Ze zijn gewoon zichzelf, probeer dat maar te ontrafelen. Beste vraag je ze zelf waarom ze zo zijnquote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Stiekem vind ik ze ook fascinerend. Vraag me dan af waarom die mensen zo zijn
Hoi tong.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon zichzelf, probeer dat maar te ontrafelen. Beste vraag je ze zelf waarom ze zo zijn
Welke heb jij?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:35 schreef TripleSec het volgende:
Ik heb ook last van psychische chicks. Gelukkig heb ik daar nu pillen voor.
Helaas is mijn bron voor comazepam opgedroogd, maar een mix van ritalin, alpra, spacecake, koffie en 43-milkshakes doet 't ook nog wel goedquote:Op woensdag 12 april 2017 18:49 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Oh gewoon, the usual, Clozapine, dat werk Flufenazine
Dat is meer mijn mix voor als ik op vakantie ga. Plus ether, LSD, mescaline, poppers en een vliegenmepper tegen de vleermuizenquote:Op woensdag 12 april 2017 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas is mijn bron voor comazepam opgedroogd, maar een mix van ritalin, alpra, spacecake, koffie en 43-milkshakes doet 't ook nog wel goed
Chill manquote:Op woensdag 12 april 2017 18:59 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Dat is meer mijn mix voor als ik op vakantie ga. Plus ether, LSD, mescaline, poppers en een vliegenmepper tegen de vleermuizen
hoiquote:Op woensdag 12 april 2017 11:12 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Spannend he
Maar serieus, was best eng om mee te maken. Ik ben ook best jaloers, maar ik zou me nooit verlagen tot zo'n niveau en zo lopen storen.
Was gewoon gênant.
jij pakt liever de telefoon van je vriend en gaat allerlei rare regels lopen bedenken voor hem!quote:Op woensdag 12 april 2017 11:12 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Spannend he
Maar serieus, was best eng om mee te maken. Ik ben ook best jaloers, maar ik zou me nooit verlagen tot zo'n niveau en zo lopen storen.
Was gewoon gênant.
Gezien jouw pohi ben je zelf ook compleet gestoord.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:12 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Spannend he
Was gewoon gênant.
Bier, Flügel, Flügelquote:Op zaterdag 22 april 2017 08:09 schreef -PesteNoire- het volgende:
Wat betekent bff? Net als buuf. Al die huisvrouwen op Facebook zie ik dat gebruiken maar heb nog steeds geen idee wat het betekent.
Best friend foreverquote:Op zaterdag 22 april 2017 08:09 schreef -PesteNoire- het volgende:
Wat betekent bff? Net als buuf. Al die huisvrouwen op Facebook zie ik dat gebruiken maar heb nog steeds geen idee wat het betekent.
Dit voornamelijk..quote:Op zaterdag 22 april 2017 08:41 schreef Chai het volgende:
Met jouw PoHi andere mensen psychisch noemen_!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |