Ik kan ook geen bewijs laten zien want heb nergens een bon of transacties van het lot. Betekent toch niet dat ik daardoor niet kan winnen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:19 schreef icloud het volgende:
Ik heb medelijden met die gastjes die een valse naam invullen of geen bewijs kunnen laten zien en dan 10.000 euro winnen of meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt alleen uit voor hoeveel loten je krijgt, verder totaal niet belangrijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik kan ook geen bewijs laten zien want heb nergens een bon of transacties van het lot. Betekent toch niet dat ik daardoor niet kan winnen?
Theoretisch kan dan iedereen gewoon mee doen toch met deze bijzondere trekking? Bedoelt icloud dan alleen de mensen die een valse naam opgeven, ja dat zou dom zijn ja want je moet toch een keer je geld komen innen als je wint.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maakt alleen uit voor hoeveel loten je krijgt, verder totaal niet belangrijk.
Yep, valse naam/gegevens. Genoeg mensen die 5 bankrekeningen hebben, kun je met 5 namen meespelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:17 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Theoretisch kan dan iedereen gewoon mee doen toch met deze bijzondere trekking? Bedoelt icloud dan alleen de mensen die een valse naam opgeven, ja dat zou dom zijn ja want je moet toch een keer je geld komen innen als je wint.
Hoezo is het een dom opgezet plan? Op deze manier worden veel gedupeerden al buitenspel gezet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja... alleen de staatsloterij kan met zo'n dom opgezet plan komen. Ach ja, kom maar op met die miljoen
Nou misschien niet dom vanuit hun oogpunt, maar wel triest.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoezo is het een dom opgezet plan? Op deze manier worden veel gedupeerden al buitenspel gezet.
Ik heb mail gekregen van de staatsloterij met mijn "winnende"quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik kan ook geen bewijs laten zien want heb nergens een bon of transacties van het lot. Betekent toch niet dat ik daardoor niet kan winnen?
Jawel, boven de 10.000 euro moet je persoonlijk langs komen en krijg je een gesprek waarbij zoveel mogelijk word nagegaan of je echt hebt meegespeeld.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maakt alleen uit voor hoeveel loten je krijgt, verder totaal niet belangrijk.
Hoe krijg je dit nu weer verzonnen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Jawel, boven de 10.000 euro moet je persoonlijk langs komen en krijg je een gesprek waarbij zoveel mogelijk word nagegaan of je echt hebt meegespeeld.
Dat klinkt al helemaal stompzinnig, met hoeveel mensen moeten ze dan gaan praten. En hoe gaan ze van mij bewijzen dat ik toen geen lot heb gekocht? Ik kan toch een willekeurige sigarenboer noemen waar ik 10 jaar geleden wat heb gehaald? Maar dan nog, misschien is mijn geheugen slecht en ben ik het alweer vergeten...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Jawel, boven de 10.000 euro moet je persoonlijk langs komen en krijg je een gesprek waarbij zoveel mogelijk word nagegaan of je echt hebt meegespeeld.
is niet verzonnen.quote:
bewijzen is dan ook een groot woord, maar als jij bijvoorbeeld op 29 april 1990 geboren bent en aangegeven hebt dat je met meer dan 1 trekking hebt meegedaan heb je wel een dingetje te verklaren.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat klinkt al helemaal stompzinnig, met hoeveel mensen moeten ze dan gaan praten. En hoe gaan ze van mij bewijzen dat ik toen geen lot heb gekocht? Ik kan toch een willekeurige sigarenboer noemen waar ik 10 jaar geleden wat heb gehaald? Maar dan nog, misschien is mijn geheugen slecht en ben ik het alweer vergeten...
Waar kan ik dit terugvinden?quote:
Dat kan hij dan alleen hebben aangegeven als hij zijn persoonsdata valselijk heeft ingegeven. Dan komt zijn ingevulde data niet overeen met zijn ID en heeft hij pech en krijgt hij niets.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
bewijzen is dan ook een groot woord, maar als jij bijvoorbeeld op 29 april 1990 geboren bent en aangegeven hebt dat je met meer dan 1 trekking hebt meegedaan heb je wel een dingetje te verklaren.
even lezen in het deelnemersreglement waarvoor je getekend hebt dus die je al gelezen hebt.quote:
bewijzen is een groot woord zei ik je al, je krijgt echter gewoon wel een babbel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat kan hij dan alleen hebben aangegeven als hij zijn persoonsdata valselijk heeft ingegeven. Dan komt zijn ingevulde data niet overeen met zijn ID en heeft hij pech en krijgt hij niets.
Mensen die nu iets winnen hoeven van vroeger helemaal niets aan te tonen.
Mensen die beweren van wel mogen daar een bron voor aanvoeren.
Daar wil ik wel een bron van zien. In de deelnemersreglementen staat het niet,quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
bewijzen is een groot woord zei ik je al, je krijgt echter gewoon wel een babbel.
Wie zegt van niet? Alleen je kunt officieel niet aan meerdere trekkingen hebben meegedaan.quote:echter bij invullen van 29-04-1990 als geb datum mag je gewoon mee doen hoor.
quote:Kan ik mijn gewonnen prijs ergens ophalen?
Prijzen van ¤ 10.000,- en hoger moet u persoonlijk komen afhalen op het kantoor van de Staatsloterij. U moet zich persoonlijk identificeren en de Staatsloterij kan om bewijs van deelname vragen. Andere prijzen worden automatisch overgemaakt op uw rekening.
Waar dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Het staat gewoon bij veelgestelde vragen.
Die je zelf al hebt gequote, je bent verplicht om ZELF je prijs op te komen halen op kantoor, je te identificeren en op aanvraag bewijs te leveren.quote:
Dat bewijs van deelname gaat over het bewijs van deelname aan de huidige trekking en heeft helemaal niets nodig met vroeger, Ze kunnen je vragen om je huidig lot te laten zien, jij laat je mailtje met je loten zien en alles is alweer klaar. (Dit is ook al eerder behandeld in dit topic.)quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Die je zelf al hebt gequote, je bent verplicht om ZELF je prijs op te komen halen op kantoor, je te identificeren en op aanvraag bewijs te leveren.
Mijn andere vraag?quote:Om op je andere vraag terug te komen ze gaan praten met 145 mensen.
Op basis van 13.3c ben je verplicht je prijs op te halen op het hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat bewijs van deelname gaat over het bewijs van deelname aan de huidige trekking en heeft helemaal niets nodig met vroeger, Ze kunnen je vragen om je huidig lot te laten zien, jij laat je mailtje met je loten zien en alles is alweer klaar. (Dit is ook al eerder behandeld in dit topic.)
Ik zie nog steeds nergens een vermelding van een gesprek waarin word nagegaan of en hoe vaak je vroeger hebt meegespeeld. Dus ik wacht nog steeds op de bron voor die bewering.
[..]
Mijn andere vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |