Maakt nie heel veel uitquote:Op woensdag 19 april 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juve v Real wel graag eerst in Bernabeu.
Maar Monaco speelt wel gewoon goed voetbal met veel talent die ze laten doorstromen ook, dus die mogen het best eens winnen.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Neh saaie club man. Liever niet maar alles beter dan Real
Monaco v Atleticoquote:Op woensdag 19 april 2017 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben erover uit. Monaco v Juventus zou een leuke finale zijn.
Die sneuvelen linksom of rechtsom helaas wel voor de finale.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Monaco v Atletico
Twee ploegen die de CL nog nooit hebben gewonnen
Na gisteren heeft Real toch al gewonnen?quote:Op woensdag 19 april 2017 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die sneuvelen linksom of rechtsom helaas wel voor de finale.
Als Real Madrid maar thuis mag beginnen. Dat scheelt een hoop.
Ach tegen Napoli konden ze het ook redden toen ze eerst thuis mochten beginnen.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die sneuvelen linksom of rechtsom helaas wel voor de finale.
Als Real Madrid maar thuis mag beginnen. Dat scheelt een hoop.
Dat is een contradictie.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet een bord overheerlijke pasta.
Proleet.quote:
Beide hadden de scheids mee.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:46 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Na gisteren heeft Real toch al gewonnen?
zo laat nog?quote:Op woensdag 19 april 2017 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet een bord overheerlijke pasta.
had tot laat college en ook laat ontbeten en geluncht na een feestje gisteren.quote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 19-04-2017 om 21:52:55Kylian Mbappé jongste speler ooit met vijf goals in de Champions League. #asmbvb https://t.co/c0zrGcWKwN https://t.co/Zun10an2IY reageer retweet
Ik heb nog hoop op Juventus, toch een soort angstgegner.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:46 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Na gisteren heeft Real toch al gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |