Dit ziet er veel beter uit en klinkt veel beter dan de eerdere repetitiesquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:09 schreef Greys het volgende:
Vond dit de beste rehearsal van Francesco. Klinkt stuk beter nu. Wel jammer dat ie dat handje in het begin niet meer omhoog doetVond ik juist wel wat hebben. En hij kijkt wat veel naar (voor hem) rechts.
Ja, absoluut! Hij straalt het plezier nu ook weer meer uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit ziet er veel beter uit en klinkt veel beter dan de eerdere repetities
Ik vind hem ook gewoon een leuk persoonquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:09 schreef Greys het volgende:
Vond dit de beste rehearsal van Francesco. Klinkt stuk beter nu. Wel jammer dat ie dat handje in het begin niet meer omhoog doetVond ik juist wel wat hebben. En hij kijkt wat veel naar (voor hem) rechts.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind hem ook gewoon een leuk persoon
Terecht ookquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
En ik vind het leuk dat de nummers 1 en 2 elkaar als hun favorieten noemen.
Ik kan er prima mee leven als Portugal tweede wordt, maar ik hoop toch echt dat Italië gewoon wint; zoals het hoort. Het is gewoon zo'n fijn, leuk, prettig liedje...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Terecht ookD'r is maar een top 2 en de rest hobbelt er maar wat achteraan. Zou me verbazen (en frustreren) als deze 2 niet de top 2 zijn.
Ja ik hoop het eigenlijk ook wel, denk dat ik iig op 'm ga stemmen morgen. Maar mocht 't anders uitpakken dat Portugal wint en Italië 2e wordt kan ik ook wel mee leven. Alleen gun ik stiekem Italië de winst net ietsjes meerquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee leven als Portugal tweede wordt, maar ik hoop toch echt dat Italië gewoon wint; zoals het hoort. Het is gewoon zo'n fijn, leuk, prettig liedje...
Ik stem voorquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:03 schreef Greys het volgende:
Ik zou met beide winnaars erg blij zijn. KUNNEN ZE NIET GEWOON SAMEN WINNEN MET EXACT EVENVEEL PUNTEN? En dan beide nummers na afloop nog eens. Allebei met wapperende aement:+
Ultiem, de twee die elkaars favoriet zijn en het elkaar gunnen samen winnen elk in hun eigen taal met elk een héél ander soort lied. Talk about CELEBRATE DIVERSITY!quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ultiem, de twee die elkaars favoriet zijn en het elkaar gunnen samen winnen elk in hun eigen taal met elk een héél ander soort lied. Talk about CELEBRATE DIVERSITY!
Vind het ook maar matig, maar dat is niet zo'n gangbare opvatting op dit forum.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:13 schreef BB-King het volgende:
Waarom wordt dit nummer zo gehypt?
Matige melodie, geen indrukwekkende stem en een belachelijke presentatie.
Als een halve gare met je armen zwaaien en dansen met iemand in een gorillapak?
Misschien scoort het bij publiek maar de jury zal dit toch niet raten?
Schijnbaar hebben wij wel verstand van muziek.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:15 schreef Revanches het volgende:
[..]
Vind het ook maar matig, maar dat is niet zo'n gangbare opvatting op dit forum.
Fixedquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben wij geen verstand van muziek.
Ik vind alleen Bulgarije geen top 3 waardquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:19 schreef Greys het volgende:
Tweet van Francesco vandaag. De top 3!
[ afbeelding ]
Ik heb precies hetzelfde. Kzou niet gek worden als ie wint hoor (zoals ik bv bij winst Roemenië zou wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind alleen Bulgarije geen top 3 waard
Kerel kan kneitersgoed zingen en levert telkens weer, maar dat nummer is in z'n totaliteit een beetje 'meh'. Zo eentje die je ooit eens op de radio hoort en dan gelijk weer vergeten bent tussen alle soortgelijke vergeetbare nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |