Waarom enkel de vrouwen?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Lize is echt om te van kotsen. Ik zal zo wrs hetzelfde zeggen over Lisa
Bij de mannen(behalve 1 iemand) komen er zinnige dingen uit hun mond. 3 van de 4 vrouwen vertellen alleen onzin deze aflevering.quote:
of niet dan?? Ik snap dat vrouwvolk niet, heb je dan echt geen eigenwaarde??quote:Op donderdag 13 april 2017 21:35 schreef YellowBlacks het volgende:
Jolien kan echt beter krijgen. Je loopt toch niet achter iemand aan, die vreemd is gegaan.
Hij kwetst haar opzettelijk. Daar zit geen liefde in.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:36 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
of niet dan?? Ik snap dat vrouwvolk niet, heb je dan echt geen eigenwaarde??
Nee dat klopt, maar dan blijf je er als vrouw toch niet om smeken, zeker als blijkt dat het al de zoveelste keer is dat ie dat doet.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:41 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Hij kwetst haar opzettelijk. Daar zit geen liefde in.
Dit dus, Jefferson sloeg de spijker op zijn kop, Lize had echt niks nodig om in de armen van Ken te vliegen.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Lize is echt om te van kotsen. Ik zal zo wrs hetzelfde zeggen over Lisa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei Lize zelf ook in aflevering 12, ze was er dus vóór Temptation ook al zo-goed-als klaar mee.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, Jefferson sloeg de spijker op zijn kop, Lize had echt niks nodig om in de armen van Ken te vliegen.
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, Jefferson sloeg de spijker op zijn kop, Lize had echt niks nodig om in de armen van Ken te vliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:26 schreef Roberto_BOZ het volgende:
aldus, de opa van KenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:26 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Wat een opa had je dan zeg als dat de quote is die je van hem onthoudtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tokkie.
(Y)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |