naar bedquote:
R.I.P. WEB SCquote:Op zaterdag 15 april 2017 02:01 schreef Moira. het volgende:
Ik denk overigens wel dat het wat consequenter te modden valt als ik gewoon roep dat Braddievlogs ook hier niet besproken mogen worden. Like I said mag de naam Braddie best eens vallen, het is geen verboden woord ofzo, maar hier is al een tijdje geen podium meer voor Braddievlogs en ook in KLB is dat doek gevallen (en in beide gevallen niet zonder reden), dus om dat dan wel op z'n gemakje hier in de SC te bespreken is eigenlijk evenmin gewenst.
Ik had jullie daarvoor met liefde door willen verwijzen naar zijn forum, maarja..
Anyway, derhalve wat posts hierboven verwijderd en dus ook niet vreemd opkijken als je hier komt om over Braddie te babbelen en dat niet blijft staan.
Ik vond het vooral leuk toen die muskusrat zijn Twingo inruilde voor een BMW.quote:Op zaterdag 15 april 2017 21:26 schreef Moira. het volgende:
Vond de gesprekken over muskusratten en aardbeien anders uiterst informatief
quote:Op zaterdag 15 april 2017 22:36 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik vond het vooral leuk toen die muskusrat zijn Twingo inruilde voor een BMW.
Zie ik nog niet wat er erg is aan het af en toe posten van een vlogquote:Op zaterdag 15 april 2017 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja boeie, is geen Braddie SC, hiervoor was 't ook al ginne stormloop
Aangezien het in 2 instanties uit de hand is gelopen en het beter is om daar gewoon consequent mee te zijn, anders blijft het weer dooremmeren en kun je er vergif op innemen dat het vroeg of laat weer de verkeerde kant op draait. Liedje is hier wel uitgezongen snapje.quote:Op zaterdag 15 april 2017 22:59 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zie ik nog niet wat er erg is aan het af en toe posten van een vlog
Paar posts hierboven, man.quote:Op zondag 16 april 2017 00:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Link? Ik ken alleen Pieterrrrrrrrrrrr Derkss
Goedemorgen, mijn naam is Ad Looij en ik kom uit Zevenbergen.quote:
waddefak is dit nou weer danquote:Op zaterdag 15 april 2017 23:09 schreef Simterklaas het volgende:
Vanaf nu gaat het over Pieter Visser uit Buitenpost.
Tevens #freepieter
Nu alquote:Op zondag 16 april 2017 00:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
maar nu wel slapen
[ afbeelding ]
het ergste:quote:Op zondag 16 april 2017 00:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
waddefak is dit nou weer dan
Hoe de fuck vind je al die zwakbegaafde vloggers dan en waarom besluiten ze massaal random shit te gaan vloggen?
wie wat waar en vooral WAAROMquote:Op zondag 16 april 2017 00:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
het ergste:
Toevoegen aan Delen Meer
3.748 weergaven![]()
met vier poten is tot 22 uur lopen niet zo moeilijk natuurlijk.. Plus het zijn nachtdierenquote:Op zondag 16 april 2017 00:31 schreef Moira. het volgende:
Hoewel wss wel een goede keus, afgelopen week laat gemaakt en mijn kater liep door tot ongeveer 22u 's avonds
Nou de beste vriend heeft er wel voor gezorgd dat ik dus tot 22u niet op 2 poten kon staanquote:Op zondag 16 april 2017 00:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
met vier poten is tot 22 uur lopen niet zo moeilijk natuurlijk.. Plus het zijn nachtdieren
Ik ken 'm hier vanquote:Op zondag 16 april 2017 00:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
waddefak is dit nou weer dan
Hoe de fuck vind je al die zwakbegaafde vloggers dan en waarom besluiten ze massaal random shit te gaan vloggen?
ik cringe zo teringhard hiervanquote:Op zondag 16 april 2017 00:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ken 'm hier van
http://www.dumpert.nl/med(...)_blikje_monster.html
Human catsquote:Op zondag 16 april 2017 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou de beste vriend heeft er wel voor gezorgd dat ik dus tot 22u niet op 2 poten kon staan
Hij zit momenteel ook al een tijdje vast, omdat hij ergens bij een praktijk (psychiater of zo) uit het lint was gegaan en de boel kort en klein had geslagenquote:
je bent wel erg op de hoogte van deze vloggerquote:Op zondag 16 april 2017 00:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij zit momenteel ook al een tijdje vast, omdat hij ergens bij een praktijk (psychiater of zo) uit het lint was gegaan en de boel kort en klein had geslagen
quote:Op zondag 16 april 2017 00:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
je bent wel erg op de hoogte van deze vlogger
teringquote:Op zondag 16 april 2017 00:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij zit momenteel ook al een tijdje vast, omdat hij ergens bij een praktijk (psychiater of zo) uit het lint was gegaan en de boel kort en klein had geslagen
Neeeee, ik kan 'm niet vindenquote:Op zondag 16 april 2017 00:41 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb zelfs een keer de groetjes via hem gedaan aan Geerd en renwanWeet alleen niet meer welk filmpje
quote:
Conplimenten aan Monoquote:Op zondag 16 april 2017 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou de beste vriend heeft er wel voor gezorgd dat ik dus tot 22u niet op 2 poten kon staan
Ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |