SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink![]()
Zoveel 'pijpfitter' ben ik nog wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Yep klopt die heeft geen rubber afdichting.
Heb hele nieuwe papiermachine incl. hal zien bouwen, was er elke dag zowat toen.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoveel 'pijpfitter' ben ik nog wel.
Altijd hetzelfde is saai en alles door elkaar raak ik in de war, dan maar zo.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:28 schreef svann het volgende:
Ik loop met bijpassende verende tred rond.
Lekker dit, weer een verrassende de sessie.
Ik rolde ooit in een technisch beroep, (mijn opleiding was heel anders) tekening lezen was aan de orde van de dag, en ik heb ook wel eens een keukentje, douche en wc geplaatst, maar ik heb gewoon een hekel aan vuile handen.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:31 schreef Stien_Struis het volgende:
Samen met collega's controleerden we of alles volgens tekening werd aangesloten.
Ik was de baas van droogpartij.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rolde ooit in een technisch beroep, (mijn opleiding was heel anders) tekening lezen was aan de orde van de dag, en ik heb ook wel eens een keukentje, douche en wc geplaatst, maar ik heb gewoon een hekel aan vuile handen.
Ik was geen baas, gewoon onderdeel van een team, ieder had zijn eigen afdeling binnen een fabriek, kwaliteitscontrole, maar je kon overal opduiken omdat een product nu eenmaal niet helemaal op 1 plek gemaakt wordt.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik was de baas van droogpartij.
Iets waarbij ik vrijwillig afnok graag.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:36 schreef Stien_Struis het volgende:
Na een uur deze shit ga ik weer wat anders draaien, weet alleen nog niet wat?
Ik ben al weken hopeloos qua slapen.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:42 schreef svann het volgende:
[..]
Iets waarbij ik vrijwillig afnok graag.
Wilde eigenlijk eens op tijd gaan pitten.
Ok komt goed. En ook beetje Mo zijn smaak, ff zoeken.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:42 schreef svann het volgende:
[..]
Iets waarbij ik vrijwillig afnok graag.
Wilde eigenlijk eens op tijd gaan pitten.
Met mijn smaak jaag je iedereen weg.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ok komt goed. En ook beetje Mo zijn smaak, ff zoeken.
Heb geen idee? Ben wel weer zo dat dit doorgaat tot 2:00uquote:Op woensdag 12 april 2017 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met mijn smaak jaag je iedereen weg.
Zappa sowieso.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:51 schreef svann het volgende:
[..]
Die zat toch oa in de Zappa, Beefheart, sound conspiracy (ofzo)-hoek?
Dat is wel een soort basis.quote:
Die BeefHeart is ook wel goed en vergeet SnakeFinger niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel een soort basis.
Nee, mijn smaak is veel breder, maar Zappa is gewoon Zappa, daar kan je niet omheen.
Residents kan je evenmin omheen.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die BeefHeart is ook wel goed en vergeet SnakeFinger niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |