Nee, niemand zou teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:27 schreef wcborstel het volgende:
Gaat er iemand naar de begrafenis die er aanstoot aan neemt, of teleurgesteld zou zijn als je niet gaat? Of gaat er iemand die het juist op prijs zou stellen als je wel gaat?
Als een antwoord ja is....
Is dat iemand waar je geen ruzie mee wilt of die je niet wil teleurstellen? Of is het iemand die je wil steunen?
Als weer het antwoord ja is, kun je gaan. Voor je oma zelf wil en hoef je het klaarblijkelijk niet te doen.
Dus als je gaat, ga je alleen voor jezelf... Enige vraag die blijft... Heb je er behoefte aan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:05 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Nee, niemand zou teleurgesteld zijn.
Ik slaap er nog een nachtje over.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:18 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Dus als je gaat, ga je alleen voor jezelf... Enige vraag die blijft... Heb je er behoefte aan?
Redelijk. Zouden het wel fijn vinden, alleen spreken het niet uit.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Gaan je ouders? Zo ja: stellen zij er prijs op dat jij er bij bent? Dan gaan.
Ik heb mijn vader iets van 35 jaar niet gezien, hij zal ongetwijfeld de komende jaren wel eens overlijden, geen haar op mn hoofd die er aan denkt naar zijn begrafenis te gaan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:01 schreef jogy het volgende:
het feit dat je er een topic over opent lijkt te suggereren dat er misschien toch iets is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |