Lekker droge gezichtsuitdrukkingquote:
Baby'squote:Op zondag 16 april 2017 11:59 schreef Meaghan het volgende:
Vannacht geboren.. 6 prachtige paasbaby's 😍
[ afbeelding ]
Is die rechter er een van mijn beer? Lijkt welquote:Op zondag 16 april 2017 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ link | afbeelding ]
Foto van slechte kwaliteit, omdat flits.. maar ik vond ze zo schattig samen: Noir en Oreo lekker dicht tegen elkaar aan.
Rechts helemaal achterin wel! Dat is Valencia (zeugje).quote:Op zondag 16 april 2017 21:47 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Is die rechter er een van mijn beer? Lijkt wel
Gaat alles goed met paps? En heb je er nog een nestje van ? Of nu ff niet?quote:
Alles prima, ik verwacht over een week of 6 weer nestjes van 'm.quote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat alles goed met paps? En heb je er nog een nestje van ? Of nu ff niet?
Hier is Yoshi (beertje) net gecastreerd en die mag over ongeveer 4 weken bij de rest.
Zal hij wel leuk vinden, gok ik zo
quote:Op zondag 16 april 2017 23:42 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Alles prima, ik verwacht over een week of 6 weer nestjes van 'm.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:02 schreef NijntjesUk het volgende:
Geen idee wie die puntpaprika heeft opgegeten..![]()
[ afbeelding ]

Die creme-kleur is zo snoezig! Lekker bekkie!quote:Op zondag 16 april 2017 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rechts helemaal achterin wel! Dat is Valencia (zeugje).
Die voorin rechts is Oreo, die is al 4 jaar oud.![]()
Marshmellow (zeugje), lijkt heel erg op paps:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ahww nee... het houdt ook niet op he ...quote:Op donderdag 20 april 2017 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik wilde op vakantie dus met de hele bups naar de dierenarts want ik vertrouwde een paar dingen niet sinds dit paasweekend.
Resultaat:
-de nieuwe castraat heeft schimmel meegenomen uit de opvang. tnx
-Knofje heeft het ook en niet zo zuinig ook, ik herkende het niet eens als schimmel zo raar zag het eruit
-Ollie's boventanden moeten regelmatig schoongemaakt worden en hij mag geen fruit (kreeg ie al niet) want hij heeft steeds van die ontstoken bovenlipjes. Insmeren met honingzalf.
-En... tromgeroffel... Schaap heeft een tumor. Vorige week nog niks, nu een dikke pingpongbal in haar buik. Het was geen cyste, want deze bult was massiever en ze gedroeg zich ook niet als een heks, en ze was ook niet kaal geworden. Echo gemaakt, en het was een snel groeiende tumor. Hij zat nog redelijk aan het oppervlak, ze durfde te opereren, maar ik niet. We kijken het een paar dagen aan tot na het weekend, ik heb pijnstiller voor haar meegekregen hoewel ze geen pijn vertoont en ook gewoon eet en kloot en fluit, maar ja, cavia's he. Als de bult nog groter wordt of als ze er zichtbaar last van krijgt, dan moet ik beslissen of ik haar laat inslapen of dat ik de operatie probeer. Ze schatte de overlevingskans met een operatie op 50/50.
M'n schaapjeStond daar weer te janken als een klein kind. Tumoren komen niet vaak voor, maar wel bij Schaap natuurlijk.
Nu de hele bups in een badje met antischimmel dopen.
Haar karakter is hoe ze eruit ziet: lief en snoezigquote:Op donderdag 20 april 2017 16:44 schreef Lyssa het volgende:
[..]Hij/zij lijkt op mijn Loki (die al heel wat jaar op de Regenboogburg leeft).
[ afbeelding ]
[..]
Die creme-kleur is zo snoezig! Lekker bekkie!
Heb je weleens Eurologist uitgeprobeerd ?quote:Op donderdag 20 april 2017 18:15 schreef NijntjesUk het volgende:
Net zo knap als mijn Lexie.![]()
@CherryLips, das mooi kut.
Ik ga maandag met Saartje,die piept weer bij t plassen. (Ze krijgt nu pijnstilling.)
Nee, wel iets anders op kruidenbasis. T lijkt wel alsof er ook n verharding zit bij haar vagina.quote:Op donderdag 20 april 2017 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weleens Eurologist uitgeprobeerd ?
Kan zijn van het persen?quote:Op donderdag 20 april 2017 19:29 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Nee, wel iets anders op kruidenbasis. T lijkt wel alsof er ook n verharding zit bij haar vagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |