abonnement Unibet Coolblue
pi_170223555
Zeuren over de meta, terwijl die gevarieerder is dan het hele vorig jaar...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 14 april 2017 @ 22:00:34 #52
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170225673
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:03 schreef mosselmossel het volgende:
Zeuren over de meta, terwijl die gevarieerder is dan het hele vorig jaar...
Dat maakt het toch niet perse leuker of beter? :/
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games vrijdag 14 april 2017 @ 22:06:38 #53
181272 crew  Noppie2000
pi_170225879
Voor de meesten wel :+
pi_170226369
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 april 2017 22:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat maakt het toch niet perse leuker of beter? :/
NIet als je het leuk vindt om alleem maar tegen Pirate Warrior, Jade Druid en Aggro shaman te spelen en verder tegen niks.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_170226670
Ik heb jullie vanmiddag een plezier gedaan door een pirate-mirror te winnen :P. Ow en de gebruikelijke rogues in elkaar te beuken.
pi_170226954
FUN



Laatst game had ik double golaka early en goede targets ervoor en verloor alsnog :')
Eerst paar dagen leek pirate warrior stiekem niet meer #1 te zijn maar helaas..
hhhhh
pi_170227009
Pirate warrior is dan ook nauwelijks iets kwijt geraakt met de rotatie. 2x bash en die murloc in mijn lijst.
pi_170229671
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 20:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook met paladin de beste resultaten, met zelfgemaakt deck. Sunkeeper is ook een favoriet van mij.
Ja, ik heb inspiratie opgedaan door de lijst van Savjz die ik gister daarmee zag spelen. Paar aanpassingen in gemaakt, maar het heeft geen echt slechte match-up. Dat vind ik wel prettig want er is best een diverse meta momenteel.
pi_170232986
Ik heb echt niet de dust om decks uit te proberen. :(
  FOK!fotograaf zaterdag 15 april 2017 @ 10:24:05 #60
364681 over_hedge
pi_170233126
Zo, ben level 14. Best tevreden mee aangezien ik niet 323223 dust heb zoals de meeste :P

[ Bericht 38% gewijzigd door over_hedge op 15-04-2017 14:21:31 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_170239524


:+

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2017 16:06:27 ]
pi_170240687
Die quest rogue vind ik echt kut, kan je niks tegen doen. Behalve met een hunter alleen maar face gaan. :+

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2017 17:08:46 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 15 april 2017 @ 17:26:35 #63
364681 over_hedge
pi_170241148
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:07 schreef Typisch het volgende:
Die quest rogue vind ik echt kut, kan je niks tegen doen. Behalve met een hunter alleen maar face gaan. :+
met mijn priest deck win ik er meestal ook wel van.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_170241346
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

met mijn priest deck win ik er meestal ook wel van.
Met zoo/dicolock ook. En met tempo warrior.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_170241575
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:07 schreef Typisch het volgende:
Die quest rogue vind ik echt kut, kan je niks tegen doen. Behalve met een hunter alleen maar face gaan. :+
Ja die quest rogue sloopt de game. Ongeveer de helft van alle potjes speel ik tegen een Quest Rogue. Elke keer hebben ze op turn vier de quest al compleet, en krijg je vanaf turn 5 een eindeloze stroom aan 5/5 minions waarvan een groot aantal met charge.

Het enige dat ik er tegen kan doen is als Pirate Warrior gaan. Dat is dus zo ongeveer de enige keuze die ik heb: of mee gaan als Quest Rogue, of Pirate Warrior. En vind beide decks behoorlijk snel saai worden om te spelen.

Control Warrior heb ik ook nog geprobeerd, met Dirty Rat, maar de kans dat je daarmee die Quest Rogue onderuit haalt is best klein.

Jammer dat er nu vrijwel alleen maar in hoog tempo wordt gespeeld. De meeste games zijn bij turn 8 wel beslist.

Ik wacht wel even tot de balans weer terug is gevonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2017 17:41:33 ]
pi_170241691
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:41 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ja die quest rogue sloopt de game. Ongeveer de helft van alle potjes speel ik tegen een Quest Rogue. Elke keer hebben ze op turn vier de quest al compleet, en krijg je vanaf turn 5 een eindeloze stroom aan 5/5 minions waarvan een groot aantal met charge.

Het enige dat ik er tegen kan doen is als Pirate Warrior gaan. Dat is dus zo ongeveer de enige keuze die ik heb: of mee gaan als Quest Rogue, of Pirate Warrior. En vind beide decks behoorlijk snel saai worden om te spelen.

Control Warrior heb ik ook nog geprobeerd, met Dirty Rat, maar de kans dat je daarmee die Quest Rogue onderuit haalt is best klein.

Jammer dat er nu vrijwel alleen maar in hoog tempo wordt gespeeld. De meeste games zijn bij turn 8 wel beslist.

Ik wacht wel even tot de balans weer terug is gevonden.
In arena duren de potjes wel vaak lekker lang.

Ben alleen nog niet goed genoeg om dat oneindig te doen helaas.
pi_170242325


Geniaal deck verzonnen met shadowcasters en veel kaarten gebruiken van je tegenstander. Schijnt dat Lyra in de handen van een Rogue speler ook best OP is _O-
  zaterdag 15 april 2017 @ 20:00:16 #68
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170244775
Arena is sowieso wel nice op het moment, dat dan weer wel :Y
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170245171
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Alsof ik die shaman zooi geweldig vindt :'). Dat is wat ik kreeg uit packs dus daar een deck omheen gecraft.

Zoals gezegd beleef ik daar totaal geen plezier aan, ik speelde hiervoor altijd alleen maar control priest of control warrior.

Exodia mage heeft zn quest makkelijk compleet hoor, of ze moeten pech hebben. En dan 3 apprentice's op het bord en je hebt gewoon al verloren. Neppe schijt.
control priest is nog steeds erg goed, ik rate het zelfs tier 1.

Je hoeft er ook niet veel boor te craften, ik heb maar 1 kaart gecraft, die Lyra the Sunshard en die wil jij toch wel hebben als je zo van control houdt. Je hebt wel veel epics en legends nbodig van vorig jaar, maar als je al wat langer speelt heb je die wel.

en als je er een Kazakus deck van maakt (doen!) dan heb je van alles maar 1 nodig en er zijn wel 40 viable kaarten dus je kunt heel wat heen en weer schuiven.

Mijn versie op dit moment: (En er zijn wel een handvol kaarten daarin die ik zo zou kunnen vervangen voor dingen die ik niet heb, maar dit werkt ook. Het MOOISTE is dat je van alles kunt winnen, zowel van pirate en hunter aggro als van taunt quest warrior of een ander langzaam deck.

In de end game heb je gewoon oneindig value, ik win meestal met 6-10 kaarten in de hand .
Zit je lekker met je Un Goro pack, die je nooit kan casten, want je hebt al 8 kaarten in hand....

Anyway:

Crystalline Oracle
Northshire Cleric
Potion of Madness
Power Word: Shield
Dirty Rat (speel turn 2 of 1 met coin tegen aggro) tegen quest rogue speel als ze hun sleutel minion gebounced hebben, tegen control alleen late game spelen, om een battlecry te vernaggelen of icm aoe)
Doomsayer (twijfelachtige kaart, slechte combo met kazakus potion, misschien vervangen)
Loot Hoarder
Radiant Elemental
Shadow Word: Pain
Volatile Elemental
Igneous Elemental (klein elemental package, er zitten nog her en der wat elementals in)
Kabal Talonpriest
Shadow Word: Death
Shadowform (nodig voor killing blows tegen sommige matchups... niets is erger dan een priest die niet de laatste 2-6 damage kan doen in control vs control
Tar Creeper
Thoughtsteal
Greater Healing Potion (key kaart tegen aggro)
Infested Tauren
Kazakus (In 80% van de games ga ik voor de 10 mana, maar tegen pirates moet je uiteraard soms een 1 of 5 potion maken)
Mass Dispel (tech kaart in huidige meta)
Priest of the Feast
Shifting Shade
Tol'vir Stoneshaper
Tortollan Shellraiser
Elise the Trailblazer (niet noodzakelijk, maar ik heb haar toevallig open gemaakt)
Holy Nova
Lyra the Sunshard (MVP, zelfs in dit deck met relatief beperkt aantal spells)
Servant of Kalimos
Dragonfire Potion (DE kaart tegen quest rogue)
N'Zoth, the Corruptor (traditionele eindboss)

Note: GEEN quest (heb ik niet) maar een quest versie is ook goed.

[ Bericht 7% gewijzigd door vaarsuvius op 15-04-2017 20:32:46 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_170245272
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 10:24 schreef over_hedge het volgende:
Zo, ben level 14. Best tevreden mee aangezien ik niet 323223 dust heb zoals de meeste :P
Als je lvl 14 kan halen, kan je ook lvl 10 halen :D

Hup hup! aan de slag!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zaterdag 15 april 2017 @ 20:33:02 #71
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170245833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:10 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

control priest is nog steeds erg goed, ik rate het zelfs tier 1.

Je hoeft er ook niet veel boor te craften, ik heb maar 1 kaart gecraft, die Lyra the Sunshard en die wil jij toch wel hebben als je zo van control houdt. Je hebt wel veel epics en legends nbodig van vorig jaar, maar als je al wat langer speelt heb je die wel.

en als je er een Kazakus deck van maakt (doen!) dan heb je van alles maar 1 nodig en er zijn wel 40 viable kaarten dus je kunt heel wat heen en weer schuiven.

Mijn versie op dit moment: (En er zijn wel een handvol kaarten daarin die ik zo zou kunnen vervangen voor dignen die ik niet heb, maar dit werkt ook. Het MOOISTE is dat je van alels kunt winnen, zowel van pirate en hunter aggro als van taunt quest warrior of een ander langzaam deck.

In de end game heb je gewoon oneindig value, ik win meestal met 6-10 kaarten in de hand .
Zit je lekker met je Un Goro pack, die je nooit kan casten, want je hebt al 8 kaarten in hand....

Anyway:

Crystalline Oracle
Northshire Cleric
Potion of Madness
Power Word: Shield
Dirty Rat (speel turn 2 of 1 met coin tegen aggro) tegen quest rogue speel als ze hun sleutel minion gebounced hebben, tegen control alleen late game spelen, om een battelcry te vernaggelen of icm aoe)
Doomsayer (twijfelachtige kaart, slechte combo met kazakus potion, misschien vervangen)
Loot Hoarder
Radiant Elemental
Shadow Word: Pain
Volatile Elemental
Igneous Elemental (klein elemental package, er zitten nog her en der wat elementals in)
Kabal Talonpriest
Shadow Word: Death
Shadowform (nodig voor killing blows tegen sommige matchups... niets is erger dan een priest die niet de laatste 2-6 damage kan doen in control vs control
Tar Creeper
Thoughtsteal
Greater Healing Potion (key kaart tegen aggro)
Infested Tauren
Kazakus (In 80% van de games ga ik voor de 10 mana, maar tegen pirates moet je uiteraard soms een 1 of 5 potion maken)
Mass Dispel (tech kaart in huidige meta)
Priest of the Feast
Shifting Shade
Tol'vir Stoneshaper
Tortollan Shellraiser
Elise the Trailblazer (niet noodzakelijk, maar ik heb haar toevallig geopened)
Holy Nova
Lyra the Sunshard (MVP, zelfs in dit deck met relatief beperkt aantal spells)
Servant of Kalimos
Dragonfire Potion (DE kaart tegen quest rogue)
N'Zoth, the Corruptor (traditionele eindboss)

Note: GEEN quest (heb ik niet) maar een quest versie is ook goed.
Thanks man, goed om te horen! Ik zal zo eens naar mn collectie kijken of ik nog iets kan dusten om t nodige te maken. Heb nog 1100 dust en heb kazakus en nzoth enz wel.

Klinkt wel leuk iig!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170245852
Denk niet echt dat Kazakus nog werkt zonder Reno. Je hebt nu geen comeback mechanisme meer en doordat je alles 1x hebt is het ook niet echt betrouwbaar. Sinds Reno weg is heb ik geen Kazakus deck meer gezien. Gebruikte zelf ook Kazakus in Mage, maar dat heeft nu geen zin meer. Dat is meer een tier 3/4 deck

En geen Brann meer natuurlijk. Gaf Kazakus ook veeeeel meer value

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2017 20:34:44 ]
  zaterdag 15 april 2017 @ 22:24:45 #73
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170248897
Ik speel ook gewoon quest kazakus priest en het speelt nog steeds erg lekker hoor. Erg goed deck, al gebruik ik heel wat andere kaarten dan in het hierboven genoemde deck.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_170250082
15 games geen enkele druid of paladin en dan switch ik naar aggro druid en gelijk mirror matches en paladins. fuck.
hhhhh
pi_170256228
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Denk niet echt dat Kazakus nog werkt zonder Reno. Je hebt nu geen comeback mechanisme meer en doordat je alles 1x hebt is het ook niet echt betrouwbaar. Sinds Reno weg is heb ik geen Kazakus deck meer gezien. Gebruikte zelf ook Kazakus in Mage, maar dat heeft nu geen zin meer. Dat is meer een tier 3/4 deck

En geen Brann meer natuurlijk. Gaf Kazakus ook veeeeel meer value
Het werkt heel goed hoor! Je moet het zien als een deathrattle control deck, met toevallig ook nog Kazakus, niet als een 'Kazakus' deck.

En als je meer comeback mechanisme wilt kun je altijd nog voor die 'Your life total becomes 40' Quest gaan, dat is ook een prima variant, maar ik merk dat dat niet eens nodig is. (van die 3 losses waren er 2 omdat ik domme fouten maakte, nieuw deck enzo)



[ Bericht 20% gewijzigd door vaarsuvius op 16-04-2017 13:28:47 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')