abonnement Unibet Coolblue
pi_170167347
Ik heb zojuist bij mijn verhuizing een nieuwe tv gekocht. Daarbij ook een Ziggo abonnement waar een mediabox voor de TV bij zat. Nu zie ik dat deze alleen met een resolutie van 1080i uitzend met daarbij de stok oude blauwige interface van het oudere UPC. Is het niet handiger en beter om te werken met een CI+ module voor misschien beter beeld? Of blijft dan alles hetzelfde, net als de interface?
pi_170167501
Beeldkwaliteit blijft op zich gelijk. Heb ci+ en ook daar is het max 1080i. De interface verandert wel, de nieuwe interface verschilt van tv tot tv. Je kun het een beetje proberen door op je tv de analoge kanalen af te gaan, zo gaat het ongeveer werken. Als je in oud upc gebied woont krijg je een niet-interactieve ci+ functie. Je kunt dan dus niet upc's eigen functies gebruiken als series xl o.i.d. Je kunt wel gewoon netflix als app op je tv zetten, evenals uitzending gemist.
pi_170167546
Oke bedankt!
pi_170167721
Ik ben iig tevreden met de ci+, kastje minder. De horizon box heeft trouwens wel aardige functies hoor, zoals opnemen en een programma live terugspoelen, maar ik meen dat je dan een van de duurdere pakketten nodig hebt. Je kunt de ci+ gewoon aanvragen, later ook weer terugwisselen, maar dan krijg je wel weer een nieuw jaarcontract volgens de dan geldende opties.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')