Nee, val niet op kaaskoppen.quote:Op donderdag 13 april 2017 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geen leuke mannelijke collega waar je iets mee kan beginnen?
Gezelliggg , ..ewa geniet er maar van.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet veel tot nu toe. Gewinkeld in een shoppingmall hier in de buurt. Gisteravond wel even naar centrum van Madrid geweest, maar na 10 minuten besloten dat leuker is om naar huis te gaan en een meidenavond te houden. Net klaar met dweilen en badkamers boenen. Gaan vandaag voor de verandering thuis eten en dus zo koken.
Lekker rustig dus. Prima. In mei begint de werkdrukte.
Welke maat? Welke kleur?quote:Op donderdag 13 april 2017 19:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gezelliggg , ..ewa geniet er maar van.
En als je ergens toevallig een Real Madrid shirt tegenkomt van rond de 40 euro haal die voor mij , betaal ik je terug als je weer in Hollanda bent.
maar je proeft het als er isquote:Op donderdag 13 april 2017 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heel veel. Smaak is geen racisme.
Wat versta je onder renoveren? Wat ga je doen?quote:
In het geval van een motivatie is je eerste "ingeving" meestal echt het beste. Als iemand er dan al naar gekeken heeft, en het goed bevonden heeft, zou ik het zeker zo laten. Vaak wordt het van twijfelen en wijzigen niet beter in zo'n geval.quote:
Herkenbaar gevoel wel ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zag gisteren op YouTube een zwerver de Koran reciteren. Voelde me toen wel echt schuldig. Ik ga zeker 10 keer per jaar op vakantie en geniet van de mogelijkheden die ik heb. Deze arme man heeft niks en is Allah zo dankbaar. Dankbaarder dan ik zelfs. Voel me dan wel echt een hypocriet.
Ben jij niet te oud om in een voetbalshirtje rond te lopen?quote:Op donderdag 13 april 2017 19:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gezelliggg , ..ewa geniet er maar van.
En als je ergens toevallig een Real Madrid shirt tegenkomt van rond de 40 euro haal die voor mij , betaal ik je terug als je weer in Hollanda bent.
nooit te oudquote:Op donderdag 13 april 2017 20:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ben jij niet te oud om in een voetbalshirtje rond te lopen?![]()
Of is het alleen voor tijdens het sporten?
Mensen die na hun tienerjaren in het dagelijks leven nog in een shirt van hun favoriete voetbalclub rondlopen vind ik wel apart hoor.quote:
Vrije tijd shirt , of tijdens het sporten iddquote:Op donderdag 13 april 2017 20:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ben jij niet te oud om in een voetbalshirtje rond te lopen?![]()
Of is het alleen voor tijdens het sporten?
Maar straks is het heel slecht.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:10 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat versta je onder renoveren? Wat ga je doen?
[..]
In het geval van een motivatie is je eerste "ingeving" meestal echt het beste. Als iemand er dan al naar gekeken heeft, en het goed bevonden heeft, zou ik het zeker zo laten. Vaak wordt het van twijfelen en wijzigen niet beter in zo'n geval.
[..]
Herkenbaar gevoel wel ja.
Wil ook. voor m'n liefje.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maat L.
Het thuisshirt, de witte dus.
apart heeft niemand last van tochquote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen die na hun tienerjaren in het dagelijks leven nog in een shirt van hun favoriete voetbalclub rondlopen vind ik wel apart hoor.
Als het echt heel slecht is, had je vriendin het je wel gezegd.quote:
Oyle. Ik wil deze functie echt heel graag.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als het echt heel slecht is, had je vriendin het je wel gezegd.
Misschien wordt het iets beter, als je er nog langer mee bezig bent, maar misschien wordt het ook iets slechter. Ik zou het echt zo laten.
Is het een interne sollicitatie trouwens?
Dan zou ik het zeker zo laten, omdat het dan dichter bij jou staat. Als je nu weer gaat lopen wijzigen komt het straks misschien gemaakt over. Bovendien, goed is goed.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oyle. Ik wil deze functie echt heel graag.
Top, is goed.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maat L.
Het thuisshirt, de witte dus.
Ik vind zijn religieuze preken nog steeds tof en enorm inspirerend, dat is nooit afgenomen eikquote:
Was je gulenci ooit?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind zijn religieuze preken nog steeds tof en enorm inspirerend, dat is nooit afgenomen eik
Nooit onderdeel van de cemaat, had heb wel vrienden die leraar waren of verbleven in de internaten van de cemaat.quote:
Brb. Even consulaat bellen.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit onderdeel van de cemaat, had heb wel vrienden die leraar waren of verbleven in de internaten van de cemaat.
Ga naar huis of ik sla jouquote:Op donderdag 13 april 2017 21:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Druk vandaag buiten! Ben in hartje Madrid.
En terecht wel.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Acmadilar. Aleviet zijn vonden ze erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |