quote:hoho het is nog lang niet door
Op woensdag 11 december 2002 16:50 schreef Kai het volgende:
Dit is het slechtste nummer dat we de afgelopen 20 jaar naar het songfestival hebben gestuurd. Ok,ok miss einstein en willeke alberti waren ook slecht maar dit slaat werkelijk alles. Ik weet wel dat we volgend jaar gewoon weer een jaar niet mee doen.
quote:Dus zullen we deze keer misschien eens winnen!
Op woensdag 11 december 2002 16:50 schreef Kai het volgende:
Dit is het slechtste nummer dat we de afgelopen 20 jaar naar het songfestival hebben gestuurd. Ok,ok miss einstein en willeke alberti waren ook slecht maar dit slaat werkelijk alles. Ik weet wel dat we volgend jaar gewoon weer een jaar niet mee doen.
Hoe dan ook, zonder het liedje gehoord te hebben voorspel ik toch dat Nederland het wel weer dramatisch slecht zal doen.
quote:Nog niet gehoord. Als ik dit zo lees doet het me denken aan "The Original - I love you baby". In de jaren 80 heeft België begin jaren 80 eens een songfestivalliedje gehad die uit maar 1 zin bestond. 'Rendez-vous, maar de maat is vol en m'n kop is toe'...
Op woensdag 11 december 2002 16:48 schreef Yolien het volgende:
Ik luisterde het net ook
"kom wij gaan kijken hoevaak je Blue skies are for free in 1 liedje kan zingen"
edit: dat was dus van 'Pas de Deux'
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 11-12-2002 16:58]
Trouwens imo vind ik het hele songfestival zwaar zuigen met al die nep nummers die niemand mooi vind en die grote vriendjespolitiek
Goeje marketing is 't halve werk. En 't is gewoon een vrolijk 'feel-good' nummer ... niet erg interessant maar het luistert lekker weg.
Voor wie het niet weet: dit nummer wordt zowat dagelijks verder ontwikkeld/bedacht/uitgewerkt door Erik Dikeb in het programma van Stenders.
quote:Heeft iemand een foto van die Sunny? Iedereen heeft 't over haar maar weet nog steeds niet welke van de Idols-peppies ze nou moet voorstellen.
Op woensdag 11 december 2002 17:07 schreef Phat Lip het volgende:
Maar dit is toch allemaal wel een beetje grappig bedoeld?
Ik bedoel het is een projectje van Dikhep en Rob en Fred..
Met sunny in het achtergrondkoortje (dacht ik)
Achtergrondkoortje: heb niet de hele tijd geluisterd ... 's middags zouden ze bepalen wie van de 3 er door mocht toch? Mocht de 'winnaar' dan lead of backing vocals zingen?
quote:Sunny is dat arrogante regelteefje..
Op woensdag 11 december 2002 17:09 schreef michiel- het volgende:[..]
Heeft iemand een foto van die Sunny? Iedereen heeft 't over haar maar weet nog steeds niet welke van de Idols-peppies ze nou moet voorstellen.
Achtergrondkoortje: heb niet de hele tijd geluisterd ... 's middags zouden ze bepalen wie van de 3 er door mocht toch? Mocht de 'winnaar' dan lead of backing vocals zingen?
quote:Jaja, heb alles al over Sunny gehoord
Op woensdag 11 december 2002 17:14 schreef Phat Lip het volgende:
[..]
Sunny is dat arrogante regelteefje..
En ze hadden het vannochtend over een achtergrondkoortje ja en dat zou Sunny wel gaan winnen zeiden ze..
quote:Ik weet genoeg...
Op woensdag 11 december 2002 17:07 schreef Phat Lip het volgende:
Dikhep
Waarom stuurt Nederland Dreadlock Pussy niet naar het songfestival
(en ik vind het een geweldige grap!)
mensen hebben dit nummer dadelijk al zovaak gehoord, dat ze het leuk gaan vinden, en heeft dadelijk dus bij de voorronde al een grotere kans dan een liedje wat je dan nog niet gehoord hebt
Het blijft gewoon KUT!
* Elbutre krijgt nu al koude rillingen van Idols-Sunny in het achtergrondkoortje!
quote:Wees gerust, Sunny komt er niet in. Gisteren was op TV te zien dat Henk-Jan (Idols) haar had afgewezen 'omdat ze wat aan haar attidude moest gaan doen'.
Op donderdag 12 december 2002 09:47 schreef Elbutre het volgende:
Dit is zo' nummer waarvan het niet uitmaakt hoeveel keer je hem hoort!Het blijft gewoon KUT!
* Elbutre krijgt nu al koude rillingen van Idols-Sunny in het achtergrondkoortje!
quote:is ze nu zelfs voor het songfestival achtergrond koor afgewezen??????
Op donderdag 12 december 2002 10:23 schreef postinggirl het volgende:[..]
Wees gerust, Sunny komt er niet in. Gisteren was op TV te zien dat Henk-Jan (Idols) haar had afgewezen 'omdat ze wat aan haar attidude moest gaan doen'.
ben benieuwd naar het lied van gordon (wat ook doorgaat naar de voorronde)
en naar dat liedje van Carlo, wat zijn exvriend Eloy gaat zingen, maar niet door is naar de voorronde
quote:BSAFF voldoet 100% aan deze voorwaarden: instant winner dus!
Oehoe, ik hoor een kangoeroe
Kabaal
Oehoe
Wauw, wauw
Yeah, yeah
Jee, jeeWie er wil winnen in Brussel
Maakt van zijn teksten geen puzzel
Groot publiek, 't mag nergens over gaan
Verstand op nul, 't-is korte baan
(Hou het simpel, hou het simpel)
Vandaar dit kleuterschoolrefreinrefr.:
Oehoe, ik hoor een kangoeroe
Wauw, wauw, ik zie een grote pauw
Yeah, yeah, daar loopt een bokkie-beh
Jee, jee, we gaan naar Belgi-jeeLiedjes met te moeilijke woorden
Zullen wij in Brussel niet horen
De kans is groot dat niemand ze begrijpt
Verstand op nul, Europa kijkt
(Hou het simpel, hou het simpel)
Vandaar dit kleuterschoolrefreinrefr.
Waarom kan het niet anders zijn
Dan was dit niet zo'n dom refreinOehoe
Wauw, wauw,
Yeah, Yeah,
Jee, jee, Belgi-jeerefr.(2x)
[Dit bericht is gewijzigd door NT-T.BartMan op 12-12-2002 10:37]
quote:Dat was meer anti-songfestival. Zat dat nummer niet in Pisa of Verona?
Op donderdag 12 december 2002 10:34 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Lang, lang, lááááng geleden zongen Henk Spaan en Harry Vermeegen het volgende songfestivalliedje:BSAFF voldoet 100% aan deze voorwaarden: instant winner dus!
quote:Sorry, ik was vergeten om de [sarcastische mode] aan te zetten...
Op donderdag 12 december 2002 10:36 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dat was meer anti-songfestival. Zat dat nummer niet in Pisa of Verona?
Het liedje is slecht? Alleen omdat (o.a.) Dikeb het heeft geschreven? Wat een onzin. Het liedje past perfect bij het Songfestival en het is lekker fout, up-tempo, de tekst is simpel en prima na te lallen en na afloop blijft het reffrein in je hoofd spoken. Als dat geen potentiële winnaar is.
Ik werd er in ieder geval goed vrolijk van toen het live werd opgevoerd bij ruuddewild.nl en dat was voor het eerst dat ik het nummer helemaal gehoord heb.
"Pays-Bas, douze points"
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 12-12-2002 14:08]
Je hebt het een keer gehoord en het blijft in je hoofd zitten...
Het zou wel een van de beter nummes worden die we afgelopen jaren hebben opgevoerd op het songfestival (mochten ze het nationale songfestival winnen...)
quote:idd, dat is onzin ja..
Op donderdag 12 december 2002 13:56 schreef Dr_Crouton het volgende:Het liedje is slecht? Alleen omdat (o.a.) Dikeb het heeft geschreven? Wat een onzin.
maar het klinkt niet, heeft geen goed begin/eind..
maar omdat het zo geplugged wordt is het al niet meer eerlijk tegenover de rest...
en over foute liedjes
Stefan Raab - Wadde Hadde Dude Da (duitsland) heeft het ook niet gered (terwijl ik dat wel een leuk fout nummer vond)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |