achter de computer beetje fronsenquote:Op zondag 9 april 2017 10:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja toch? Hij is altijd wel bezig.
Hou op hoorquote:Op zondag 9 april 2017 10:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja toch? Hij is altijd wel bezig.
dat vind jij, ik vind hem behoorlijk storend, behalve als hij danstquote:Op zondag 9 april 2017 10:27 schreef DKUp het volgende:
Hij is minder storend dan het merendeel van de bewoners.
Geen idee. Ik weet ook niet of het moeilijker is geworden. Vroeger was het nog een ni;e;uwtje en waren wij misschien anders kritisch. Mijn smaak is het ook niet, maar hij is altijd wel bezig. Hoe hij zich de laatste tijd opstelt in zijn raadgevingen enzo, vind ik niets.quote:Op zondag 9 april 2017 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Zoveel doet hij eigenlijk ook niet, wat Isa en Aike op een dag deden doet hij dagen over.
De markt organiseren hoeveel werk kan dat zijn na al die jaren
quote:Op zondag 9 april 2017 10:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
achter de computer beetje fronsen
Nouja, ik let niet zo op hem, hij is redelijk onzichtbaar als hij er is. Maakt me ook geen reet uit eigenlijk.quote:
Ik vind hem zeer storend, zijn manier van doen, zijn manier van praten, zijn manier van bewegen.quote:Op zondag 9 april 2017 10:27 schreef DKUp het volgende:
Hij is minder storend dan het merendeel van de bewoners.
Ik vind stoken en gezuip vervelender om naar te kijken.quote:Op zondag 9 april 2017 10:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat vind jij, ik vind hem behoorlijk storend, behalve als hij danst
Kef stookt ook hoor, heel erg zelfsquote:Op zondag 9 april 2017 10:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind stoken en gezuip vervelender om naar te kijken.
Echt wel. Nasty mannetjequote:Op zondag 9 april 2017 10:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Kef stookt ook hoor, heel erg zelfs
ik zou zeggen, dream onquote:Op zondag 9 april 2017 10:45 schreef Injetta het volgende:
Bil heeft vannacht gedroomd dat Jessie met vakantie ging. Boyd had Nicky's voor hem gekocht als afscheidskado. Billy had gezegd: ik vind het heel erg dat je weggaat.. ik wil niet dat je gaat. Boyd gaf het kado. Jessie was heel blij, ging de gebruiksaanwijzing lezen en toen ging hij.
Daarna heeft Billy hem nooit meer gezien.
Jessie hoort het verhaal emotieloos aan. Zegt verder niks erop.
klopt, dat doet hij dus nietquote:Op zondag 9 april 2017 10:48 schreef Injetta het volgende:
Overlegt Kevin wel eens over wat hij voor kramen regelt voor een markt? Vorige markt leek het alsof de bewoners volledig verrast waren wat er stond. Vreemd...
Afgelopen week heeft hij wel een en ander overlegd maar kwam er weinig tegenspraak.quote:Op zondag 9 april 2017 10:48 schreef Injetta het volgende:
Overlegt Kevin wel eens over wat hij voor kramen regelt voor een markt? Vorige markt leek het alsof de bewoners volledig verrast waren wat er stond. Vreemd...
Daar voelt ie zich waarschijnlijk veel te goed voorquote:Op zondag 9 april 2017 10:48 schreef Injetta het volgende:
Ik heb vrijdag het kippen vrouwtje gesproken op de markt in Heemskerk , en die zei dat het daar allemaal een groot toneel spel isquote:Op zondag 9 april 2017 10:48 schreef Injetta het volgende:
hij vertelde dat de kluis en drankenkast er voor de show zijn, zoietsquote:Op zondag 9 april 2017 10:50 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cosserskan iemand me uitleg geven over de TT?
quote:Op zondag 9 april 2017 10:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
hij vertelde dat de kluis en drankenkast er voor de show zijn, zoiets
Valt nog mee ik heb 'n foon waar ik nieteens mee kan bellen alleen watsappen ook al staat er 30 euro beltegoed op. Wordt tijd voor 'n nieuwe foonquote:
ging over jessiequote:Op zondag 9 april 2017 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt nog mee ik heb 'n foon waar ik nieteens mee kan bellen alleen watsappen ook al staat er 30 euro beltegoed op. Wordt tijd voor 'n nieuwe foon
Ik weet niet wat het is, maar hij is heel erg een einzelganger. Echt contact en overleggen zie je bij hem niet.quote:Op zondag 9 april 2017 10:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Daar voelt ie zich waarschijnlijk veel te goed voor
Dat meen je nietquote:Op zondag 9 april 2017 10:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag het kippen vrouwtje gesproken op de markt in Heemskerk , en die zei dat het daar allemaal een groot toneel spel is
Lijkt me ook dan... alhoewel bellen... is zooooo uit.quote:Op zondag 9 april 2017 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt nog mee ik heb 'n foon waar ik nieteens mee kan bellen alleen watsappen ook al staat er 30 euro beltegoed op. Wordt tijd voor 'n nieuwe foon
probeert alles in eigen hand te houden, zich onmisbaar te maken, maar niemand is onmisbaarquote:Op zondag 9 april 2017 10:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar hij is heel erg een einzelganger. Echt contact en overleggen zie je bij hem niet.
Is dat de foon die je van mij heb ?quote:Op zondag 9 april 2017 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Klopt. Ook over thuis hoor je hem zelden. Vreemd mannetjequote:Op zondag 9 april 2017 10:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar hij is heel erg een einzelganger. Echt contact en overleggen zie je bij hem niet.
Echt bizar... heeft ze niet begrepen dat je die troep 's avonds eraf moet halen? Heeft te veel,soaps gekeken denk ik....quote:Op zondag 9 april 2017 10:55 schreef Ranah het volgende:
romy heeft goed geslapen, voelt zich weer rustig en haalt de make up van haar gezicht
vroeger zo vaak in mn bed gerold na het stappenquote:Op zondag 9 april 2017 10:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt bizar... heeft ze niet begrepen dat je die troep 's avonds eraf moet halen? Heeft te veel,soaps gekeken denk ik....
Dat kan, maar het lijkt alsof Romy denkt dat het zo hoort.....quote:Op zondag 9 april 2017 10:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vroeger zo vaak in mn bed gerold na het stappen
die is wel extreem ja, is trots als ze haar tanden heeft gepoetstquote:Op zondag 9 april 2017 11:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat kan, maar het lijkt alsof Romy denkt dat het zo hoort.....
ze checkte ook wat er allemaal uitkwamquote:Op zondag 9 april 2017 11:08 schreef Injetta het volgende:
Romy heeft de halve loods vertelt dat ze haar neus gaat snuiten.
denk ook wel dat het de omstandigheden daar zijn, veiliger om aan elkaar te klittenquote:Op zondag 9 april 2017 11:13 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het abnormaal zoals die tweeling samenklit. Ik ken toevallig een paar eeneiige tweelingen maar een dergelijke symbiose is volgens mij niet normaal.
Dat dacht ik ook, maar dan zouden ze nu toch wel af en toe los van elkaar kunnen, maar het lijkt wel alsof ze aan elkaar vast zitten.quote:Op zondag 9 april 2017 11:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk ook wel dat het de omstandigheden daar zijn, veiliger om aan elkaar te klitten
Zoals ze ook rondloopt in dat korte broekje en met haar haar loopt te zwieren. Voelt zich miss World of zo...quote:Op zondag 9 april 2017 11:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
Bil voelt zich helemaal de bom
Het is ook best lastig als je niks vrouwelijks hebt ...quote:Op zondag 9 april 2017 11:22 schreef Injetta het volgende:
Billy heeft zich in 10 minuten tijd al 3 keer verkleed
Die heeft geen BH nodig, er zit daar niks!quote:Op zondag 9 april 2017 11:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
Bil voelt zich helemaal de bom
Maar rent vervolgens naar een shirt, knipt het stuk en bindt het om haar hoofd.quote:
Zal zo wel een 'verdiend' potje bier in d'r lelijke klauwen hebben.quote:Op zondag 9 april 2017 11:29 schreef kkka3 het volgende:
Bats loopt 3 dagen achter met de financiën door de proef![]()
Ze gaat vanavond de financiën doen
Ben benieuwd
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 9 april 2017 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal zo wel een 'verdiend' potje bier in d'r lelijke klauwen hebben.
Tijd om naar Almere te gaanquote:Op zondag 9 april 2017 11:30 schreef puzziepie het volgende:
Ramoon voelt zich slapjes door de menstruatie
Ik heb echt nog nooit zoveel vrouwen gezien die hun menstruatie als argument voor alles gebruikenquote:
Toch hoor ik Ramoon er zelden overquote:Op zondag 9 april 2017 11:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zoveel vrouwen gezien die hun menstruatie als argument voor alles gebruiken
Hij heeft gesportquote:Op zondag 9 april 2017 11:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Boyd, hijgen en steunen, hoe oud is die gast?
29quote:Op zondag 9 april 2017 11:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Boyd, hijgen en steunen, hoe oud is die gast?
Tijdens gym op de school was dat altijd het argument in groep acht en de middelbare school.quote:Op zondag 9 april 2017 11:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zoveel vrouwen gezien die hun menstruatie als argument voor alles gebruiken
Op de basisschool?quote:Op zondag 9 april 2017 11:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijdens gym op de school was dat altijd het argument in groep acht en de middelbare school.
Ik vind het niet nieuw klinken
Hij heeft toch een zwitsalverslaving? Sinds de roast niks meer over gehoordquote:Op zondag 9 april 2017 11:36 schreef Injetta het volgende:
Heeft Kevin zich nu ingesmeerd met olie? Nu is hij nog enger...
Oh echt? Dan ben ik zeer waarschijnlijk een bevoorrecht mensquote:Op zondag 9 april 2017 11:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijdens gym op de school was dat altijd het argument in groep acht en de middelbare school.
Ik vind het niet nieuw klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |