quote:
Op donderdag 13 april 2017 15:38 schreef ReginaFalange het volgende:Ik hoop dat het snel beter gaat Selvaria. Het komt natuurlijk een keer wel goed, maar daar heb je nu niks aan. Als je er bijna doorheen zit heb je niks aan volgende maand of later.
Heb je meer familie en vrienden die een keertje kunnen oppassen? Al is het maar om even te slapen en een asociaal lange douche te nemen.
Oh, dat lukt allemaal wel met baby in huis (als grote zus op de opvang is tenminste

), ze is heel blij en lief en chillt/slaapt meerdere momenten per dag zo'n drie kwartier in de box, dus dat is het probleem helemaak niet. Ik vind het gewoon benauwend dat ik qua voeden niet weet hoe het straks gaat. Ik zou wel weer eens aso lang naar de kapper willen, maar ik durf haar nu niet 3+ uur bij man achter te laten, want wa als ze honger krijgt? Dat hebben we al eens geprobeerd en toen huilde ze alleen, maar ze ziet (zoals iemand anders ook al zei) de fles niet als voeding, daarvoor is de borst.
Anyhow, alleen plassen is inderdaad wel verleden tijd met kruipende baby's. Mijn dreumes gaat ook nog steeds met me mee als ik moet plassen, gaat dan met haar kleren aan op het potje zitten, zegt dat ze ook (!

) moet poepen, maakt luide HNNNG-geluiden en verkondigt trots dat ze klaar is met poepen.