Waarom ben ik jou nog niet tegengekomen?quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen foto ingesteld dus komt goed
Je moet dan eerst even uitvinken dat je enkel op bears zoekt.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Waarom ben ik jou nog niet tegengekomen?
Ik had hem op twinks staan. Bedanktquote:Op woensdag 12 april 2017 13:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet dan eerst even uitvinken dat je enkel op bears zoekt.
Omdat ik geen foto heb ingesteld vermoed ikquote:Op woensdag 12 april 2017 13:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Waarom ben ik jou nog niet tegengekomen?
Meer squats doen.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook puntige knietjes![]()
*druipt af*
Dat werkt mijn botten toch niet weg?quote:
Spreek mij eens aan danquote:Op woensdag 12 april 2017 13:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat ik geen foto heb ingesteld vermoed ik
Ja, doordat de spieren eromheen dikker worden valt dat puntige minder op.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat werkt mijn botten toch niet weg?
En sowieso, krijg je spierballen op je knie dan?
Nou vinden m'n kniebanden squats denk ik minder fijn, maar ik doe wel squats voor m'n buns of steel natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2017 13:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, doordat de spieren eromheen dikker worden valt dat puntige minder op.
Wel lekker diep gaan dan hequote:Op woensdag 12 april 2017 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou vinden m'n kniebanden squats denk ik minder fijn, maar ik doe wel squats voor m'n buns of steel natuurlijk
Je bent onvindbaarquote:Op woensdag 12 april 2017 13:48 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Spreek mij eens aan dan
Ik heb wel foto ingesteld
Hou ik vanquote:
Ja ik heb .. ik ben de naam kwijt, moment.... trochanter majoris pijn syndroom. Dus dwz dat de peesplaat in m'n bovenbeen zeer doet (te kort en volledig verkrampt) en die zit van je heup tot aan je knie vast, dus daarom doet m'n knie dan ook zeer.quote:Mijn knieen vinden squats ook niet zo leuk. Het kraakt altijd zo.
O bah. Enig excuus is verkouden zijn.quote:
Mij zul je nooit (meer) op Grindr vinden. Ik heb die app een tijd geleden vaarwel gezegd. Wat een bagger-app zeg. Om de haverklap crashes, weinig functionaliteit (ook in de betaalde versie), etc.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit te ver weg voor jullie Grindr
Ik moest laatst lachen omdat een vriend van me me niet kon vinden op grindr. "En je zit gvd naats me!!" Uh... check je age filter eens. "5..." BINGO!
Ik heb zelden crashes.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mij zul je nooit (meer) op Grindr vinden. Ik heb die app een tijd geleden vaarwel gezegd. Wat een bagger-app zeg. Om de haverklap crashes, weinig functionaliteit (ook in de betaalde versie), etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |