Ik word heel zenuwachtig van die muziek haha.quote:
Why?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe dat witte uit nu
Ik heb iets tegen wit in kleding.
Hoezo zenuwachtig?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik wordt heel zenuwachtig van die muziek haha.
Even een mooi lied posten:
Geen idee, word daar echt leip van.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Why?
Sandalen met van die slierten eraan. Is van HM premium quality.
Jeetje voor iemand die claimt alle wijsheid in pacht te hebben is het vetgedrukte wel een tegenvaller.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik wordt heel zenuwachtig van die muziek haha.
Even een mooi lied posten:
Het is illustreert slechts hoe zenuwachtig ik van die muziek word, ik ga er zelfs spontaan werkwoorden verkeerd van vervoegen.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje voor iemand die claimt alle wijsheid in pacht te hebben is het vetgedrukte wel een tegenvaller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschrikkelijk..........quote:Op woensdag 12 april 2017 19:40 schreef Hamzoef het volgende:
Wat vind je van de muziek trouwens, of heb je het niet geluisterd?
Tovbe, op wie doel je bequote:Op woensdag 12 april 2017 19:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Love is in the airrrrrr!! Zo schattig.
Ik vind het echt heel vreemd als mensen zo spreken, wetende dat ik al 3.5 jaar met iemand ga.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik laat de twee tortelduifjes alleen. Tot morgen! Xx
Dat is ook mooi inderdaad. Ik luister mijn leven al muziek die ik mooi vind, zonder overal ideologie/religie als meetlat naast te houden. Ik heb sowieso een extreem brede muzieksmaak.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
Hmzoef, mijn stijl is meer dit:
Deze vooral omdat mijn vader hier gek op is
Het doet mij deugd dat soennieten tegenwoordig ook naar dit soort muziek luisteren.
100% mee eens ja.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel vreemd als mensen zo spreken, wetende dat ik al 3.5 jaar met iemand ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2017 20:19:25 ]
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is ook mooi inderdaad. Ik luister mijn leven al muziek die ik mooi vind, zonder overal ideologie/religie als meetlat naast te houden. Ik heb sowieso een extreem brede muzieksmaak.
Maar je hebt bijvoorbeeld mensen die weigeren Ahmet Kaya te luisteren, alleen vanwege zijn achtergrond, ook als de betreffende liedjes daar niets mee te maken hebben. Ik snap dat niet.Als ik iets mooi vind, luister ik het zo simpel is het.
[..]
100% mee eens ja.Oh daar heb ik ook schijt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger hoorde ik papa op zijn keyboard altijd Olurum Turkiyem spelen
Vond hij gewoon mooi.
Ik ben sws niet voor indelen naar religie etc. Meeste mensen wel. Zo ben ik vorige keer door iemand geblokkeerd, omdat ik Ahmey Kaya's pagina ben gaan volgen.![]()
Behalve als het om Somaliërs gaat dan toch?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben sws niet voor indelen naar religie etc.
Cijfers liegen niet over somaliers. Maar betekent niet dat ik ze discrimineer of anders behandel..quote:Op woensdag 12 april 2017 20:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Behalve als het om Somaliërs gaat dan toch?![]()
Sorry. Dit schot voor open goal kon ik niet aan me voorbij laten gaan.![]()
Ik post nog één wonderschone melodie in dit topic, en dan houd ik het voor gezien voor vandaag.
Ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 00:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
En, inmiddels al dm's naar elkaar verstuurd?
Vind jij van niet dan?quote:Op donderdag 13 april 2017 11:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoor dat hamzoef goed bij jou past
Stimorol het omgekeerde. Je weet wat ze zeggen? Les extrêmes se touchent.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:55 schreef Drug het volgende:
[..]
nee hamzoef is geestelijk te krachtig en fysiek te zwak
nee neequote:Op donderdag 13 april 2017 11:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Stimorol het omgekeerde. Je weet wat ze zeggen? Les extrêmes se touchent.
paars ja? boho hoorquote:Op donderdag 13 april 2017 11:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik zag gisteren een leuke paarse broek. Ga em kopen.
Klopt, maar voor nu gewoon handig.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:00 schreef Drug het volgende:
[..]
dat zo'n gezegde leuk klinkt, maar veel te simplistisch is
Edgy? Vind van niet. En een roze broek wil ik. Probleem is, heb geen ruimte. Mijn nicht neemt een doos Marokkaanse kaas mee omdat mijn moeder dat graag wil. Moet ik dus ook al meenemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |