Klopt, maar als die tegen Juve, Bayern of Real moeten in de SF zie ik ze dit jaar de finale niet halen. Dus dan hebben ze een beetje geluk nodig met de loting.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kansloos vind ik een groot woord voor Atlético.
Atlético schakelde vorig jaar ook Bayern München uit, dus waarom dit jaar niet? In de groepsfase werd ook gewonnen in Vicente Caldéron.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar als die tegen Juve, Bayern of Real moeten in de SF zie ik ze dit jaar de finale niet halen. Dus dan hebben ze een beetje geluk nodig met de loting.
Omdat ze dit jaar een stuk minder zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atlético schakelde vorig jaar ook Bayern München uit, dus waarom dit jaar niet? In de groepsfase werd ook gewonnen in Vicente Caldéron.
De enige fearfactor voor Atlético Madrid vind ik liggen bij Real Madrid.
Verslaat Real Juve op kwaliteit dan?quote:Op woensdag 12 april 2017 23:10 schreef PSVCL het volgende:
Real pakt em weer,
Die verslaan Juve op kwaliteit.
En is ook niet een team dat zich zoals Barca laat slachten , zijn ze verdedigend de sterk voor.
Atletico wil geen van die ploegen, want die zijn gewoon een stuk minder.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:09 schreef hafcfan het volgende:
Atleti wil geen Real.
Real wil geen Juve.
Juve wil geen Bayern.
Bayern wil geen Real.
Wie gaat er winnen?
Ja maar Real speelt niet open kaart zoals Barca,Real staat veel compacter en zijn fysiek een stuk sterker.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moest lachen. Die achterhoede is ook zwak joh. En die keeper al helemaal.
twitter:dermotmcorrigan twitterde op woensdag 12-04-2017 om 23:03:52UEFA stats say Vardy completed zero passes during his 77 mins on pitch at Calderon. Two attempted, neither came off. Gotta be a record. reageer retweet
Heeft Vardy al meer dan 0 passes verstuurd?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Leicester na 120 minuten spelen al een keer op doel geschoten?
Ik heb er zeker één geteld en die kwam nog aan ook.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Vardy al meer dan 0 passes verstuurd?
Wanneer zijn die? Backissues momenteel.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Drie keer in vier jaar semi's, razend knap.
2/3 meiquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wanneer zijn die? Backissues momenteel.
Dit gaat alleen op voor Real Madrid en Barcelona.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goh, een Spaanse club die wordt geholpen door de arbitrage. Je verwacht het niet.
Dat was toch ook nu van toepassing.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit gaat alleen op voor Real Madrid en Barcelona.
Atleti is tof inderdaad. Die verdienen al tijden een cl titelquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit gaat alleen op voor Real Madrid en Barcelona.
Nouja, je brengt het alsof Atlético en Sevilla ook alles in de schoot geworpen krijgen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was toch ook nu van toepassing.
Hier kwam de penalty uit vorige wedstrijdquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was toch ook nu van toepassing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hier kwam de penalty uit vorige wedstrijdVermeld je er dan ook even bij dat twee minuten later er een vol op de voet van Saúl gaat staan, wat een 100% strafschop was, die vervolgens niet gefloten wordt? Of zeg je dan ook nog even dat Mahrez vandaag bovenop de knie van Saúl gaat staan en niet eens een kaart krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Dat is waar ook, past niet in de agenda.Put these foolish ambitions to rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |